Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 3

Η Σκέψη της Ημέρας

Ο νους ακολουθεί τα μάτια με αποτέλεσμα τη δημιουργία επιθυμίας.

ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ  

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1  

ΜΟΥΚΤΙ ΣΟΥΤΡΑ 







…Το Μούκτι είναι το φυσικό μας δικαίωμα
Γι’ αυτό και έχουμε γεννηθεί. Όμως ο άνθρωπος έχει γίνει σκλάβος του «εγώ» του και του «δικό μου». Και αυτό συνεχίζεται γέννηση μετά τη γέννηση. Και έτσι υποφέρει την επαναγέννηση ξανά και ξανά. Η κατάκτηση του χωρίς γέννηση σταδίου είναι Μούκτι. Για να φθάσουμε στο στάδιο Μούκτι, το πρώτο πράγμα είναι να συνειδητοποιήσουμε το «ποιοι είμαστε στ’ αλήθεια». Το μοναδικό καθήκον του ανθρώπου είναι να φθάσει τον Θεό. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που έχει γεννηθεί. Να φθάσει τον Θεό είναι Μούκτι.
...Το Καθήκον του ανθρώπου είναι να φθάσει τον Θεό – Μια ζωή χωρίς Πρέμα είναι θάνατος!
Η Πρέμα είναι η βάση των πάντων. Αν έχουμε Πρέμα, τότε όλα θα έρθουν. Αν το καθήκον του ανθρώπου έχει γίνει ξεκάθαρα αντιληπτό, τότε όλα έρχονται από μόνα τους.  Αν ο άνθρωπος κατανοήσει ποιο είναι το πραγματικό του καθήκον, τότε έρχεται η συνειδητοποίηση. Θα καταλάβει ότι πρέπει να φθάσει τον Θεό. Μια ζωή χωρίς Πρέμα είναι θάνατος.
…Η Ζωή είναι όπως και τα αισθήματα
Αυτό είναι που έχω δείξει μέσα από τη ζωή μου και έχω γράψει στο βιβλίο «Η Αρχή του να γίνεις Θεός». Σ’ αυτό γράφω πώς τα αισθήματα παίρνουν μορφή μέσα από τα εφτά στάδια.
1. Αισθήματα η ριζική Αιτία
2. Αισθήματα Δεσμά
3. Αισθήματα Σοφία
4. Αισθήματα Αλήθεια
5. Αισθήματα Μπάβα
6. Αισθήματα Θυσία
7. Αισθήματα Δημιουργία/Μπίντου
Αισθήματα, η ριζική Αιτία – Είναι τα αισθήματα που είναι η αιτία της γέννησής μας. Είναι σύμφωνα με τα δικά μας αισθήματα που έρχονται οι γονείς, ο χρόνος, το μέρος και όλα τα άλλα. Τα αισθήματα μόνον αποφασίζουν για τα πάντα. Είναι τα «αισθήματα η ριζική αιτία των πάντων». Τα αισθήματα ριζική αιτία υποδηλώνουν το «αίσθημα αφής».
Οτιδήποτε αγγίζει την καρδιά και το νου είναι η αιτία για να παρουσιαστεί το αίσθημα. Είναι το αίσθημα αφής.
Στη ζωή μου κανείς εκτός από τον Σουάμι δεν με έχει αγγίξει, δε με έχει ταρακουνήσει ποτέ. Υπάρχει μόνον  «Σουάμι, Σουάμι». Οτιδήποτε βλέπει ο άνθρωπος το επιθυμούν το μυαλό του και οι αισθήσεις του. Αυτό είναι το αίσθημα αφής και η ριζική αιτία της γέννησής του.
Αισθήματα Δεσμά – Οι επιθυμίες είναι δεσμά. Πρόκειται για την προσκόλληση. Εγώ, το σώμα μου, η γυναίκα μου, οι συγγενείς μου, τα παιδιά μου, οι γονείς μου. Αυτό το εγώ και τα πάντα τριγύρω μου αποτελούν την αιτία των δεσμών μου. Αυτή η προσκόλληση, αυτά τα δεσμά, είναι η αιτία της επαναγέννησης, η αιτία που ο άνθρωπος γεννιέται και πεθαίνει ξανά και ξανά. Ο άνθρωπος πρέπει να απελευθερωθεί από αυτό. Πριν γεννηθείτε ποιοι ήταν οι γονείς σας; Ποια η σύζυγός σας; Τα παιδιά σας; Μετά τον θάνατο, ποιοι είναι; Και ξανά νέα γέννηση , καινούργιοι γονείς, παιδιά, νέα οικογένεια. Πρέπει μ’ αυτόν τον τρόπο να διαλογιστούμε.  Ποιοι είστε; Τι είναι δικό σας; Ο Θεός και μόνον είναι πραγματικά δικός σας!
Όταν έτσι συλλογίζεστε, τότε τα αισθήματα γίνονται σοφία. Πρώτα εγείρονται τα αισθήματα, στη συνέχεια οι σκέψεις, οι σκέψεις που μετατρέπονται σε επιθυμίες. Αν απομακρύνουμε από την αρχή τούτα τα αισθήματα, δεν θα γίνουν σκέψεις. Οι συνεχείς σκέψεις είναι που γίνονται βαθειές καταγραφές. Αν αυτό το σκεφτείτε  ξανά και ξανά, τότε θα γίνει σοφία. Είναι η σοφία και μόνο που απελευθερώνει τον άνθρωπο από τα δεσμά.

Όταν ήμουνα νέα, έβλεπα τα γηρατειά, τις αρρώστιες και τον θάνατο, και έκλαιγα γιατί φοβόμουνα. Ήθελα να ξεφύγω από αυτά και ανέλυα διάφορους τρόπους. Τελικά ανακάλυψα ότι η μόνη διέξοδος είναι να φθάσεις τον Θεό. Εξαιτίας τούτης της σοφίας κρατήθηκα γερά από τα Πόδια του Σουάμι. Η μοναδική μου σκέψη ήταν δεν πρέπει  πεθάνει το σώμα τούτο. Δεν θα πρέπει να πέσει στη γη. Και τότε μια «σφοδρή» σκέψη ήρθε στο νου μου: «Θα αλλάξω τούτο το άρρωστο και γέρικο σώμα με ένα νεανικό και θα το προσφέρω στον Σουάμι. Μέσα από αυτήν τη σοφία το σώμα μου γίνεται τζιότι και ενώνεται με το Σώμα του Σουάμι. Μέσα μου εγέρθηκαν και η Βαϊράγκυα και ισχυρή αποπροσκόλληση και απαρνήθηκα τα πάντα για τον Σουάμι. Γαντζώθηκα πάνω Του. Αυτό μου έχει δείξει πολλές αλήθειες  μέχρι τώρα άγνωστες στον κόσμο. Είναι και η αιτία που μπορώ να γράφω τη Δόξα του Μεγαλύτερου Αβατάρ και για την αίγλη Του και επιπλέον γράφω Αβαταρικά μυστικά. Την τελευταία βδομάδα διαβάσαμε στο Νάντι του Ρίσι Κausika το ίδιο. Αυτό είναι η σοφία των αισθημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου