Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ- ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ 8

Η Σκέψη της Ημέρας

Οι άνθρωποι του κόσμου ζούνε σαν τα κοχύλια που δεν ξέρουν ότι μέσα τους κατοικεί το μαργαριτάρι. Το Αβαταρικό Έργο του Σουάμι είναι να αποκαλύψει το μαργαριτάρι που έχουμε μέσα μας. Το όστρακο αντιπροσωπεύει το σώμα μας. Το «εγώ και το δικό μου», που είναι το εγώ που συνδέεται με το σώμα, σπρώχνει τον άνθρωπο πίσω στον κύκλο των γεννήσεων και των θανάτων. Το μαργαριτάρι μέσα μας είναι  ο Ένοικος, ο Ανταργιάμι, το Άτμα, ο Θεός.


ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ 8


Σε τούτον τον κόσμο ο Σουάμι αποτελεί τη μοναδική μου επιθυμία. Εκείνος και μόνον μπορεί να μου χαρίσει την ευτυχία. Τίποτε και κανείς άλλος δεν μπορεί να μου τη δώσει. Ο Σουάμι είναι η ίδια μου η αναπνοή και γι’ αυτό αποτελεί τη βάση μου. Γεννήθηκα από Κείνον. Εκείνος είναι η Βάση της Δημιουργίας. Έχουμε έρθει για να δείξουμε αυτό ακριβώς. Εκείνος είναι το Σάρβα Ντάρμα, η Βάση των πάντων. Είναι ο Σάρβα Ράτζα, ο Μεγαλύτερος όλων των Αβατάρ που έχουν έρθει στη Γη. Μέσα από την αγάπη Του ενώνει τα διασκορπισμένα κομμάτια του κόσμου. Είναι κάτι που ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει ξαναγίνει. Μέσα από αυτό η Κάλι Γιούγκα θα γίνει Παράδεισος. Πρόκειται για τη Σατσαρίτα του Παραμάτμα. Πρόκειται για τη Σάι Γκίτα, την Πρώτη Δημιουργία του Θεού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου