Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ Η ΜΑΓΙΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ 2 ΣΑΙ ΜΠΟΝΤ 007

Η Σκέψη της Ημέρας

Αν τα αισθήματά μας είναι αγνά θα απολαύσουμε σφρίγος και δύναμη.



Η ΜΑΓΙΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ ΜΕΡΟΣ 2   ΣΑΙ ΜΠΟΝΤ 007

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8  



ΤΟ ΜΑΝΓΚΑΛΥΑ ΤΗΣ ΣΙΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΕΝΟΣ ΑΝΤΡΑ


Κάποιος κερδίζει δυνάμεις εξαιτίας των περασμένων γεννήσεων πλεονεκτημάτων και της Χάρης του Θεού. Μπορεί να έχει κάνει κάποια σάντανα που του δίνει τη δυνατότητα να υλοποιεί διάφορα αντικείμενα και τα οποία  δίνει στους άλλους. Όταν οι άνθρωποι του λένε τα προβλήματα και τις αρρώστιες τους, εκείνος υλοποιεί γιάντρας. Τώρα οι οπαδοί του συγκεντρώνονται και αρχίζουν να τελούν λατρευτικές τελετές για κείνον.  Τον θεωρούν γκουρού τους. Τονώνουν έτσι το  εγώ του και με αποτέλεσμα εκείνος να σπαταλά τις δυνάμεις του.  Η σκέψη του «εγώ» αναδύεται και η ζωή του περιστρέφεται γύρω από το «εγώ και το δικό μου». Δεν πρέπει κανένας να κάνει τόση κακή και εις μάτην χρήση των δυνάμεων, ακόμη κι αν τα αντικείμενα υλοποιούντα αυτόματα. Πρέπει η σάντανα να γίνεται για να μεταμορφωθεί. Δεν πρέπει να στρέφει την προσοχή τους στις σίντις. Η Σάντανα πρέπει να γίνεται με πειθαρχία και αυτοσυγκράτηση. Στο μονοπάτι της σάντανα θα εμφαντιστούν σίντις. Αντί να τις χρησιμοοιήσει, θα πρέπει να τις κόψει. Πρέπει να κάνει τη σάντανά του με έναν εξ απορρήτων τρόπο, χωρίς να να την επιδεικνύει στον έξω κόσμο, και με αυτοέλεγχο. Γι’ αυτόν το λόγο οι πνευματικοί αναζητητές απαζητούν απόμερα σημεία. Πηγαίνουν είτε σε σπηλιές είτε σε ακατοίκητα δάση.
Αν κάποιος ζει μια πειθαρχημένη ζωή, οι δυνάμεις του αυξάνουν και τα τσάκρας της Κουνταλίνι ανοίγουν ένα - ένα. Τελικά η Κουνταλίνι Σάκτι φθάνει στο έβδομο τσάκρας στο οποίο   ανοίγει η Σαχασράρα και ο άνθρωπος φθάνει στο Στάδιο Τζίβαν Μούκτα.
Αυτός ο συγκεκριμένος άνθρωπος  δεν ακολουθεί καμιά πνευματική πειθαρχία, ούτε κανόνες και κανονισμούς. Δεν βλέπει καμιάν αναγκαιότητα στο να ελέγξει τις πέντε αισθήσεις. Δεν κάνει κανενός είδους σάντανα. Αντίθετα επιδεικνύει στους πάντες τις δυνάμεις του και έχει παγιδευτεί από τη δόξα, το όνομα και τη φήμη του. Εξαιτίας των αισθημάτων του «εγώ και δικό μου» μα και του ονόματος και της φήμης που επιζητεί, έχει χάσει κάθε  αυτοέλεγχο. Αρχίζει να δείχνει σημεία ζήλειας, θυμού και εχθρότητας προς τους άλλους.
Εξαιτίας της κακής χρήσης και της έλλεψης αυτοέλεγχου τα λώτινα πέταλα στην Σαχασράρα αγγίζουν το φως και εμφανίζονται μέσα του δαιμονικές δυνάμεις. Σε εκείνον, όμως, που έχει πνευματική πειθαρχία και ασκεί έλεγχο στις αισθήσεις του, το φως είναι που αγγίζει τα πέταλα του λωτού και έτσι γίνεται Τζίβαν Μούκτα.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο ο Μπασμασούρα με τον Χιρανυακασίπου και τον Ράβανα έκαναν αυστηρό ασκητισμό με σκληρή πειθαρχία, μα χάθηκαν εξαιτίας της ιδιοτέλειας, της ματαιοδοξίας, του πόθου, του εγώ και της απληστίας. Αν και έκαναν πολλές και σκληρές πειθαρχικές ασκήσεις, οι δαιμονικές τους ιδιότητες υπήρξαν η αιτία να αγγίξουν τα πέταλα της Σαχασράρα το φως με αποτέλεσνα οι ίδιοι να παραμείν0υν δαίμονες. Εγώ εξαιτίας του αυστηρού μου ασκητισμού κέρδισα πολλές Σάκτις. Μου ήρθαν πολλά πόστα όπως αυτά της Ράντα, της Σίτα, της Λάκσμι, της Ντούργκα κ.λ.π.. Όλα τα έκοψα λέγοντας ότι εγώ θέλω μόνον τον Σουάμι. Για να αφιερώσω τον εαυτό μου στον Σουάμι πρόσφερα το νου μου, τη διάνοια, τις αισθήσεις και το εγώ μου και έτσι άδειασα. Ο Σουάμι είπε: «Όλα αυτά τα έχεις κάνει.» Εγώ είπα: «Δεν είμαι, δεν είμαι, μόνον Εσύ, μόνον Εσύ!»
Αυτό είναι το στάδιο του «Εγώ χωρίς εγώ». Αυτό το στάδιο μεταμορφώνει όλον τον κόσμο. Δεν έχω εγώ και έτσι οι δυνάμεις μου δεν υλοποιούν ούτε βιμπούτι, κούμκούμ, γιάντρα ή ειδώλια. Αντίθετα οι δυνάμεις μου αποθηκεύονται και τα αισθήματα χρησιμοποιούνται για να αλλάξουν την Κάλι Γιούγκα σε Σάτυα Γιούγκα. Έχουν τη δύναμη να δημιουργήσουν μια καινούργια Γιούγκα.
Για όσους έχουν τη δύναμη να υλοποιούν αντικείμενα ας  διαβάσουν με προσοχή τούτο το κεφάλαιο. Αφυπνιστείτε και βγείτε από την ψευδαίσθηση  των δυνάμεων σίντι. Αν δεν το κάνετε, θα σταματήσει στο σημείο που βρίσκεστε η πνευματική σας πρόοδος. Υπάρχει πολύς ακόμα δρόμος  στο μονοπάτι, πρέπει να προχωρήσετε να πάτε ακόμα πιο ψηλά. Αποθηκεύστε τις δυνάμεις σας. Μην τις σπαταλάτε με το να τις επιδεικνύετε. Μπορείτε να φθάσετε  στο στάδιο Τζίβαν Μούκτα. Πρώτα απελευθερώστε τον εαυτό σας από τη θηλειά που υπάρχει γύρω από το λαιμό σας. Μπορείτε να σώσετε και τους άλλους  από τα προβλήματα και τις αρρώστιες τους,  μόνον αν εσείς οι ίδιοι απαλλαγείτε. Αποβάλλετε όλες τις δυνάμεις και προσευχηθείτε στον Θεό με ειλικρίνεια.
Στα αρχικά στάδια, αφού δημοσίευσα το πρώτο μου βιβλίο, πολλά θαύματα γινόντουσαν στο σπίτι μου. Πολλά πράγματα εμφανίζονταν. Οι άνθρωποι άρχισαν να έρχονται σωρηδόν. Προσευχήθηκα στον Σουάμι: «Δεν τα θέλω όλα αυτά! Δεν θέλω πλήθη. Θέλω να κάνω σάντανα απομονωμένη από όλους.» Φώναζα ικετευτικά. Και έτσι όλα αυτά σταμάτησαν. Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να φθάσουμε τον Θεό.
Πιστεύετε ότι αν πάτε στα σπίτια των θαυμάτων και πάρετε γιάντρας και ειδώλια θα λυθούν όλα σας τα προβλήματα. Ικετέψτε Τον. Ο Παριπούρνα Αβατάρ ζει στη Γη. Προσευχηθείτε με καρδιά που να λιώνει. Ο Κύριος του Ελέους σίγουρα θα σας απαλλάξει. Όταν έγραφα αυτό το κεφάλαιο, διάβασα στο βιβλίο «Κουνταλίνι και Τάντρα» και στο κεφάλαιο  «Οι Σίντις και ο παράγοντας εγώ» τα ακόλουθα:
Όταν κάποιος έχει εφαρμόσει την Κουνταλίνι Γιόγκα για κάποια χρόνια και ξαφνικά αρχίσει να έχει εμπειρίες γεμάτες ευδαιμονία, αρχίζει να σκέφτεται ότι είναι ανώτερος από τους άλλους και θεωρεί τον εαυτό του Θεϊκό…
Η Κουνταλίνι Γιόγκα είναι το μέσο να φθάσεις την Ύψιστη Συνειδητότητα και Φώτιση. Αν, όμως, χαθείτε στην ομορφιά της Κουνταλίνι, μπορεί να μην φθάσετε στην Φώτιση. Όταν ένα συγκεκριμένο στάδιο του νου γίνεται πολύ αποδοτικό και παρουσιάζονται δυνάμεις σίντις όπως  τηλεπάθεια, διαίσθηση, υπνωτισμός, πνευματικές θεραπείες, δύναμη για υλοποίηση αντικειμένων, κάποιοι αναζητητές τις θεωρούν ότι υπαρχουν γιατί οι ίδιοι έχουν φθάσει στην Θεϊκή ολοκλήρωση και αρχίζουν να σκέφτοναι «Τώρα είμαι Θεός». Και τότε εν ονόματι Θεού αρχίζουν να κάνουν όλα τα είδη ευτράπελων μαγικών. Αυτά τρέφουν το «εγώ» και με την πάροδο του χρόνου, η άγνοιά τους μεγαλώνει πάρα πολύ. Υπάρχει ένας εξαιρετικά μεγάλος κίνδυνος. Το εγώ τους γίνεται τρομακτικά μεγάλο και αναπτύσσουν την αίσθηση της υπεροχής. Μέχρι εκεί φθάνουν. Αν και στην πραγματικότητα δεν υπάρχει τίποτα το λάθος με τις ψυχικές δυνάμεις, εκείνοι που τις αποζητούν πρέπει να ξέρουν ότι μπορούν έτσι να καταστρέψουν τελείως την πνευματική τους συνειδητότητα.»
Τελικά ο Σοφός Παταντζάλι λέει στο Γιόγκα Σούτρα:
«Όλες αυτές οι ψυχικές εκδηλώσεις είναι εμπόδια που κλειδώνουν την ελεύθερη ροή της συνειδητότητας προς το Σαμάντι.»

Για τους παραπάνω λόγους αυτοί οι αναζητητές του Θεού πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί. Δεν πρέπει να εμπλέκουν το νου με σκέψεις για δυνάμεις σίντις και σάκτις. Όλα πρέπει να κοπούν με το δυνατό σπαθί της απάθειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου