Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ 7

Η Σκέψη της Ημέρας

Η Αλήθεια είναι Θεός. Με το να λέμε την αλήθεια μπορούμε να φθάσουμε τον Θεό.











ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ  7 

Αισθήματα Θυσία – Έχω θυσιάσει τα πάντα για τον Θεό, αφήνοντας τα πάντα και  μη νοσταλγώντας απολύτως τίποτα. Τι είναι η αποποίηση; Σημαίνει να απαρνηθείς τα πάντα για τον Θεό. Πολλοί αποποιούνται το σπίτι τους, τους γονείς, τα πάντα και ζούνε μόνοι χωρίς, όμως, να έχουν αποποιηθεί κάτι πολύ σπουδαίο το εγώ τους. Η απάρνηση του εγώ αυτό είναι η πραγματική αποποίηση.  Όπου κι αν πάτε, σε όποιο δάσος είτε μοναχικό μέρος κι αν επιλέξετε για να ζήσετε, το εγώ θα είναι πάντα μαζί σας.  Το πού δεν έχει καμιά σημασία. Όταν υπάρχει εγώ, δεν υπάρχει ούτε απάρνηση ούτε θυσία.  Η πραγματική απάρνηση είναι η εγκατάλειψη του εγώ. Και τότε όπου και να ζείτε σε σπίτι ή σε δάσος δεν έχει καμιά διαφορά. Όλα τα μέρη είναι το ίδιο για σας.
Ας δούμε ένα παράδειγμα. Ο Βασιλιάς Τζάνακα κάποτε πήγε στο Μαχαρίσι Σούκα σα μαθητής του. Κάθε μέρα ο Σούκα δίδασκε τους μαθητές του. Μια μέρα ο Βασιλιάς άργησε και ο Σούκα δεν άρχισε το μάθημά του. Οι μαθητές όλοι σκέφτηκαν ότι περιμένει τον Βασιλιά και ότι του δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση. Είναι δυνατόν ο γκουρού τους που γνώριζε τα πάντα να μην καταλάβαινε τις σκέψεις των μαθητών του; Μόλις έφθασε ο Βασιλιάς, το μάθημα άρχισε. Και τότε ο σοφός Σούκα δημιούργησε ένα όραμα μέσα από τη μάγια στο οποίο φαινόταν ότι η Μίτιλα είχε ολόκληρη πάρει φωτιά. Όλοι οι μαθητές έτρεξαν στα σπίτια τους. Ο Βασιλιάς Τζάνακα, όμως, δεν κουνήθηκα καν από τη θέση του.  Ο Μαχαρίσι Σούκα τότε είπε ότι η φωτιά είχε εξαπλωθεί και στο παλάτι.  Ο Βασιλιάς παρέμενε ακίνητος στη θέση του. Λίγο αργότερα και αφού στην πραγματικότητα δεν υπήρχε καμιά φωτιά, όλοι επέστρεψαν τροχάδην πίσω.  Και τότε ο Σούκα τούς εξήγησε. Αν και ο Βασιλιάς Τζάνακα ζούσε σε παλάτι είχε απαρνηθεί τα πάντα και έτσι ήταν Ράτζαρίσι. Το «εγώ και το δικό μου» όμως στους άλλους υπήρχε αν και ζούσαν στο Άσραμ. Αυτή είναι η πραγματική θυσία. Μόνο μέσα από την θυσία κατακτιέται η αθανασία.

Na prajaya, na karmana, na dhanena tyagenaikeva amrutatva manasaha
Η Αθανασία δεν κερδίζεται ούτε  με τους απογόνους, ούτε μέσα από την πράξη και τα πλούτη. Κερδίζεται μόνο μέσα από την αυτοθυσία.
Η ζωή μου ολόκληρη είναι μια θυσία. Έτσι άνοιξε η Σαχασράρα και χύθηκε έξω η αμρίτα. Όμως εγώ είπα ότι ούτε μια σταγόνα δεν θέλω να πέσει μέσα μου και ότι θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να απελευθερώσει όλον τον κόσμο.  Αυτή η αμρίτα πηγαίνει μόνον έξω μέσα από το Στούπι και δίνει Μούκτι σε όλους. Κάνει την Κάλι Γιούγκα Σάτυα Γιούγκα.
Αισθήματα Δημιουργία / Μπίντου -  Είναι μέσα από αυτά τα αισθήματα που άνοιξε η Μπίντου μου. Εδώ υπάρχει πλήρης  δύναμη. Μπορεί να είναι στο μέγεθος μιας τελείας, μπορεί, όμως, να κάνει τα πάντα. Επειδή το κάθε μου αίσθημα κατευθύνεται στον Θεό, η δύναμη αναδύεται για να κάνει ξανά τη Δημιουργία.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου