Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Προς τι η μετά θάνατον Απελευθέρωση, αν δεν μπορείς να την βιώσεις, να τη νιώσεις μετά θάνατον; Γι' αυτό ζήσε τη Ευδαιμονία του Σάι που είναι μεγαλύτερη από κάθε ουράνια Ευδαιμονία. Ζήστε το γλυκό νέκταρ του Sai εδώ και τώρα.




Και επιπλέον θρηνεί…

«Ακόμα και κοντά στον Θεό υπάρχει «εγώ και δικό μου». Πού βρίσκεται το μέρος που δεν υπάρχει ούτε νους ούτε και ύλη; Ω Θεέ, δείξε μου ένα μέρος όπου δεν θα έρχονται σκέψεις! Δείξε μου ένα μέρος που δεν θα υπάρχει εχθρότητα, ζήλεια, ένα μέρος χωρίς «εγώ και δικό μου»! Πού μπορούμε να βρούμε καταφύγιο;»

Ποιο το γιατρικό; Πήγε από την εγκόσμια ζωή στην πνευματική, στο μέρος του Θεού. Μα και εκεί τα ίδια αντιμετώπισε.

Και τώρα ας δούμε τη δική μου ζωή. Πώς έζησα; Οτιδήποτε βλέπω το συνδέω με τον Θεό. Παράδειγμα. Ας πάρουμε τη λέξη «Υπερβατικός». Όταν άκουσα τη λέξη θυμήθηκα: Μετάβαση σε ένα άλλο σώμα. Στο βιβλίο Πρέμα Σάι - τρίτος τόμος – Η Χώνεψη του Σάι, ο Σουάμι είπε στο κεφάλαιο «Η Μετάβαση του Θεού» «Ακόμα κι αν και ο Ίδιος ο Θεός μπει μέσα σου, εσύ δεν πρόκειται να αλλάξεις. Η φύση σου να μοιράζεσαι τα πάντα και η σοφία ποτέ δεν πρόκειται να σε αφήσουν.» Ο Σουάμι είπε ότι ακόμα και ο Θεός μιλάει για εγκόσμια πράγματα, εμένα δεν θα μ’ αγγίζει τίποτα.

Πώς ήρθε τούτη η σοφία σε μένα; Εξαιτίας της ύλης. Ό,τι υλικό και να δω, το συνδέω με τον Θεό. Έγραψα στο βιβλίο «Γιόγκα Σούτρα» πώς συνδέω όλα τα πράγματα του κόσμου με τον Θεό.


συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου