Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ 7

Η Σκέψη της Ημέρας

Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι τούτη η ζωή δεν είναι παρά ένα μακρύ όνειρο.




ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ   7 






Πολλοί άνθρωποι είναι πολύ κοντά στον Σουάμι. Έμεινε στα σπίτια τους και τους έλουσε με τη Χάρη Του. Πόσο τυχεροί υπήρξαν! Πόσοι άνθρωποι, όμως, ακολουθούν τα λόγια Του; Πόσοι έχουν εγκαταλείψει το εγώ τους; Το εγώ είναι η αιτία της γέννησης και του θανάτου.  Το να λες «είμαι πολύ κοντά στον Σουάμι» είναι μάγια. Γι’ αυτούς έγραψε ο Σουάμι το σλόκα από την Μπαγκαβάτ Γκίτα σαν προειδοποίηση. Είστε πιο κοντά στον Σουάμι από ό,τι ο Αρτζούνα;

Δέστε τον κοινό αυτόν άνθρωπο που δεν ήξερε καν για τον Σουάμι. Είναι στο Άσραμ σαν κηπουρός. Σε λίγους μόλις μήνες είπε ότι εγκατέλειψε τις κακές του συνήθειες. Οι δονήσεις του χώρου τον μεταμόρφωσαν. Το Αβαταρικό Έργο του Σουάμι είναι να μεταμορφώσει αυτούς τους απλοϊκούς και αθώους  ανθρώπους. Γι’ αυτό και με έχει φέρει εδώ. Κλαίω γι’ αυτούς. Οι μορφωμένοι και οι έχοντες σπουδαίες θέσεις όλοι καταστρέφουν τους εαυτούς τους με το πελώριο εγώ τους. Οι αδαείς είναι σκλάβοι των κακών τους συνηθειών και εκείνοι πάλι καταστρέφουν τους εαυτούς τους. Κανείς δεν υπάρχει εδώ για να τους καθοδηγήσει.  Γι’ αυτό ο Συμπονετικός Θεός έχει έρθει και τους καθοδηγεί μέσα από τα δικά μου αισθήματα. Εδώ ο Σουάμι και τα αισθήματά μου μαζί με τις δονήσεις αναδύονται από την Γκάρμπα Κότταμ και πηγαίνουν μέσα από το Στούπι μεταμορφώνοντας τους πάντες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου