Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΥΠΑΝΙΣΑΔΕΣ" ΚΑΙ "ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΊΑ ΤΟΥ ΕΓΩ ΧΩΡΙΣ ΕΓΩ"

Η Σκέψη της Ημέρας

Τα πέντε στοιχεία επηρεάζουν άμεσα τις πέντε αισθήσεις. Αν εμείς  δεν είμαστε καθαροί - αγνοί - και τα πέντε στοιχεία θα χάσουν την καθαρότητά τους. Γι' αυτό και ο καθένας από μας είναι υπεύθυνος στο να φέρει την αρμονία στα πέντε στοιχεία.





Από το βιβλίο «Πέρα από τις Ουπανισάδες»
Στην αρχή ήμουν ένα συνηθισμένο ασημένιο φεγγάρι Βασάντα. Με τη συνεχή σάντανα προχώρησα, βελτιώθηκα και έγινα ένα κίτρινο φεγγάρι. Το κοινό ασημένιο φεγγάρι δηλώνει το φυσικό σώμα, το κίτρινο φεγγάρι είναι το λεπτοφυές σώμα και το χρυσό είναι το αιτιατό σώμα. Το πορτοκαλί φεγγάρι είναι το  Υπέρ αιτιατό σώμα, είναι η ταύτιση με τη Σάτυα, η συγχώνευση με τον Σάτυα Σάι. Το πορτοκαλί φεγγάρι αντιπροσωπεύει τον Σουάμι. Τώρα έχω γίνει Ένα με τον Σουάμι. Το Φεγγάρι συμβολίζει το νου μέσα από τον οποίον εκφράζονται τα αισθήματα και τα  συναισθήματα.
Όταν ο νους έχει συνείδηση του έξω κόσμου, αιχμαλωτίζεται από τις προσκολλήσεις. Εάν ο νους έχει αποτραβηχτεί και η συνειδητότητα είναι επικεντρωμένη μέσα μας, αυτό είναι Άτμα. Μέσα από τη συνεχή σάντανα, μεγαλώνουμε πνευματικά και ξεχωρίζουμε ένα ένα τα πέντε περιβλήματα. Όταν προχωρήσουμε πέρα από το αιτιατό σώμα, γινόμαστε Σάτυα. Επομένως πρέπει να στρέψουμε τα αισθήματα και τα συναισθήματά μας προς τα μέσα. Με τις σκέψεις μου μπορώ να αλλάξω τα αισθήματα και τα συναισθήματα όλων. Ο Σουάμι έχει δώσει την απόδειξη ότι οι προσπάθειές μου θα είναι επιτυχημένες. Όπως εγώ, έτσι κι εσείς μπορείτε να γίνετε ασημένιο, κίτρινο, χρυσό και πορτοκαλί φεγγάρι.
Ο Σρι Γιουκτέσβαρ λέει ότι εκείνοι που ζουν στο αιτιατό σώμα, μπορούν να δημιουργήσουν έναν καινούριο κόσμο. Αυτό συμβαίνει και στη ζωή μου. Με τη δύναμη της σκέψης μου θα αναδυθεί η νέα δημιουργία.








Από το βιβλίο «Η Αυτοβιογραφία του Εγώ χωρίς εγώ»

Σε αυτήν την Κάλι Γιούγκα δεν υπάρχει ούτε Πρέμα ούτε Ντάρμα. Επομένως, ο Μπράχμαν χώρισε τον εαυτό Του στα δυο και ήρθε σαν Σάτυα και Πρέμα. Είναι σαν τις δυο πλευρές του ίδιου νομίσματος. Η Αρχή του Ενός Θεού έχει χωρισθεί και λειτουργεί σαν δύο, σαν  την Αρχή της Σάτυα και σαν την Αρχή της Πρέμα.
Η Αρχή της Σάτυα λειτουργεί στο Πουτταπάρτι, διδάσκοντας: «Είμαι Θεός. Ο καθένας από εσάς είναι Θεός.  Αφήστε τη Μάγια.» Λέει συνεχώς: «Είμαι Θεός, είμαι Θεός.» Η Αρχή της Πρέμα λέει: «Είμαι ένα ανθρώπινο ον, είμαι ένα ανθρώπινο ον.» Αυτό δείχνει τη διαφορά στους ρόλους που έχουμε πάρει.
Ο σκοπός του ανθρώπου είναι να φτάσει τον Θεό. Η Πρέμα είναι το μοναδικό μονοπάτι. Πώς θα πρέπει να ζούμε τη ζωή μας για να επιτύχουμε το σκοπό μας; Πώς κάποιος μπορεί να δείχνει αγάπη; Αυτή, η οποία ενσαρκώνει την Αρχή της Πρέμα, δίνει την απάντηση. Δείχνει με το παράδειγμά της πώς να βλέπουμε τον Θεό σε όλα, πώς να αγαπάμε τους πάντες και τα πάντα από το μικρότερο σκουλήκι μέχρι τον Κύριο Μπράχμαν.  Η ζωή της δείχνει ότι η αγάπη είναι ο μόνος δρόμος για να φτάσεις τον Θεό και η ανθρώπινη γέννηση μας δίνεται μόνο γι αυτόν τον λόγο. «Αγαπάτε τους πάντες και τα πάντα.»
Ο Κύριος Σάτυα Σάι ενσαρκώνει την Αρχή της Σάτυα. Η ψυχή Βασάντα ενσαρκώνει την Αρχή της Πρέμα. Και οι δυο έχουν έρθει για να δείξουν αυτές τις Αρχές. Ο Κύριος είναι ο Σάτυα, ο σκοπός. Η ψυχή είναι η Πρέμα, το μονοπάτι.

Μπορεί να έχετε διαβάσει για το Αξίωμα του Πουρούσα και της Πράκριτι, αλλά να μη γνωρίζετε πώς λειτουργεί. Ο Σουάμι κι εγώ έχουμε έρθει για να δείξουμε το Αξίωμα του Πουρούσα και της Πράκριτι. Πολλοί μπορεί να μη γνωρίζουν τι είναι η Τσιτσάκτι και πώς λειτουργεί. Δεν γνωρίζουν από πού έρχεται και πού επιστρέφει. Την απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα θα την βρείτε κοιτάζοντας τη ζωή μου.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου