Τρίτη 20 Αυγούστου 2013


 

 

Από το βιβλίο Απελευθέρωση Εδώ και Τώρα Μέρος 1ο 

 

Η Θεά Κανιακουμάρι έκανε πολύ αυστηρή άσκηση για να παντρευτεί τον Κύριο Σίβα. Ο Κύριος την δέχτηκε και είπε ότι θα ερχόταν την ανατολή του ηλίου για να την παντρευτεί. Η Κάνιακουμάρι έκανε τις ανάλογες προετοιμασίες για τον γάμο. Εν τω μεταξύ, ο σοφός Νάραντα ήθελε την βοήθειά της για να σκοτώσει τους Ασούρας. Η Θεά θα μπορούσε να τον βοηθήσει μόνο εφόσον παρέμενε ανύπαντρη. Γι’ αυτό ο Σοφός κατέστρωσε ένα σχέδιο για να σταματήσει τον γάμο. Έκανε τον κόκορα να κράξει πριν από την ανατολή! Όταν άκουσε τον κόκορα ο Κύριος Σίβα που ήταν στο δρόμο να παντρευτεί την Κανιακουμάρι σταμάτησε σε ένα μέρος που λέγεται Σουσιντραμ. Επειδή δεν τα κατάφερε να πάει την προκαθορισμένη ώρα, η Κάνιακουμάρι θύμωσε τόσο που έριξε το φαγητό και τα κοσμήματα που προορίζονταν για τον γάμο μέσα στην θάλασσα και άρχισε να κάνει πνευματική πειθαρχία σαν σανυάσι.

 

14 Ιανουαρίου 2001

Πήγα στο Κανιακουμάρι (το μέρος όπου βρίσκεται ο ναός της Θεάς. Είναι το νοτιότερο σημείο της Ινδίας) για να έχω το ντάρσαν της Θεάς. Κατά τη διάρκεια του διαλογισμού στο ναό:

 

Βασάντα: Σουάμι! Γιατί μου ζήτησες να πάμε στο Κανιακουμάρι;

Σουάμι: Έλα, θα σου δείξω.

 

ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ήρθε να με δει. Πρέπει να ήταν δώδεκα χρονών. Φορούσε μία κόκκινη μεταξωτή φούστα με μία μεγάλη μπλε δαντέλα και το πάνω μέρος από ένα κίτρινο σάρι. Συνειδητοποίησα ότι ήταν η Θεά Κανιακουμάρι. Είπε: «Σου δίνω την Σάκτι μου» και με πήγε στην θάλασσα. Σκέφτηκα πως εάν με πηγαίνει στην θάλασσα, πώς θα μου δώσει την Σάκτι της; Εκείνη κάθησε σε ένα βράχο κι εγώ κάθησα δίπλα της. Μου έδωσε τρεις μπάλες από ρύζι τις οποίες και έφαγα. Μετά εξαφανίστηκε.

Αναφώνησα! «Τι έλεος! « Το όραμα της Θεάς ήταν υπέροχο. Με ποιον τρόπο μπορώ να δείξω την ευγνωμοσύνη μου;

Μετά από αυτό, η ομάδα μας πήγε στην ακρογιαλιά και είδαμε το ηλιοβασίλεμα. Ο ήλιος έμοιαζε με μία υπέροχη, χρυσή μπάλα. Σε μερικά λεπτά άλλαξε και είχε ένα υπέροχο πορτοκαλό χρώμα. Πάνω από την πορτοκαλί μπάλα είδα τον Μπαγκαβάν Μπάμπα. Σιγά – σιγά, ο πορτοκαλί ήλιος άγγιξε τον ορίζοντα και εξαφανίστηκε.

Ο Σουάμι μας είπε όι μετά από μερικά χρόνια θα Τον βλέπουμε από πολύ μακρία μόνο και  έτσι θα μοιάζει με πορτοκαλί κουκίδα. Το είπα και στους άλλους. Αυτό το ηλιοβασίλεμα είναι μία προειδοποίηση και μας υπενθυμίζει αυτό που είπε ο Σουάμι.

Το πρωί της 15ης Ιανουαρίου, κατά την διάρκεια του διαλογισμού, ρώτησα τον Σουάμι για το όραμα στο Κανιακουμάρι. Εκείνος απάντησε: «Σκέψου το μόνη σου». Δεν μπορούσα και ζήτησα από τον Σουάμι να με βοηθήσει.

Ο Σουάμι είπε: «Υπάρχει μία σύνδεση ανάμεσα στην απάρνηση και στο ντάρσαν της Θεάς». Και πάλι δεν ήξερα. Στις 16 Ιανουαρίου πήγα στο σπίτι του γιου μου, του Αραβίνταν. Ο Σουάμι ήρθε στον μεσημεριανό διαλογισμό και Τον ρώτησα για το ρύζι που μου έδωσε η Θεά.  

Ο Σουάμι είπε: «Όταν κάποιος γίνεται Σανυάσι, η μητέρα του, του δίνει τρεις μπάλες ρύζι. Η μητέρα σου είναι η  Κάνιακουμάρι. Έκανε πνευματική πειθαρχία για να καταστρέψει το κακό. Παρομοίως έγινες Σανυάσι για να καταστρέψεις τις κακές ιδιότητες του κόσμου. Ο Κύριος Σίβα είπε ότι θα παντρευτεί την Κανυακουμάρι. Ο Σοφός Νάραντα απέτρεψε τον γάμο και έτσι η Θεά, ως ανύπνατρη, είχε την δύναμη να καταστρέψει τους κακούς Ασούρας. Τότε η Θεά αποκήρυξε τον κόσμο και άρχισε την άσκησή της. Με τον ίδιο τρόπο, εσύ αρνήθηκες το μαγκάλια και έτσι καταστρέφεις το κακό που υπάρχει στον κόσμο».

Πολλές φορές αναρωτήθηκα ποιος είναι ο λόγος που αρμήθηκα το μαγκάλυα που ήθελα τόσο πολύ. Εδώ και πολλά χρόνια κάνω πνευματική άσκηση και κλαίω για τον Θεό. Τα αισθήματά μου τα περιγράφω σε ποιήματα και τραγούδια.  Όταν ήρθε ο καιρός να απολαύσω τους καρπούς των πράξεών μου, εγώ τα θυσίασα όλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου