Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Σκέψη της Ημέρας


Όταν συνδέεις τα πάντα με τον Θεό, τότε γίνεσαι Θεός.


Από  Άρθρο για την Συνειδητοποίηση # 24

Στις  12 Σεπτεμβρίου ο Σουάμι έδωσε μια σελίδα τυπωμένη με τίτλο: «Διάλεξε έναν αριθμό».

Οι αριθμοί ξεκινούσαν από το 27 και τελείωναν στο 47. Ο Σουάμι ζητά να επιλέξουμε έναν αριθμό και να εξηγήσουμε την ερώτηση. Όταν το παρατηρήσαμε από πιο κοντά, είδαμε ότι έλειπαν οι αριθμοί 37, 38 και 42. Στο τελευταίο άρθρο για τη Συνειδητοποίηση έγραψα την ερμηνεία των ερωτήσεων 37 και 38. Ο Σουάμι δεν έγραψε τον 42.

Αριθμός 42

Τώρα ας δούμε τι συνέβη το 1942. Ήταν η χρονιά που ξεκίνησε το κίνημα «Εγκαταλείψτε την Ινδία». Επρόκειτο για τον αγώνα εξαναγκασμού των ξένων δυνάμεων κατοχής να εγκαταλείψουν την Ινδία και να φύγουν. Ήταν οι ηγέτες του Κογκρέσου που ενώθηκαν και ξεκίνησαν τούτο το απελευθερωτικό Κίνημα. Συλλογίστηκα πώς να συνδέσω τούτο το γεγονός και να γράψω γι’ αυτό.

Πρέπει πρώτα – πρώτα να διώξουμε όλα τα κακά πράγματα από το ανθρώπινο σώμα. Μόνον όταν αυτά απομακρυνθούν, ξεκινά η απελευθέρωση του καθενός μας. Αυτό το απέδειξα μέσα από τη ζωή μου. Απέδειξα πόση μεγάλη δύναμη κρύβει το ανθρώπινο σώμα. Όλοι κάνουν σάντανα  και φθάνουν τον Θεό, καθώς γίνονται άγιοι, σοφοί και ρίσις. Αν και εγώ έφθασα το Μούκτι μέσα από σάντανα, δεν ήθελα να το βιώσω χωρίς να το απολαύσω. Δεν μπορώ ούτε καν να φάω χωρίς να μοιράσω το φαγητό μου και σε όσους παρίστανται. Έτσι έκανα περισσότερη σάντανα, κλαίγοντας και θρηνώντας.

Τελικά η Κουνταλίνι μου αναδύθηκε προς τα έξω με τη μορφή του Στούπι. Η αμρίτα ξεχείλισε από αυτό, κάνοντας τα πάντα αμρίτα. Η Γη γίνεται Βαϊκούντα. Υπάρχει μια δύναμη στο σώμα που μπορεί να δώσει Μούκτι σε όλους. Το πρώτο βήμα είναι να αδειάσουμε από τα πάντα. Έγραψα για όλη τη σάντανα που έχω κάνει στο βιβλίο «Πέρα από τις Ουπανισάδες». Η Βρεττανική Κυβέρηση ήταν πολύ μικρή και η Ινδία πολύ μεγάλη. Αν και η Βρεττανία ήταν μικρή μπόρεσε να σκλαβώσει μια τόσο μεγάλη χώρα. Ο λόγος ότι η Ινδία δεν ήταν ενωμένη. Ο Γκάντιτζι και όλοι οι μεγάλοι ηγέτες ενώθηκαν και αφύπνισαν τους ανθρώπους, πυροδοτώντας το αίσθημα της ελευθερίας.

Με τον ίδιο τρόπο και ο άνθρωπος, που έχει τόση δύναμη μέσα του, έχει σκλαβωθεί από το μικροσκοπικό «εγώ». Όλοι έχουν τη δύναμη μέσα τους να μετατρέψουν τούτην την Εποχή Κάλι σε Σάτυα Γιούγκα. Και όμως  το «εγώ», που βρίσκεται μέσα στον καθένα μας, έχει κατακτήσει τούτη τη δύναμη. Και ο λόγος; Επειδή δεν υπάρχει ενότητα μεταξύ νου, διάνοιας και αισθήσεων. Το καθένα από αυτά σέρνει τον άνθρωπο σε διαφορετική κατεύθυνση. Και έτσι η κρυμμένη μέσα του δύναμη πάει τελείως χαμένη, χαραμίζεται και τελικά καταστρέφεται. Πρέπει να τα ελέγξουμε όλα και να εστιαστούμε σε ένα σημείο και μόνον. Όταν ήμουνα νέα, έγραψα ένα τραγούδι. Να λίγες αράδες:

Ο νους είναι μία άμαξα

Που τη σέρνουν πέντε άλογα

Και την πηγαίνουν σε 500 διαφορετικές κατευθύνσεις κάθε μέρα

Με τούτον τον τρόπο η δύναμη μέσα στον άνθρωπο καταστρέφεται. Είναι ανίκανος να πάει εκεί που πρέπει να πάει. Γι’ αυτό ας την ελέγξουμε και ας την στρέψουμε προς τον Θεό. Μέσα από αυτήν γεννιέται η σοφία. Το «εγώ» στον άνθρωπο επιθυμεί πολλά πράγματα. Από τη στιγμή που θα γεννηθεί μέχρι και τον θάνατό του ο άνθρωπος συνεχώς θέλει τούτο ή το άλλο. Όταν οι αισθήσεις στρέφονται σε διαφορετικές επιθυμίες, γίνονται το «εγώ». Όταν οι αισθήσεις ελέγχονται και στρέφονται προς τον Θεό, γίνονται Γκνιάνα, Σοφία. Όταν το «εγώ» πηγαίνει στα πράγματα του έξω κόσμου, ακολουθούν πολλές κακές ιδιότητες. Αν κάποιου οι επιθυμίες δεν εκπληρώνονται, παρουσιάζεται ο θυμός. Αν εκπληρώνονται, ακολουθεί η απληστία. Αν η επιθυμία κάποιου εκπληρωθεί, τότε καραδοκεί μια νέα. Όλες  οι επιθυμίες παρατάσσονται η μία μετά την άλλη. Εκείνος που τις ελέγχει και εστιάζεται στον Θεό, γίνεται ο κύριός τους. Όταν ο άνθρωπος ακολουθεί πολλές επιθυμίες, έρχονται κακές ιδιότητες και σκλαβώνεται από το «εγώ». Το «εγώ» παίρνει όλες τις δυνάμεις που ενυπάρχουν στο σώμα και τον σκλαβώνει. Μέσα από τούτην τη δύναμη οι επιστήμονες ανακαλύπτουν τρόπους για να φθάσουν το φεγγάρι και τον ήλιο! Όμως οι άγιοι και οι σοφοί χρησιμοποίησαν  τη δύναμη για να ανακαλύψουν τρόπους να φθάσουν τον Θεό, τον Ένα που δημιούργησε τον ήλιο και το φεγγάρι.

Δεν υπάρχει καμιάν απολύτως ανάγκη στο να προσπαθήσουμε να κατέχουμε τη Δημιουργία. Πρέπει να κάνουμε το Δημιουργό δικό μας! Μέσα από το «εγώ» έρχονται η ζήλεια, ο θυμός και η αντιπαράθεση. Εξαιτίας  του «εγώ» παρουσιάζεται το αντεπιχείρημα. Αν κάποιος αντιτίθεται με σας, παραμείνετε ήρεμοι ή φύγετε από το μέρος που βρίσκεστε. Συλλογιστείτε. Αν είναι δικό σας το λάθος, τότε διορθώστε το. Ξεχάστε και αφήστε τα λάθη που υπάρχουν σε κείνον που αντιτίθεται μαζί σας. Αυτό είναι το δικό τους πεπρωμένο.

Ο Σουάμι πάντα προειδοποιούσε τους σπουδαστές Του να μην αντιπαρατίθενται με κανέναν. Όλα αυτά αποτελούν εμπόδια στο δρόμο της Αλήθειας, Σάτυαμ. Μόνον όταν διώξουμε όλα αυτά θα έρθει η Απελευθέρωση. Πρώτα πρέπει να διώξουμε την σκόνη και τη βρωμιά από μέσα μας. Αυτό το έχω γράψει στο βιβλίο «Πέρα από τις Ουπανισάδες», στο κεφάλαιο «Κάλι, Κάλι, Κάλι». Μέσα από τη σάντανά μου διώχνω τις κακές ιδιότητες όλων, αδειάζοντάς  τους. Ο Σουάμι κι εγώ δεχθήκαμε τις αμαρτίες όλων τούτου του κόσμου στο σώμα μας και τους αδειάζουμε. Και τότε μπαίνουμε μέσα σε όλους αυτούς, μέσα από τα αισθήματά μας, και τους κάνουμε Τζίβαν Μούκτας. Αυτό είναι το να βιώνεις ελευθερία ενόσω βρίσκεσαι στο ανθρώπινο σώμα. Πρέπει να πετάξουμε κάθε τι βρώμικο και κακό από το σώμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου