Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Όσοι έχουν έρθει στο Μούκτι Νίλαγιαμ μαζί μου, έχουν μια βαθειά δίψα για τον Θεό. Εξαιτίας της Σοφίας που αποκαλύπτεται εδώ το κάθε λεπτό, μπορούν να διαβάζουν και να απορροφούνται τελείως μεταμορφώνοντας έτσι τους εαυτούς τους. Είναι εδώ για να με βοηθήσουν στο Έργο μου, με την εργασία μου.
Στην Εποχή του Αβατάρ Πρέμα Σάι θα έρθουν σα συγγενείς μου και θα ζήσουν με τον Σουάμι και μένα. Οι ζωές τους θα είναι Πούρναμ. Καθώς δεν έχουν Καρμικό χρέος δεν θα χρειαστεί να ξαναγεννηθούν. Μπορεί να ρωτήσετε: "Πώς γίνεται να μην έχουν Κάρμα;"
Επειδή έχουν έρθει εδώ για την Αποστολή του Θεού και γι' αυτήν βρίσκονται εδώ μαζί μου. Στην επόμενή τους ζωή θα ζήσουν με τον Θεό και θα φθάσουν στο Πούρναμ, το Απόλυτο Στάδιο. Θυσίασαν τα πάντα για να έρθουν εδώ επειδή έχουν μεγάλη δίψα για τον Θεό. Τώρα δεν έχουν την φυσική εγγύτητα του Θεού, δεν νιώθουν ευδαιμονία ζώντας με τον Θεό. Και εξαιτίας τούτης της λαχτάρας τους ήρθαν εδώ. Και γι' αυτό όταν θα ξανάρθουν θα έρθουν σα συγγενείς του Θεού και θα ζήσουν κοντά Του. Θα βιώσουν και θα φθάσουν το Πούρναμ.

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου