Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΈναςYogi που έχει λάβει φώτιση έχει την ίδια ανάγκη για Βέδες όση έχει κανείς για μια μικρή λιμνούλα σε ένα χώρο πλημμυρισμένο με νερό!



 
Νωρίτερα ο Σουάμι είχε πει ότι είμαι η Νταγιά Ντέβι, η Θεά της Συμπόνιας. Νταγιά σημαίνει συμπόνια. Τώρα δίνει μιαν καινούργια εξήγηση για τη Σπάντα αποκαλύπτοντάς την λίγο - λίγο. Στη αρχή μίλησε για Τσίτσάκτι, μετά για Ντέβι Νταγιά, τώρα για Ειδική Χάρη. Έφερε τη μορφή μου σαν ενσάρκωση της Σπάντα Σάκτι Του, που βρίσκεται μέσα Του. Επειδή εγώ δεν είχα καμιάν επίγνωση τούτης της αλήθειας, έκλαιγα συνεχώς για να ενωθώ μαζί Του.
Εξαιτίας του χωρισμού αυτού και της άπειρης Πρέμα μου, θέλω να κάνω όλους σαν κι εμένα. Μέσα από τη δύναμη του αυστηρού μου ασκητισμού, εξισορροπώ όλα τα Κάρμας.
Ζήτησα Παγκόσμια Απελευθέρωση, Όλοι θα την φθάσουν μέσα από τούτην την Ειδική Χάρη και Συμπόνια. Έστω και που κατέβηκε σαν Αβατάρ ο Θεός, δεν παρεμβαίνει στον Καρμικό Νόμο. Γι' αυτόν το λόγο και χώρισε τον Εαυτό Του στα δύο και με έκανε να πάρω γέννηση σαν τη μορφή της Ειδικής Του Χάρης. Μέσα από τον ασκητισμό μου, θα δοθεί Απελευθέρωση σε όλους. Η Δημιουργία που αναδύθηκε από Κείνον θα γίνει σαν Εκείνον και μετά θα επιστρέψει σε Κείνον. Γι' αυτόν και μόνο το λόγο έχει κάνει τούτο το Γενικό Σχέδιο.

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου