Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ 7

Η Σκέψη της Ημέρας

Να εκτελείτε τα καθήκοντά σας  με επιδεξιότητα και χωρίς προσκόλληση. Ο νους δεν πρέπει να είναι στραμμένος προς το αποτέλεσμα, αλλά να είναι τελείως απορροφημένος στον Θεό.



ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ  7



Αισθήματα Δεσμά – Οι επιθυμίες είναι δεσμά. Πρόκειται για την προσκόλληση. Εγώ, το σώμα μου, η γυναίκα μου, οι συγγενείς μου, τα παιδιά μου, οι γονείς μου. Αυτό το εγώ και τα πάντα τριγύρω μου αποτελούν την αιτία των δεσμών μου. Αυτή η προσκόλληση, αυτά τα δεσμά, είναι η αιτία της επαναγέννησης, η αιτία που ο άνθρωπος γεννιέται και πεθαίνει ξανά και ξανά. Ο άνθρωπος πρέπει να απελευθερωθεί από αυτό. Πριν γεννηθείτε ποιοι ήταν οι γονείς σας; Ποια η σύζυγός σας; Τα παιδιά σας; Μετά τον θάνατο, ποιοι είναι; Και ξανά νέα γέννηση , καινούργιοι γονείς, παιδιά, νέα οικογένεια. Πρέπει μ’ αυτόν τον τρόπο να διαλογιστούμε.  Ποιοι είστε; Τι είναι δικό σας; Ο Θεός και μόνον είναι πραγματικά δικός σας!
Όταν έτσι συλλογίζεστε, τότε τα αισθήματα γίνονται σοφία. Πρώτα εγείρονται τα αισθήματα, στη συνέχεια οι σκέψεις, οι σκέψεις που μετατρέπονται σε επιθυμίες. Αν απομακρύνουμε από την αρχή τούτα τα αισθήματα, δεν θα γίνουν σκέψεις. Οι συνεχείς σκέψεις είναι που γίνονται βαθειές καταγραφές. Αν αυτό το σκεφτείτε  ξανά και ξανά, τότε θα γίνει σοφία. Είναι η σοφία και μόνο που απελευθερώνει τον άνθρωπο από τα δεσμά.
Όταν ήμουνα νέα, έβλεπα τα γηρατειά, τις αρρώστιες και τον θάνατο, και έκλαιγα γιατί φοβόμουνα. Ήθελα να ξεφύγω από αυτά και ανέλυα διάφορους τρόπους. Τελικά ανακάλυψα ότι η μόνη διέξοδος είναι να φθάσεις τον Θεό. Εξαιτίας τούτης της σοφίας κρατήθηκα γερά από τα Πόδια του Σουάμι. Η μοναδική μου σκέψη ήταν δεν πρέπει  πεθάνει το σώμα τούτο. Δεν θα πρέπει να πέσει στη γη. Και τότε μια «σφοδρή» σκέψη ήρθε στο νου μου: «Θα αλλάξω τούτο το άρρωστο και γέρικο σώμα με ένα νεανικό και θα το προσφέρω στον Σουάμι. Μέσα από αυτήν τη σοφία το σώμα μου γίνεται τζιότι και ενώνεται με το Σώμα του Σουάμι. Μέσα μου εγέρθηκαν και η Βαϊράγκυα και ισχυρή αποπροσκόλληση και απαρνήθηκα τα πάντα για τον Σουάμι. Γαντζώθηκα πάνω Του. Αυτό μου έχει δείξει πολλές αλήθειες  μέχρι τώρα άγνωστες στον κόσμο. Είναι και η αιτία που μπορώ να γράφω τη Δόξα του Μεγαλύτερου Αβατάρ και για την αίγλη Του και επιπλέον γράφω Αβαταρικά μυστικά. Την τελευταία βδομάδα διαβάσαμε στο Νάντι του Ρίσι Κausika το ίδιο. Αυτό είναι η σοφία των αισθημάτων.
Αισθήματα Αλήθεια – Αν στρέψουμε τα αισθήματά μας στον Θεό, αυτό είναι Αλήθεια. Αν τα στρέψουμε προς τον κόσμο, είναι αναλήθεια. Ο Θεός και μόνον είναι η Αλήθεια. Όλα τα άλλα είναι μίτυα, ψευδαίσθηση. Τίποτα δεν είναι πραγματικό. Αν το συνειδητοποιήσετε αυτό, θα φθάσετε στο Ντάρσαν της Σάτυα, το όραμα της Αλήθειας. Ο κόσμος είναι μάγια. Καθώς οι άνθρωποι βυθίζονται σ’ αυτόν, γεννιούνται και πεθαίνουν ξανά και ξανά. Όχι! Πρέπει να διαλογιστείτε το Τι είναι Αλήθεια, τι Μάγια. Αναλύστε το. Αυτό δηλώνουν και οι Βέδες και οι Ουπανισάδες. Όλοι οι ρίσις αυτό διακηρύττουν. Οι άγιοι και οι σοφοί αυτό κατέδειξαν μέσα από τη ζωή τους. Αυτό το έγραψα στο βιβλίο «Η Αρχή του να γίνεις Θεός» εξηγώντας το με κάθε λεπτομέρεια. Και μάλιστα τα σχεδίασα σε ένα διάγραμμα. Ο νους μου είναι εστιασμένος στον Θεό από την πρώτη στιγμή της γέννησής μου. Αυτά τα 72 χρόνια εστιασμού, είναι η αιτία της αλλαγής  του κόσμου. Η Εποχή Κάλι γίνεται Σάτυα Γιούγκα. Μέσα από  αυτό βλέπουμε πόση δύναμη έχει η σκέψη.
Αισθήματα Μπάβα – Γινόμαστε  η μπάβα που έχουμε. Γιατ Μπαβάμ Τατ Μπαβατί, ό,τι σκέφτεσαι αυτό γίνεσαι. Από μικρό παιδί φανταζόμουνα ότι θα παντρευτώ τον Κρίσνα. Και αυτό τελικά πραγματοποιήθηκε. Ο γάμος μου έγινε μόνο με τον Σάι Κρίσνα σε συμφωνία με το Βεδικό απόφθεγμα Γιατ Μπαβάμ Τατ Μπαβατί. Ανάλογα με την φύση του καθενός ατόμου τακτοποιείται και η ζωή του. Ό,τι σκέφτεστε καθορίζει την φύση σας και σας δίνει την κάθε σας γέννηση. Πόσο πολύ ακόμα θα συνεχίσετε να γεννιέστε και να πεθαίνετε; Αρκετά! Συλλογιστείτε το! Τούτος ο Μέγας Αβατάρ ήρθε εδώ για 84 χρόνια και δίδαξε. Τι αλλαγές συνέβησαν στη ζωή σας; Απομακρύνετε το βλέμμα σας από την κόσμο και στρέψτε το στον Θεό. Όλα, εκτός από τον Θεό, είναι μάγια, αυταπάτη. Μην επιθυμείτε τίποτα τούτου του κόσμου. Διώξτε τα μακρυά. Το «εγώ και δικό μου» μπάβανα είναι ο λόγος της γέννησης. Αν ανακαλύψτε ποιοι είστε, τότε κάθε βάσανο παύει.

Η ζωή μου αποτελεί παράδειγμα γι’ αυτό. Συνεχώς στα χείλη μου βρίσκονταν στίχοι της Άνταλ. Όταν άκουσα την ιστορία της, σκέφτηκα ότι και γω θα μπορούσα να παντρευτώ τον Θεό και να ενωθώ μαζί Του όπως κι εκείνη. Ακόμα και όταν ζούσα στον κόσμο τα αισθήματά μου ήταν μόνο για τον Σουάμι. Αυτή  είναι η δική μου  μπάβανα. Έτσι ο Σουάμι βρίσκεται πάντα μαζί μου. Από μικρή ζούσα μαζί Του σε έναν κόσμο φανταστικό. Είναι αυτή η μία μπάβανα που στην πραγματικότητα αλλάζει τον κόσμο. Κάνει μια Καινούργια Εποχή στην οποία μόνον ο Σουάμι και εγώ ζούμε. Η ίδια μπάβανα είναι μέσα σε κάθε μου τραγούδι και σε όλα μου τα ποιήματα. Οτιδήποτε έχω γράψει όταν ήμουν μικρή, εμφορείται με τα ίδια συναισθήματα, την ίδια στάση ζωής. Τα βιβλία που γράφω τώρα είναι με την ίδια μπάβανα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου