Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ 7

Η Σκέψη της Ημέρας

Η Αλήθεια καθαρίζει το μυαλό. Τον να λες την αλήθεια είναι  εσωτερική καθαρότητα. 







ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ  7

…Ελευθερία είναι το άγγιγμα με αγνή αγάπη.
Το αίσθημα της συγκίνησης αποτελεί την αιτία της γέννησής μας. Τι είναι το αίσθημα τούτο; Είναι αυτό που αγγίζει τις καρδιές μας και πυροδοτεί τα συναισθήματά μας. Όταν δούμε κάτι, μπορεί να αγγίξει την καρδιά μας και το νου και είτε να μας κάνει ευτυχισμένους είτε να μας φέρει λύπη. Αυτό είναι το αίσθημα αφής, το αίσθημα μέσω των αισθήσεων. Το ίδιο και αν ακούσουμε κάτι, μπορεί είτε να μας χαροποιήσει είτε να μας καταφέρει μεγάλο σοκ. Αυτό επίσης αποτελεί ένα άλλο είδος αισθήματος αφής. Αν σκεφτούμε κάτι, μπορεί να νιώσουμε ευτυχία ή στενοχώρια. Όταν τρώμε, είτε απολαμβάνουμε το φαγητό είτε λέμε ότι δεν θέλουμε να το φάμε. Βιώνουμε διάφορα αισθήματα μέσα από τις 5 αισθήσεις. Όλα αυτά είναι το αίσθημα αφής, το αίσθημα μέσω του αγγίγματος. Το άγγιγμα μόνο με το χέρι δεν είναι το μοναδικό άγγιγμα που νιώθουμε. Οτιδήποτε αγγίζει το νου μας μέσα από τις πέντε αισθήσεις μας είναι αίσθημα αφής. Το «εγώ και το δικό μου» είναι τόσο σημαντικά. Όσο υπάρχουν θα στερείστε της ελευθερίας. Θα γεννιέστε και θα πεθαίνετε στη μάγια ξανά και ξανά. Το «εγώ και το δικό μου» δεν είναι το σώμα αυτού του ονόματος και της μορφής. Πρέπει αυτό να το κατανοήσουμε και να διώξουμε τη μάγια. Ο Θεός  και μόνον είναι αληθινός. Μόλις το γνωρίσουμε πρέπει να ξεκινήσουμε να Τον αγαπάμε και να καταλάβουμε ότι τούτη η δημιουργία δεν είναι παρά το χειροτέχνημά Του.
Για τα παιδιά γίνονται πολλές καραμέλες σε διάφορα σχήματα. Το κάθε παιδί έχει και τη δική του επιθυμία. Το ένα λέει ότι θέλω να έχει το σχήμα λιονταριού, το άλλο μιας κούκλας και το τρίτο προτιμάει το ελάφι. Και έτσι το κάθε παιδί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του διαλέγει το δικό του γλειφιτζούρι. Όπως και αυτά έτσι και μεις έχουμε γραπωθεί από το εγώ και το δικό μου. Αυτή είναι η οικογένειά μου, η σύζυγός μου, ο γιος μου. Έτσι όλοι μας γραπωνόμαστε από κάτι. Όλα τα ζαχαρωτά έχουν γίνει από ζάχαρη. Μόνον το όνομα και η μορφή διαφέρουν. Έτσι και το «εγώ και δικό μου» βρίσκονται σε όλους με διαφορετικά ονόματα και μορφές. Όλα έχουν δημιουργηθεί από τη Δύναμη της Τσαϊτάνυα, τη Δύναμη της Συνειδητότητας.
Αυτό είναι που απέδειξε και ο Μαχαρίσι Σούκα. Ο Σοφός Βυάσα του ζήτησε να πάει στον Βασιλιά Τζάνακα να αποκτήσει σοφία. Ο Τζάνακα ρώτησε τον Σούκα. «Καθώς ερχόσουνα τι είδες;» Εκείνος απάντησε: «Παντού είδα μόνο ζαχαρένιες κούκλες, παντού ζαχαρωτά.»  Η αγνή αγάπη θα γεμίσει αυτόν που το καταλαβαίνει αυτό. Όταν αγγίζουμε μέσα από αγνή αγάπη, θα κερδίσουμε την ελευθερία. Αυτό είναι το Μούκτι.


…Η Πρέμα είναι το Ντάρμα της Σάτυα Γιούγκα

Γι’ αυτό έγραψα στο προηγούμενο κεφάλαιο. Όλοι πρέπει να εφαρμόσουν την Πρέμα. Δεν έχει σημασία η απλή εγκαθίδρυση του Ντάρμα. Πρέπει να κτιστεί στα θεμέλια της Πρέμα. Ο Σουάμι τώρα θα έρθει και θα δημιουργήσει τα πάντα έχοντας ως βάση την Πρέμα. Ακόμα και το νεογέννητο θα εφαρμόσει το Ντάρμα. Τι είναι Ντάρμα; Το να δείχνεις σε όλους Πρέμα είναι Ντάρμα. Είναι ανιδιοτελές.  Δεν υπάρχει ιδιοτέλεια στην Πρέμα. Δεν υπάρχει το «εγώ και δικό μου». Η αγάπη είναι η ίδια προς όλους. Αυτό είναι Ντάρμα. Όλοι και τα πάντα θα αποτελούν αντανακλάσεις του Θεού. Αυτή η Πρέμα είναι που δίνει τη δύναμη της ζωής της και εξαλείφει το σώμα.
…Η επιθυμία να φθάσεις τον Θεό σε απελευθερώνει
Σε τούτον τον κόσμο ο Άνθρωπος γεννιέται εξαιτίας των ανεκπλήρωτων επιθυμιών του. Οι επιθυμίες αρχίζουν από την πρώτη στιγμή της γέννησής μας. Από τη στιγμή που το παιδί γεννιέται μέχρι και τον θάνατό του, εκπληρώνει πολλές από τις επιθυμίες του. Όλες αυτές οι επιθυμίες είναι μάγια. Πρέπει να το συλλογιστείτε καλά αυτό. Τίποτα δεν φεύγει μαζί μας. Ο Θεός και μόνον είναι αληθινός. Μόνον Αυτός είναι μόνιμος. Συλλογιστείτε το και προσπαθήστε να Τον φθάσετε σε τούτη τη γέννηση. Αν έχετε την επιθυμία να φθάσετε τον Θεό, θα σας απελευθερώσει από γέννηση και θάνατο. Αυτό είναι η Απελευθέρωση. Η ζωή μου αποτελεί ένα παράδειγμα γι’ αυτό. Από μικρή  μία επιθυμία είχα μόνο. Να παντρευτώ τον Θεό. Τότε έπαιζα με πολλές κούκλες μεταξύ των οποίων και με μια κούκλα του Κρίσνα. Του μιλούσα, γελούσα μαζί Του. Και έτσι περνούσα τα παιδικά μου χρόνια. Από τη νεαρή μου ηλικία είχα μιαν άσβεστη δίψα. Αυτή η μοναδική μου επιθυμία μού χάρισε την Απελευθέρωση. Και όμως εγώ δεν την θέλω. Το Όνομα και η Μορφή του Μπαγκαβάν Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα με έκανε τρελή. Πόσα, όμως, εμπόδια  δεν μου επιτρέπουν να Τον δω! Εξαιτίας τους πήρα Βράτζα Σανκάλπα. Αν δεν μπορώ να φθάσω τον Ένα Σάτυα Σάι, τότε θα κάνω όλους τους άντρες του κόσμου Σάτυα Σάι και όλες τις γυναίκες Βασάντα. Και τότε θα βιώσω. Αυτός έχει γίνει ένας τεράστιος όρκος. Αυτός είναι που δίνει ελευθερία σε όλον τον κόσμο. Πρέπει να φθάσω τον Θεό! Αυτή η επιθυμία έχει τόσο μεγάλη δύναμη που μπορεί να δημιουργήσει τη Σάτυα Γιούγκα. Μπορεί να αλλάξει την Κάλι Γιούγκα σε Σάτυα Γιούγκα.
Γιατί κλωθογυρνάτε στη γη των εγκόσμιων επιθυμιών; Για να τις εκπληρώσετε καταβάλετε  μεγάλη προσπάθεια και σπαταλάτε χρόνο. Η ζωή είναι σα μια μπουρμπουλήθρα. Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τούτη τη γέννηση για να φθάσουμε στο ύψιστο στάδιο. Αρκετά που γεννηθήκαμε και πεθάναμε τόσες φορές!


…Τα αισθήματα και μόνον είναι υπεύθυνα για τα δεσμά ή για την Απελευθέρωση

 Τα αισθήματα δένουν την Απελευθέρωση. Αυτή είναι η ζωή μου. Μέσα από τα αισθήματά μου έχω δέσει την Απελευθέρωση. Έχω χαρίσει Παγκόσμια Απελευθέρωση μέσα από τα αισθήματά μου. Τα αισθήματά μου έχουν δέσει τον Θεό. Σε όλα αυτά τα 73 μου χρόνια ποτέ, ούτε στιγμή, δεν έχω ξεχάσει τον Θεό. Είναι αυτά τα αισθήματα που κάνουν τον Θεό να έρθει να ζήσει στη Γη. Έχω φέρει κάτω την Βαϊκούντα για Κείνον, αλλιώς δεν θα μπορούσε να το κάνει. Τα αισθήματά μου Τον έδεσαν και Του δίνουν μια καινούργια Γέννηση. Θα Τον κάνουν να γεννηθεί στη Γη. Φέρνουν πίσω τον Αβατάρ που άφησε το Σώμα Του. Αυτή η τόσο μεγάλη δύναμη υπάρχει στα αισθήματά μου. Μέσα από τη ζωή μου το δείχνω αυτό.
Καθώς έγραφα, ο Αμάρ έφερε ένα θεϊκό μήνυμα. Επειδή όλα μου τα παλιά γράμματα σχίστηκαν, ο Δρ και η Ούσα Ντίξιτ πήραν όλα μου τα παλιά ημερολόγια και σημειώσεις για να τις δέσουν. Από την στοίβα των σημειώσεών μου ο Αμάρ επέλεξε μία. Μέσα ήταν συλλογή από γράμματα που είχα γράψει το 1985. Στο κάλυμμα ο Σουάμι είχε γράψε με μολύβι «Ουρανός στη Γη». Τα γράμματα ήταν πολύ μεγάλα.
…Το Ύψιστο Ντάρμα είναι να φθάσεις  τον Θεό
Το να φθάσεις τον Θεό είναι το ύψιστο Ντάρμα της ζωής μας. Κανένα άλλο Ντάρμα  δεν απαιτείται. Η ζωή μου αποτελεί παράδειγμα γι’ αυτό. Απαρνήθηκα όλα τα ντάρμας. Το μόνο ντάρμα της γυναίκας  είναι το Μανγκάλυά της. Είναι γνωστό και σα Σρι ντάρμα. Και αυτό το αποποιήθηκα όπως με κατηύθυνε ο Σουάμι. Έβγαλα το Μανγκάλυά μου και το έβαλα στο λαιμό της Μάτα Ντούργκα. Έφυγα από το Σρι ντάρμα. Τότε  τα παιδιά μου, όλοι μου οι συγγενείς, οι συγχωριανοί και όσοι είχαν έρθει έκλαιγαν και θρηνούσαν. Όμως, για τον Θεό (Σουάμι), τα έβγαλα όλα. Αν θέλεις να ζήσεις  για τον Θεό, πρέπει να απαρνηθείς όλα τα ντάρμα. Αυτό είναι που ο Σρι Κρίσνα έχει πει στην Μπαγκαβάτ Γκίτα.

                                  Sarva-dharman parityajya mam ekam saranam vraja,
                                 Aham tvam sarva-papebhyo mokshayishyami ma sucah
Απαρνηθείτε όλα τα ντάρμας  για τον Θεό και παραδοθείτε στα Πόδια Του. Και τότε καμιά αμαρτία δεν θα σας αγγίξει.
Όταν ζούμε για τον Θεό, δεν έχουμε ντάρμα. Γι’ αυτό έχω γράψει παλαιότερα. Το μοναδικό μας Ντάρμα είναι να φθάσουμε τον Θεό. Υπάρχουν πολλά εμπόδια στο δρόμο μας για τον Θεό. Δεν θα πρέπει να καθυστερήσουμε από αυτά τα εμπόδια που δημιουργούν φράκτες γύρω από το πραγματικό μας Ντάρμα. Πετάξτε τα μακρυά, παραμερίστε τα και συνεχίστε το δρόμο σας προς τον Θεό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου