Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΜΠΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ "ΝΕΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ" ΚΑΙ "ΜΠΡΑΧΜΑ ΣΟΥΤΡΑ'

Η Σκέψη της Ημέρας

Τα αισθήματά σας στραμμένα προς τον Θεό κάνουν και σας Θεό.




Από το βιβλίο «Νέα Εμπειρία»

Είμαι στο στάδιο της πλήρους παράδοσης. Έχω συνεχή και πλήρη επίγνωση κάθε λεπτό, για κάθε σκέψη, για κάθε λόγο και για κάθε πράξη. Κάθε στιγμή είναι συνεχής επίγνωση. Ο Ράμα ζήτησε από το Λάκσμανα να βρει ένα μέρος για να χτίσει μια καλύβα. Ο Λάκσμανα αμέσως φώναξε, «Γιατί μου ζητάς να διαλέξω; Δεν έχω δικές μου ξεχωριστές επιθυμίες.»
Με τον ίδιο τρόπο δεν έχω κι εγώ επιθυμίες. Η μόνη μου επιθυμία είναι, «Θέλω τον Σουάμι, τον Σουάμι». Θέλω την αγάπη Του. Θέλω να προσφέρω ολοκληρωτικά τον εαυτό μου σε Εκείνον. Προσφέρω τα πάντα στον Σουάμι. Έχω κάνει τη ζωή μου μια γιάγκνια, μια θυσία, στην οποία προσφέρω κάθε ένα από τα αισθήματά μου στον Σουάμι. Αυτά είναι 72 χρόνια συνεχόμενης Ουπάσανα (λατρείας) αισθημάτων. Από τη γέννησή μου υπήρχε μόνο ο Σουάμι. Έχω γεννηθεί από Εκείνον και θα μεταμορφώσω αυτό το σώμα σε Τζιότι και θα συγχωνευτώ στο Δικό Του σώμα. Αυτό είναι Ουπάσανα αισθημάτων.
Αυτή η λατρεία των αισθημάτων είναι που έρχεται σαν το Μούκτι Στούπι και τη Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ. Έτσι λοιπόν αυτά τα τρία συνδέονται, το ένα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το άλλο. Η βάση για όλα αυτά είναι η θυσία. Μόνο εάν κάποιος θυσιάσει τα πάντα μπορεί να παραδοθεί πλήρως στον Θεό. Μόνο μέσα από την παράδοση μπορούμε να φτάσουμε τον Θεό. Όταν υπάρχουν αυτά τα δύο, η ζωή γίνεται μια προσφορά. Η ζωή μου είναι μια προσφορά στον Σουάμι. Όταν διευρύνομαι σαν Σύμπαν, η Νέα Δημιουργία εξίσου προσφέρεται στον Σουάμι. Όταν λέω, «Δεν είμαι, δεν είμαι», όλα γίνονται Σουάμι. Εκείνος είναι ο Μόνος που τα κάνει όλα.  


Από το βιβλίο «Μπράχμα Σούτρα»

Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ότι το όνομα Σάτυα Σάι έχει δοθεί στην Αλήθεια και το όνομα Βασάντα Σάι έχει δοθεί στην Πρέμα. Αυτό δεν συνδέεται με το φυσικό σώμα του Θεού που έχει ενσαρκωθεί σαν Μπαγκαβάν Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα, ούτε με το φυσικό σώμα της πιστής που ονομάζεται Βασάντα Σάι.
Είναι μόνο αισθήματα. Τα ονόματα και οι μορφές δίνονται μόνο για να γίνουν κατανοητά τα αισθήματα. Μόνο αισθήματα θα γεννηθούν. Τώρα όλοι οι άνδρες θα γεννηθούν με τα αισθήματα του Σουάμι και όλες οι γυναίκες με τα δικά μου αισθήματα. Θα είναι μόνο γέννηση αισθημάτων.
Σε αυτόν τον κόσμο της μιζέριας, ο άνθρωπος είναι ανήμπορος να ξεπεράσει τις σκέψεις που συνδέονται με το φυσικό σώμα του άνδρα και της γυναίκας. Από εποχή σε εποχή, από γέννηση σε γέννηση, αυτή η τιποτένια σκέψη είναι που έχει καταλάβει το νου του ανθρώπου και ο ίδιος είναι ανήμπορος να προχωρήσει πέρα από τη συνειδητότητα του σώματός του…..
Μόνο σε αυτήν την Κάλι Γιούγκα ανακύπτουν αυτές οι επικίνδυνες σκέψεις που συνδέουν και ενώνουν το φυσικό σώμα με τον Θεό. Αυτός είναι ο λόγος που ο Μπαγκαβάν Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα δεν μου επιτρέπει να πλησιάσω τη φυσική Του μορφή. Γνωρίζει ότι οι άνθρωποι της Κάλι δεν μπορούν να καταλάβουν την αγνή θεϊκή αγάπη και αρνείται να μου δώσει έστω και ενός λεπτού πανταναμασκάρ. Όλοι οι ντέβας γνωρίζουν και καταλαβαίνουν ποιοι είμαστε. Οι σοφοί δηλώνουν καθαρά στα νάντις, ότι είμαστε ο Μαχαβίσνου και η Μαχαλάκσμι, ο Σίβα και η Σάκτι.

Η Πρέμα μου για τον Σουάμι αλλάζει την Κάλι και φέρνει τη Σάτυα Γιούγκα. Χώρισα τον εαυτό μου στα δυο, σε Σάτυα και Πρέμα. Οι ιδιότητες δεν έχουν μορφή. Η Σάτυα, η Αλήθεια δεν έχει μορφή. Πώς μπορούμε να τη δούμε; Για να δείξουμε και να εξηγήσουμε την ύπαρξη της Αλήθειας μέσα μου, αυτή αποκαλύπτεται με το όνομα και τη μορφή του Σάτυα Σάι. Με τον ίδιο τρόπο, η Πρέμα μέσα μου αποκαλύπτεται με το όνομα και τη μορφή της Βασάντα. Και η Πρέμα δεν έχει μορφή. Πώς λοιπόν θα τη δείξουμε καθώς πηγαίνει σε όλους;  Αυτός είναι ο λόγος που παίρνει το όνομα και τη μορφή της Βασάντα. Τώρα η δημιουργία αρχίζει. Αυτή η Νέα Δημιουργία θα είναι γεμάτη μόνο με Σάτυα και Πρέμα….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου