Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ " ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΓΩ"

Η Σκέψη της Ημέρας

Πρέπει να μεγαλώσουμε τον κύκλο της Αγάπης με το να σκεφτόμαστε ότι τα πάντα είναι Θεός.


ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ  " ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΓΩ"

Διάφοροι τύποι εγώ: το εγώ του υπηρέτη, το εγώ της γνώσης

10 Μαΐου 2013    Διαλογισμός

Βασάντα: Σουάμι, τι είναι το «Καλό εγώ»; Ποιος αποτελεί το κατάλληλο παράδειγμα του υπηρέτη και ποιος της «γνώσης- εγώ»;
 Σουάμι:    Οι Τζάγια και Βιτζάγια είναι υπηρέτες. Όταν κάποτε οι Σανάτ Κουμάρας ήρθαν στην Βαϊκούντα, δεν τους επέτρεψαν την είσοδο. Όσον αφορά στη γνώση έχουμε το Νάραντα. Ο Νάραντα, όμως, δεν έχει γαλήνη, παρ’ όλο που γνωρίζει τα πάντα. Ρώτησε τους Σανάτ Κουμάρας πώς θα μπορέσει να βρει τη γαλήνη.
Βασάντα: Τώρα καταλαβαίνω, Σουάμι, και θα γράψω.
Τέλος του Διαλογισμού
Και τώρα ας τα δούμε όλα αυτά.  Οι φύλακες της Βαϊκούντα είναι οι Τζιέγια και Βιτζέγια. Κάποτε οι τέσσερις Σανάτ Κουμάρας ήρθαν στην Βαϊκούντα για να δουν τον Μαχαβίσνου. Οι φύλακες, όμως, δεν μπορούσαν να τους επιτρέψουν την είσοδο. Και τότε οι Κουμάρας τους καταράστηκαν. Για να επανορθώσει τούτο το λάθος ο Μαχαβίσνου, ρώτησε τον Τζέγια και Βιτζέγια: «Θα προτιμούσατε να είστε για τρεις γεννήσεις εχθροί του Θεού ή πιστοί Του για εκατό γεννήσεις; Τι από τα δύο αυτά προτιμάτε;» Και οι δύο απάντησαν ότι θα προτιμούσαν να γίνουν για τρεις γεννήσεις εχθροί του  Κυρίου ώστε να επιστρέψουν το συντομότερο κοντά Του. Έτσι, λοιπόν, οι φύλακες Τζέγια και Βιτζέγια γεννήθηκαν σαν Χιρανιακασίπου και Ζιρανυάκσα, σα Ράβανα και Κούμπα Κάρνα, σα Σισουπάλα και Ντανταβάκρα.  Μέσα από τούτες τις τρεις γεννήσεις, απελευθερώθηκαν από την κατάρα και  γρήγορα έφθασαν στην Βαϊκούντα. Όμως, αν εμείς σκεφτούμε κατ’ αυτόν τον τρόπο, δεν θα μπορέσει το ίδιο να συμβεί ποτέ. Εκείνοι το κατόρθωσαν καθώς βρισκόντουσαν συνεχώς κοντά στον Θεό.
Και ο Νάραντα;  Εκείνος, επειδή δεν είχε γαλήνη, ρώτησε τους Σανάτ Κουμάρας με ποιον τρόπο θα μπορούσε να την αποκτήσει. Εκείνοι του έκαναν την ερώτηση: «Ποιες είναι οι γνώσεις σου;» Ο Νάραντα απάντησε: «Κατέχω τις 64 Τέχνες και όλες τις Γραφές.» Οι Σανάτ Κουμάρ του είπαν: «Όλη τούτη η γνώση είναι άχρηστη. Το Όνομα του Θεού είναι αρκετό!» Ο Νάραντα ήταν πάντα κοντά στον Θεό, μα παρόλα αυτά είχε το «εγώ» ότι τα ξέρει όλα. Αυτό είναι που εδώ υποδεικνύει ο Σουάμι.
Ακόμη και αυτοί που βρίσκονται κοντά στον Θεό, έχουν εγώ. Αυτό το εγώ ο Σουάμι το ονομάζει σαν «καλό εγώ». Ο Νάραντα και οι φύλακες, Τζέγια και Βιτζέγια, βρίσκονται συνεχώς κοντά στον Θεό. Αν τούτοι, παρ’ όλα αυτά, έχουν εγώ τότε, τι να πουν οι άνθρωποι εδώ στην Μπουλόκα; Γι’ αυτό αφυπνιστείτε! Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από ποια κατεύθυνση θα παρουσιαστεί το εγώ.  Κόψτε τα πάντα και πετάξτε τα έξω! Πρέπει να ξεφύγετε από τον κύκλο των γεννήσεων και των θανάτων. Καταβάλλετε κάθε δυνατή προσπάθεια σε τούτην την περίοδο, που ο μέγιστος των Αβατάρ βρίσκεται επί Γης. Γι’ αυτό και  μόνον έχει έρθει ο Ωκεανός της Συμπόνιας εδώ και μας καθοδηγεί. Αρκετά όλα αυτά τα μαρτύρια!
Jai Sai Ram
 VS



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου