Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Σήμερα μετά το Αμπισέκαμ έβαλα στα Πάντουκας λουλούδια. Εκείνη τη στιγμή έπεσε ένα άσπρο πέταλα πέταξε κατευθείαν στον μικρό ειδώλιο του Σάι Κρίσνα που ήταν πάνω στο βωμό και σκέπασε το πρόσωπό του. Μετά το Άρατι το είδαμε. Το πρωί ο Σουάμι είχε πει το πόσο δεν θέλει να βρίσκεται εδώ και ότι μόνον η Πρέμα μου είναι που Τον κρατάει στον κόσμο. Το λουλούδι στο πρόσωπο του Κρίσνα αποτελεί σημάδι που δείχνει ότι ο Σουάμι δεν αντέχει να βλέπει τους ανθρώπους της Κάλι Γιούγκα.

Διαλογισμός

Βασάντα: Σουάμι, Σε παρακαλώ, πες κάτι περισσότερο για τον Αβατάρ που δεν κατεβαίνει στην Κάλι Γιούγκα!
Σουάμι: Η δική σου ζωή αποτελεί παράδειγμα που δείχνει ότι ο Θεός δεν μπορεί να ζήσει στην Κάλι Γιούγκα. Λες: "Δεν μπορώ να συνδιαλαγώ με κανέναν." Οι συνήθειές τους είναι διαφορετικές. Η δική σου φύση είναι διαφορετική. Γι' αυτόν το λόγο και υποφέρεις.

Τέλος του Διαλογισμού


Έτσι είναι η ζωή μου. Από τότε που γεννήθηκα φοβόμουνα να μιλήσω και να συνδιαλαγώ με τους άλλους. Η φύση των ανθρώπων του κόσμου είναι τόσο διαφορετική από τη δική μου. Ζούνε τη ζωή τους μέσα στο ψέμα. Δεν κρατούν το λόγο τους. Έκλαψα και είπα: "Γιατί είναι έτσι οι άνθρωποι; Η δική μου φύση είναι διαφορετική." Μεγάλωσα μακριά από τον έξω κόσμο. Έτσι όταν αντιμετώπισα όλες αυτές τις δυσκολίες που ο κόσμος μου προκάλεσε άρχισα να φοβάμαι πολύ.
Από τα παιδικά μου χρόνια άκουγα ιστορίες από τη Ραμαγιάνα, τα Μπάκτα Βιτζάγιαμ και για μεγάλους πιστούς του Κυρίου. Σκεφτόμουνα ότι οι άνθρωποι του κόσμου θα ζούσαν σύμφωνα με τις αρχές που εκείνοι έθεσαν. Όταν ανακάλυψα ότι δεν ήταν έτσι, δεν μπορούσα να το καταλάβω.
Και τότε ο Σουάμι αποκάλυψε ότι γεννήθηκα σε τούτον τον κόσμο για πρώτη φορά. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορούσα να καταλάβω τον κόσμο και τους ανθρώπους του. Επειδή έζησα μόνον με τον Θεό και έχω γεννηθεί για πρώτη φορά στον κόσμο τούτον, μου είναι αδύνατον να ζήσω εδώ.
Μετά πίστεψα ότι οι πιστοί του Σουάμι δεν θα ήταν έτσι. Μα και αυτοί ήταν σαν τους συνηθισμένους ανθρώπους. Συνειδητοποιώντας το αυτό, άρχισα να φοβάμαι ακόμα περισσότερο και έκλαιγα. Πήρα όρκο να αλλάξω τούτον τον ακατάλληλο κόσμο. Έκανα σάντανα για να κάνω τη Γη κατάλληλο μέρος για να ζήσει ο Θεός. Με πολλά δάκρυα ζήτησα το δώρο της Νέας Δημιουργίας.
Επειδή δεν μπορούσα να ζήσω με τον κόσμο, έζησα με τον Θεό σε έναν φανταστικό κόσμο από την παιδική μου ηλικία. Τώρα στο διαλογισμό ζω στ' αλήθεια με τον Θεό. Στο Μούκτι Νίλαγιαμ ζούμε με τον Θεό και μόνον, μακριά από τον κόσμο της Κάλι Γιούγκα. Ο Σουάμι εξηγεί το Στάδιό Του μέσα από το δικό μου στάδιο. Δείχνει μέσα από τη δική μου ζωή ότι ο Αβατάρ δεν κατεβαίνει στην Κάλι.

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου