Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΒΕΔΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ

Η Σκέψη της Ημέρας

Να συνδέετε τα πάντα και τους πάντες με τον Θεό. Να βλέπετε μόνον το καλό σε όλους και τότε η δύναμη της δικής τους ζωής θα ρέει μέσα σας.


ΒΕΔΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ

Τα Πέντε Στοιχεία
«Τα αισθήματα που εξωτερικεύονται για εγκόσμια πράγματα μολύνουν τα πέντε στοιχεία… αισθήματα για τον Θεό τα καθαρίζουν.»
v    Τα πέντε στοιχεία σχετίζονται άμεσα με τις πέντε αισθήσεις. Αν δεν είμαστε αγνοί, τα πέντε στοιχεία θα απωλέσουν την καθαρότητά τους. Γι’ αυτό και ο καθένας μας πρέπει να καθαρίσει, να εξαγνίσει τις πέντε του αισθήσεις για να μπορέσει  να φέρει αρμονία στα πέντε στοιχεία.

Δ Ι Α Σ Τ Η Μ Α

Οι αγνές σκέψεις κάνουν τον άνθρωπο Θεό.

Τα αισθήματα και οι σκέψεις μας γίνονται δονήσεις.  Το διάστημα γεμίζει με δονήσεις. Αυτές οι δονήσεις είναι η αιτία όλων όσων συμβαίνουν στον κόσμο. Των καλών και των κακών .

Ας γεμίσουμ το διάστημα με καλές σκέψεις καθαρίζοντάς το από τη μόλυνση.


Α Ε ΡΑ Σ
Οι αρνητικές σκέψεις και οι κακές ιδιότητες μολύνουν την ατμόσφαιρα και κάνουν τον αέρα δηλητήριο.

Η Αγάπη καθαρίζει τον αέρα και καθαγιάζει τη Γη.


Φ Ω Τ Ι Α
Η φύση της φωτιάς είναι να εξαγνίζει. Μεταφέρει τις προσευχές μας και λειτουργεί σαν αγγελιοφόρος μεταξύ Θεού και ανθρώπων.

Ο νους παρακολουθεί το μάτι όπου πάει. Αυτό εγείρει επιθυμίες. Οι επιθυμίες μολύνουν το στοιχείο της φωτιάς.

Η όραση εξαγνίζεται με το να δεις τον Θεό παντού.  Όταν η όρασή σου είναι αγνή, η φωτιά εξαγνίζεται.

Η φωτιά της σοφίας καίει την ψευδαίσθηση.


Ν Ε Ρ Ο
Όπως ακριβώς το νερό καθαρίζει το σώμα έτσι και η Αλήθεια καθαρίζει το νου. Το να λες την αλήθεια γίνει εσωτερική καθαρότητα.

Αν λέμε την αλήθεια, αυτό καθαρίζει το νερό.  Αν λέμε αναλήθειες, το μολύνει.

Η Αλήθεια είναι Θεός. Μπορούμε να φθάσουμε τον Θεό με το να λέμε την αλήθεια.

Το να ζεις σε ένωση με τον Θεό είναι αληθινή ευγνωμοσύνη.


Γ Η
Τα αισθήματα μας και οι σκέψεις μας επιδρούν πάνω στη Γη. Αν τα εξαγνίσουμε, η Γη θα εξαγνιστεί κι αυτή.

Πώς να εξαγνίσουμε τα αισθήματά μας; Κάντε το καθήκον σας σε τούτον τον κόσμο χωρίς καμιά προσκόλληση. Να θέλετε τον Θεό και μόνον… Εκείνος είναι αγνή ανιδιοτελής αγάπη. Σπείρετε τον σπόρο της αγάπης μέσα σας.




Η Προσευχή μου
Ο Θεός είναι άπειρη Συμπόνια. Έχει πάρει γέννηση για να μεταμορφώσει τον άνθρωπο σε Θεό. Αυτό είναι μια σπάνια ευκαιρία. Ο Μπαγκαβάν Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα έχει δώσει τη ουσία και των τεσσάρων Βεδών, των Ιερών Κειμένων και των Επών στα τέσσερα γράμματα: Α Γ Α Π Η. Λέει: «Υπάρχει μόνον μια θρησκεία η θρησκεία της Αγάπης… δείξτε αγάπη σε όλους. Θα σας απελευθερώσει από τον κύκλο των γεννήσεων και των θανάτων.»
Γνωρίζοντας τον Σουάμι…
Το στόμα μου εκφέρει μόνον την Αλήθεια, μόνον τις Δόξες Του και τίποτα άλλο.

Το δέρμα μου δεν έχει αγγίξει κανέναν άλλο από τον Σουάμι. Τα αισθήματά μου έχουν αγγίξει μόνον τον Θεό και τίποτα άλλο.

 Η μύτη μου γνωρίζει μόνον το Θεϊκό Άρωμα και τίποτα άλλο.

Τα μάτια μου έχουν δει  τον Σουάμι μόνον και τίποτα άλλο.

Τα αυτιά μου έχουν ακούσει μόνον για τον Σουάμι και τίποτα άλλο.

Στο ξεκίνημα της σάντανα κάποιος, βλέποντας τον κόσμο σα Μάγια, πρέπει να στραφεί μέσα του. Αφού αποκτήσει το όραμα του Θεού, θα πρέπει να δει ολόκληρο τον κόσμο σαν Θεό.

Ολόκληρη η ζωή μου είναι γεμάτη με Θεό. Έχω συνδέσει τα πάντα με τον Θεό. Αν και έζησα στην οικογένεια, έζησα με το αίσθημα ότι ζούσα με τον Θεό.  Όλα τα αισθήματα που εμφανίστηκαν από μέσα μου ήταν μόνον για τον Θεό. Έζησα μια ζωή παρόμοια με τη δική σας, σαν ένας συνηθισμένος άνθρωπος. Γεννήθηκα, μεγάλωσα, σπούδασα, παντρεύτηκα, έκανα τρία παιδιά και οικογένεια. Τα πάντα ήταν τα ίδια, μόνον τα αισθήματα διέφεραν. Αν και κάνουμε τις ίδιες ακριβώς εργασίες, εγώ τις έκανα με το αίσθημα ότι κάνω τα πάντα για τον Θεό. Έκανα τα πάντα σαν προσφορά στον Θεό και έφθασα σε τούτο το στάδιο. Δεν έχω πέσει από τον ουρανό. Είμαι μια συνηθισμένη γυναίκα του χωριού. Το μόνο που έκανα ήταν να στρέψω τα αισθήματά μου και τις σκέψεις μου στον Θεό. Εξαιτίας της διαφορετικότητας των αισθημάτων της τούτη η συνηθισμένη  Βασάντα  έχει μεταμορφωθεί όπως ο σίδηρος μετατρέπεται σε χρυσό. Αν στρέψετε όλα σας τα αισθήματα στον Θεό, και εσείς θα γίνετε καθαρός  χρυσός. Αυτό είναι το Αξίωμα του να γίνεις Θεός.

Η ολόψυχή μου προσευχή είναι να ζήσουν όλοι μια ζωή βυθισμένη στον Θεό:
Είθε το στόμα σου να λέει την Αλήθεια και μόνον την Αλήθεια. Να υμνεί το Μεγαλείο και τη Δόξα του Θεού.

Είθε το δέρμα σου να αγγίζει τον Κύριο και μόνον τον Κύριο. Δέρμα σημαίνει άγγιγμα αισθημάτων.

Τα αισθήματά σου πρέπει να αγγίζουν τον Θεό και τίποτα άλλο.


Είθε η μύτη σου να γνωρίσει μόνον το άρωμα του Θείου και τίποτα άλλο.

Είθε τα μάτια σου να βλέπουν μόνον τον Θεό και τίποτα άλλο.

Είθε τα αυτιά σου να ακούν μόνον τον Θεό και για τον Θεό και τίποτα άλλο.



Jai Sai Ram

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου