Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Τα συναισθήματα που δημιουργούνται από τη στιγμή της γέννησης, αποτυπώνονται βαθιά στο μυαλό μέχρι τον θάνατο


Όταν πρωτοάρχισαν κάποιοι να μου ζητάν να προσευχηθώ γι' αυτούς, η προσοχή μου στράφηκε στο Κάρμα του κόσμου. Ήξερα ότι ο κόσμος ήταν γεμάτος αρρώστιες, προβλήματα, Κάρμα. Έκλαψα στον Σουάμι."Πάρε τη δύναμη της άσκησής μου και δώσε Απελευθέρωση σε όλους!" Αυτή η προσευχή εισακούστηκε και εκπληρώθηκε σαν Συμπαντική Απελευθέρωση. Εγώ δεν κάνω τίποτα. Ο Σουάμι έφερε την Σπάντα Σάκτι Του και κάνει το Έργο μέσα από κείνην. Αυτό το όνομα και η μορφή δεν είναι παρά ένα δικό Του εργαλείο. Η Εδική Χάρη του Σουάμι λειτουργεί μέσα από το όνομα και τη μορφή της Βασάντα.
Το πρωί, καθώς έγραφα αυτό το άρθρο, μας στάλθηκε ένα μήνυμα μέσω Ιντερνέτ. Ήταν μήνυμα του Σουάμι: "Έλα σε Μένα, ο χωρισμός δεν αποτελεί πια επιταγή. Χώρισα τον Εαυτό Μου από τον Εαυτό Μου ώστε να μπορέσω να αγαπήσω περισσότερο τον Εαυτό Μου. Η εμπειρία έχει πια τελειώσει. Θέλω όλος Μου ο Εαυτός να επιστρέψει μέσα Μου, τον Μοναδικό Εαυτό."
Αυτή είναι η Σάτυα Γιούγκα. Ο Σουάμι λέει ότι τώρα έχει λήξει η κάθε εμπειρία. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι η Καρμική εμπειρία έχει έλθει σε κάποιο τέλος. Εξαιτίας του Κάρμα όλοι γεννιούνται για να βιώσουν. Τώρα, αν δεν υπάρχει πια Κάρμα, δεν θα υπάρχει και εμπειρία. Γι' αυτό το λόγο ο Σουάμι μού ζήτησε να βάλω το σύμβολο του "Χρόνου" στο Πουρναχούτι στις 17 Νοεμβρίου. Και τότε ήταν που παρατηρήσαμε ότι το παρελθόν και το παρόν στο ρολόι κάηκε τελείως, ενώ το μέλλον παρέμεινε ανέγγιχτο. Η σημασία αυτού είναι ότι στη Σάτυα Γιούγκα κανείς δεν θα έχει Καρμική γέννηση. Όλοι θα ζήσουν Θεία Ζωή. Θα συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι διαφορετικοί από τον Θεό. Αυτή είναι η Σάτυα Γιούγκα. Αυτή είναι η Νέα Δημιουργία.
Ο Σουάμι είπε στο μήνυμά Του ότι όλοι θα πρέπει να επιστρέψουν σε Κείνον, να ενωθούν μαζί Του. Εγώ αυτό ακριβώς λέω. Όλοι θα πρέπει να ενωθούν με τον Θεό όπως και εγώ. Πώς ενώθηκα με τον Σουάμι, όλοι θα ενωθούν με Κείνον. Το έχω πει σε όλα μου τα βιβλία. Καθώς τα γράφω αυτά, οι ίδιες λέξεις ήρθαν σε μας με τη μορφή του μηνύματος του Σουάμι! Αυτή είναι απόδειξη ότι εμείς οι δύο είμαστε Ένα.

συνεχιζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου