Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Κύριος κατοικεί σε μια καθαρή, σε μια άδολη καρδιά




Και ποια η ρίζα όλων αυτών των σκέψεων; Ποια η προέλευσή τους; Όποτε παρουσιάζεται μια σκέψη, ακολουθεί αμέσως κάποια άλλη. Και στη συνέχεια κάνει την εμφάνισή της μια τρίτη. Με τούτον τον τρόπο παρατάσσονται όλες οι σκέψεις. Και η ρίζα τους; Είναι ο Θεός, ο Θεός και μόνον ο Θεός. Η πηγή όλων μου των σκέψεων είναι μόνον ο Θεός. Επειδή βλέπω την Πηγή όλων, αυτό γίνεται Άντι Μούλα, η Πρωταρχική Ύπαρξη. Έτσι σκέφτεται το μυαλό μου. Και τώρα ερχόμαστε στην ύλη.
Οτιδήποτε βλέπω, οτιδήποτε κοιτάζω, τον Θεό και μόνον αντικρίζω. Γι’ αυτό και είμαι διαφορετική. Τα πάντα στη Δημιουργία (όλα τα υλικά πράγματα) φέρνουν σκέψεις του Θεού και έτσι γίνεται η Πρωταρχική Ύλη.
Ο νους του ανθρώπου συνεχώς αναζητά και κυνηγά την ύλη. Και αυτός είναι ο λόγος που παγιδεύεται στον κύκλο των γεννήσεων και των θανάτων. Νους σημαίνει «εγώ» και ύλη «δικό μου». Καθώς συνδέετε το «εγώ» με το σώμα και συλλέγετε ύλη, υπάρχουν συνεχείς γεννήσεις και θάνατοι.

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου