Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Και κάποιοι άλλοι μπορεί να ρωτήσουν: "Μα και εκείνοι που βρίσκονται κοντά στον Σουάμι δεν δέχονται τις δονήσεις Του;"
Ο Σουάμι βρίσκεται στο Στάδιο του Παρατηρητή. Εγώ γεννήθηκα γα να διώξω το Κάρμα όλων. Είναι γι' αυτό και μόνον που κτίστηκε στο Μούκτι Νίλαγιαμ το Κουνταλίνι Στούπι και πουθενά αλλού. Εγώ μεταμορφώνω τους πάντες μέσα από την Πρέμα που έχω για τον Σουάμι. Το Μούκτι Νίλαγιαμ είναι κάτι τελείως ιδιαίτερο. Εδώ υπάρχουν μόνον δέκα άνθρωποι. Δεν αναμειγνύονται με τους άλλους και με τις τόσο διαφορετικές τους σκέψεις. Στο Πρασάντι Νίλαγιαμ ζούνε μερικές χιλιάδες ανθρώπων κοντά στο Σουάμι. Κάνουν πολύ σέβα χωρίς άμεση επαφή με τον Σουάμι. Εκτός από αυτούς μερικές χιλιάδες επισκέπτονται καθημερινά το Πουτταπάρτι από όλες τις γωνιές της Γης. Οι διαφορετικές τους συμπεριφορές και πράξεις, τα διαφορετικά τους αισθήματα και σκέψεις γεμίζουν την εκεί ατμόσφαιρα.
Τον πρώτο καιρό ελάχιστοι ήταν κοντά στον Σουάμι. Απολάμβαναν τη συντροφιά Του και την άμεση επαφή μαζί Του. Τελούσε γάμους, έδινε ονόματα στα παιδιά, έκανε σημαντικές τελετές για την οικογένεια και φρόντιζε για τη εκπαίδευση και άλλες ανάγκες. Ο Ίδιος συμμετείχε σε πολλές εκδηλώσεις της ζωής τους, μα παρόλα αυτά έπρεπε να αντιμετωπίσουν τα βάσανα που ήταν οφείλονταν στους ίδιους. Κάποτε ένας πιστός ρώτησε γι' αυτό τον Σουάμι και Εκείνος είπε: "Τα πάντα αποφασίστηκαν την στιγμή που γεννήθηκες. Εγώ είμαι απλά ένα όργανο που βλέπω το τι συμβαίνει. Δεν είμαι παρά ένας Παρατηρητής."

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου