Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 3

Η Σκέψη της Ημέρας

Σαν τη σταγόνα του νερού που πέφτει από το φύλλο του λωτού, έτσι και μεις πρέπει να ζούμε τη ζωή μας χωρίς καμιά προσκόλληση σε κανέναν και σε τίποτα.







ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 3

ΑΝΕΞΙΤΗΛΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ


Αυτό το τραγούδι απεικονίζει τα βάσανα της καρδιάς μου. Πώς μπόρεσα σε τέτοια ηλικία να γράψω αυτό το τραγούδι; Μα εξαιτίας του κύματος των μύχιων αισθημάτων και καταγραφών της Ράντα.
Έπεσα σε βαθειά νερά
Βυθίστηκα στο πηγάδι του κάρμα
Τα κόκαλά μου λιώνουν από αγωνία
Σώσε με με την Πρέμα Σου!

Είναι χαρά να γνωρίζω την Χάρη Σου
Είναι απόλαυση να ψάλλω τα Εγκώμιά Σου
Τη  Μουσική της Αγάπης Σου σκορπίζει το φλάουτό Σου
Τρέποντας σε φυγή όλα τα δαιμονικά πνεύματα.
Άλλο ένα:

Στις όχθες του Γάγγη
Μαραζώνω για το πλησίασμά Του!
Τρελή με το χαμόγελο στο μαργαριταρένιο Του πρόσωπο
Η καρδιά μου λιώνει στη μουσική του φλάουτου!
Έλα! Χόρεψε στις γλυκές νότες
Ο κόσμος είναι ένα κακό όνειρο για να ξεχαστεί
Ακόμα και από νεαρό κορίτσι περνούσε από την σκέψη μου ότι ο κόσμος είναι μια ψευδαίσθηση. Παρασύρθηκα από τη μουσική του φλάουτου του Κάνα και θέλω να απαρνηθώ τον κόσμο.
Δεν βλέπετε τον πόνο μου;
Κύριε, δείξε το Έλεός Σου!
Παγιδευμένη στην παγίδα της ψευδαίσθησης
Γιατί συγκαλύπτεις την Αληθινή Όραση;
Εκατοντάδες τέτοιων τραγουδιών θρηνούν για τον πόνο του χωρισμού. Προς μεγάλη μου έκπληξη βλέπω ότι έχω επίσης γράψει για τις σκηνές που κάποτε έζησα.
Ο Κάνα παίζει στου δρόμους της Γκόκουλ
Απολαμβάνει τα δροσερά ρυάκια στους κήπους
Ω! Τι ευδαιμονία η μουσική Του!
Η γη ένα ουράνιο όνειρο!

Η τζίβα τραγουδάει στο Γιάμουνα ράγκας
Λιμάνι μυστικών απολαύσεων!
Ίχνη νέκταρ κρατούν τον θάνατο στην ακτή
Η μουσική Του πλημμυρίζει με δάκρυα!

 Ο άνεμος ακίνητος
Οι αγελάδες δίνουν ανέμελες γάλα!
Τα πουλιά ξεχνούν το κάλεσμα
Οι τίγρεις τρώνε γάλα αγελάδας!

Ο κόσμος χορεύει
Να το ελάφι χορεύει κι αυτό!
Οι πέτρες λιώνουν στη μελωδία της μουσικής
Εκείνος παντού, δέστε Τον!

Το τραγούδι Του σαγηνεύει τις γκόπις
Ξεχνούν σε έκσταση τα σπίτια τους
Ω! Ω! Α Ράζαλίλα!
Η Θεϊκή Ψυχή χορεύει!
Αυτό το τραγούδι περιγράφει μια οικεία σκηνή στην Γκόκουλ. Σα Ράντα τούτες οι σκηνές έχουν χαραχθεί στο μυαλό μου και τις βιώνω μέσα μου.
Τα άνκλετ στα Πόδια Του
Μας οδηγούν στην Αθανασία
Η κατώτερη φύση θυσιάζεται
Το φλάουτο μας καλεί στην Θειότητα!

Αιχμαλωτισμένη από το χαριτωμένο παρουσιαστικό
Στέκομαι μαγεμένη!
Η μουσική που ξεσηκώνει είναι η Σωτηρία
Και οι καρδιές από πέτρα χωρίς πληγές.
Τα τραγούδια αυτά αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα της Ράντα που έχει μεθύσει από τη μουσική του φλάουτου του Κρίσνα.
Τι θαύμα έκανες σε μένα, ω Κάνα;
Σε λαχταρώ χωρίς σταματημό!
Η καρδιά μου λιώνει στον ήχο του Ονόματός Σου
Η ψυχή μου λαχταρά να τραγουδήσει την αίγλη Σου

Ω Κάνα! Κάνα!
Δεν μπορείς να κατανοήσεις τον πόνο μου;
Αρκετά με τις σκοτούρες
Σε ικετεύω δείξε το Έλεός Σου!

Απροστάτευτη χωρίς Εσένα, Κύριε!
Έδειξες έλεος στο κοράκι
Έσωσες τον Κατιραμπάντου

Συγχώρεσες τους ασούρας που Σου επιτέθηκαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου