Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Τώρα όλοι βιώνουν το φορτίο του Κάρμα. Ζήτησα για όλους Παγκόσμια Απελευθέρωση. Εξαιτίας αυτής την μιας εστιασμένης μου σκέψης "Έχω χωρίσει από τον Θεό, πρέπει να ενωθώ μαζί Του!", αναδύθηκε το προσχέδιο της Νέας Δημιουργίας. Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη να βιώσω τον Θεό με αυτό το ένα Σώμα, θέλω ολόκληρος ο κόσμος να γίνει σαν εμένα και να λούσει με την αγάπη του τον Θεό. Αυτό το προσχέδιο έχει τη δύναμη αν δημιουργήσει έναν καινούργιο κόσμο. Δημιουργεί μια Νέα Δημιουργία σαν κι εμένα, σύμφωνα με την επιθυμία μου. Είναι η Βασάνταμάγια Δημιουργία, όπου όλοι θα παντρευτούν τον Θεό και θα ζήσουν μαζί Του.
Τούτη η νέα γενιά γεννιέται από τον Σουάμι και μένα και θα συνεχιστεί για χίλια χρόνια. Σε αυτήν τη γενιά όλοι οι άντρες είναι Σάτυα και όλες οι γυναίκες Πρέμα. Όλα τα παιδιά θα είναι παιδιά της Σοφίας. Αυτό ονομάζεται Σάτυα Γιούγκα μέσα στην Κάλι Γιούγκα. Όταν τελειώσουν τα χίλια αυτά χρόνια, όλοι θα υποφέρουν ξανά το Κάρμα τους. Όταν η Κάλι αρχίσει ξανά μετά από χίλια χρόνια Σάτυα Γιούγκα, το απομένον Κάρμα τους θα τους περιμένει.

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου