Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 3


Η Σκέψη της Ημέρας

Γεννηθήκαμε σ' αυτόν τον κόσμο μόνο για να πάρουμε μαθήματα.






ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 3
 ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΛΩΤΟΣ
Μέσα από σάντανα ο καθένας μας μπορεί να προσπαθήσει να διασχίσει τα εφτά τσάκρας της Κουνταλίνι. Μπορούμε να γίνουμε τυχεροί και να καθίσουμε στην αγκαλιά του Θεού όταν ανοίξει και το τελευταίο τσάκρας, η Σαχασράρα. Μπορούμε να φθάσουμε στο Στάδιο της Αθανασίας. Mruthyunjaya homa σημαίνει αθανασία, λέγεται ότι η θεϊκή αμρίτα χαρίζει αιώνια ζωή. Θα φθάσουμε την αιώνια ζωή, αν πάρουμε την αμρίτα που λέγεται Θεός. Μπορούμε να νικήσουμε τον θάνατο.  Πρέπει να κάνουμε σάντανα για να ευλογηθούμε με την αμρίτα του Κυρίου. Αυτός ο Σάι Αβατάρ έχει κατέβει για να μας κάνει αθάνατους με την αμρίτα Του. Εμείς δεν πρέπει να την χρησιμοποιήσουμε; Προσεύχομαι στον Σάι, τον Ωκεανό της Αμρίτα, να κάνει όλους αθάνατους.
Ο Μπαγκαβάν μού είπε στον διαλογισμό: «Όταν η ψυχή  φθάνει στο στάδιο Σαχασράρα, πέφτουν σταγόνες αμρίτας.  Όταν τις πίνεις, τότε δεν νιώθεις ούτε το αίσθημα της πείνας ούτε της δίψας. Γι’ αυτό σε έλουσα με αμρίτα και η μορφή σου έγινε ένα με την αμρίτα.»

Μεγάλοι άγιοι και σανυάσι διαλογιζόντουσαν για μήνες και αυτό που τους συντηρούσε ήταν οι σταγόνες της αμρίτας. Δεν ένιωθαν ούτε πείνα ούτε δίψα. Αν λίγες σταγόνες αμρίτας έχουν τέτοια αποτελέσματα, σκεφτείτε το στάδιο κατά το οποίο ολόκληρο το σώμα γεμίζει με αμρίτα. Ο Μπαγκαβάν είπε: «Επειδή βρίσκεσαι σε αυτό το στάδιο, μπορείς να μεταμορφώσεις τον κόσμο στην αθανασία.» Πώς η αμρίτα γέμισε ολόκληρο τον εαυτό; Είμαι την κάθε στιγμή στην σκέψη του Θεού και η Θεϊκή Συνειδητότητα έχει διαπεράσει όλο μου το σώμα σαν αμρίτα. Η Σάι Αμρίτα έχει ενωθεί με το αίμα μου και την ψυχή μου. Κάθε στιγμή η Πρέμαμρίτ της σκέψης Του με  πλημμυρίζει και γεμίζει την Αμρίτ Καλάς. Όπως λέει και η Παράδοση η αμρίτ καλάς εμφανίστηκε όταν οι Ντέβας και οι ασούρας ανακάτωναν τον ωκεανό του γάλατος.  Όταν άρχισαν να πολεμούν για την αμρίτα, ο Μάχαβίσνου πήρε τη μορφή ενός πανέμορφου κοριτσιού, της Μοχίνι, και έδωσε αμρίτα μόνο στους Ντέβας. Παρόμοια και εγώ έχω επιφορτιστεί με το καθήκον να δώσω στον κόσμο την θεϊκή αμρίτα της Πρέμα από την Αμρίτ Καλάς που φέρει το Όνομα Σάι, με τη διαφορά ότι αυτή πρόκειται να δοθεί σε όλους. Ο στόχος της ζωής μου είναι να κάνω τους πάντες αθάνατους. Αυτό είναι και το μυστικό της γέννησής μου. Είμαστε οι δύο όψεις του αυτού νομίσματος.  Ο Ίδιος ο Μάχαβίσνου έχει πάρει τη μορφή της Μοχίνι και θα κάνει αθάνατους τους ανθρώπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου