Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Η δύναμη της παντογνωσίας του Θεού διαπερνά ολόκληρο το σύμπαν...

Από το βιβλίο
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΒΑΤΑΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Βασάντα:Σουάμι, Σε παρακαλώ, δώσε κάτι για τον πρόλογο αυτού του βιβλίου « Τα Φωτεινά Σημεία του Αβαταρικού Έργου» !  Μου έχεις δώσει και τον πρόλογο και τον επίλογο τόσων πολλών βιβλίων!

Σουάμι:   Η ζωή σου αποτελεί λαμπρότερο σημείο του Αβαταρικού Έργου.  Γεννήθηκες από Μένα, αυτός είναι ο πρόλογος του Αβαταρικού Έργου.  Και αυτό γιατί το πιο σημαντικό μέρος του Αβαταρικού Μου Έργου άρχισε από τη γέννησή σου. Στο τέλος το σώμα σου θα γίνει τζιότι-φλόγα- και θα μπει στο δικό Μου Σώμα. Αυτός θα είναι ο επίλογος του Αβαταρικού Έργου.  Ό,τι έχω κηρύξει, εσύ το έχεις εφαρμόσει στη ζωή σου.  Έγραψες πάνω από εκατό βιβλία στη ζωή σου, που περιέχουν τις συνομιλίες μας.  Το Μούκτι Στούπι τώρα τραβάει περισσότερα αισθήματα, τα οποία δεν αποκαλύπτονται στα βιβλία.  Τα τραβάει και τα στέλνει στον κόσμο.  Δεν μπορούμε να τα γράψουμε όλα.  Γι’ αυτό ό,τι σου λέω τώρα δεν αποτελεί παρά μόνον ένα πολύ μικρό τμήμα τους, μια περίληψη και μόνον. Κάνε ηλεκτρονικό βιβλίο.  Είναι αρκετό.  Είσαι η μητέρα του κόσμου.  Εγώ γράφω αυτά τα ηλεκτρονικά βιβλία με την καρδιά Μου που λιώνει, με αισθήματα και αναμνήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου