Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Θα πρέπει να σκεφτούμε "όλα είναι η οικογένειά μου, οι γείτονές μου, ο δρόμος, όλα ανήκουν σε μένα». Συνδέοντας τα χέρια με όλους, κανείς βιώνει καθολική αγάπη.


Ο νους μου εμένα τρέχει συνεχώς πίσω από τον Θεό. Συνδέει τα πάντα με τον Θεό. Εδώ δεν υπάρχει «εγώ». Εφόσον δεν υπάρχει «εγώ», τότε δεν μπορεί να υπάρξει το «δικό μου». Επειδή δεν έχω «εγώ», βρήκα τον Άντι Μούλα, την Πρωταρχική Ύπαρξη. Όταν δεν υπάρχει νους, ο Θεός φαίνεται παντού. Βρίσκω την Ρίζα όλης της Δημιουργίας, τη Μούλα Πράκριτι, την Πρωταρχική Ύλη. Τώρα ο Θεός και η Δημιουργία είναι το ίδιο. Ο Θεός είναι η Δημιουργία.

…Εσείς συλλέγετε ύλη – Εγώ τη συνδέω με τον Θεό…

Να ένα παράδειγμα του πώς μία λέξη, υπερβατική, μπορεί να δημιουργήσει αλυσίδα σκέψεων.
1. Γιατρός
2. Δόντι
3. Οδοντόπονος, πόνος
4. Περιγραφή του πόνου
5. Λύση για τον πόνο
6. Γιατρός
7. Το όνομα του γιατρού
8. Η μορφή του γιατρού
9. Το κόστος της θεραπείας
10. Πόσες μέρες πόνου
11. Πόσος πολύς πόνος
12. Αδυναμία λήψης τροφής
13. Πρήξιμο
14. Επίκληση βοήθειας
15. Ποιος βοήθησε;
16. Πόσες φορές πήγαμε στο γιατρό
17. Κανείς δεν πρέπει να υποφέρει από οδοντόπονο
18. Όταν πήγα σε άλλον γιατρό, δε πέτυχε η θεραπεία του
19. Ο τωρινός είναι πολύ καλός άνθρωπος
20. Μου έκανε ακτινογραφία
21. Περίμενα πολύ στον προθάλαμο του ιατρείου
22. Οι σκέψεις για το επόμενο ραντεβού
23. Πόσο πολύ κάθομαι περιμένοντας τον γιατρό
24. Θυμάμαι την κουβέντα μου με κάποιον άλλον ασθενή, Θυμάμαι την εμπειρία του και εκείνος άκουσε τη δική μου και με παρηγόρησε
25. Δεν τον ξαναείδα
26. Πήγα στον οδοντίατρο σαν ασθενής και έγινα φίλος του. Ελπίζω να τον ξαναδώ.
27. Γιατί θα πρέπει να κλείσω ραντεβού, αφού η περίπτωσή μου είναι επείγουσα; Ο γιατρός μού είπε ότι μόνο με ραντεβού μπορεί να με δεχθεί!
28. Υποφέρω τόσο πολύ! Και εκείνος μου μιλάει για ραντεβού! Τι πράγματα είναι αυτά; Ο πονόδοντός μου δε ζήτησε ραντεβού, ήρθε απρόσκλητος.
29. Πήγα στον οδοντίατρο επειδή ήταν επείγον!
30. Πόσο υποφέρω και το ραντεβού μου είναι σε δυο μέρες!
31. Μα δεν έχει σημασία. Είναι πολύ καλός γιατρός.
32. Θα τον συστήσω σε όσους υποφέρουν από τα δόντια τους. Είναι ένας πολύ καλός γιατρός.


συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου