Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Η Σκέψη της Ημέρας

Εάν κάποιος σας ενοχλεί, απολαύστε το θυμό του σαν να ήταν ο θυμός του ίδιου του Κυρίου. 

Από το βιβλίο, «Η Αυτοβιογραφία του Εγώ χωρίς εγώ»


     Πριν από πολλά χρόνια, κατά τη διάρκεια μιας πούτζα, μπήκα σε σαμάντι. Μόνο μετά από αρκετή ώρα ήρθα ξανά στην κανονική συνειδητή κατάσταση. Φώναζα και έκλαιγα στον Σουάμι, «Δεν θέλω σαμάντι. Εάν είμαι σε σαμάντι, δεν θα μπορώ να Σε σκέφτομαι.» Ο Σουάμι τότε με παρηγόρησε και μου είπε, «Μη φοβάσαι, δεν πρόκειται ποτέ να Με ξεχάσεις.» Όλοι απορούσαν, «Γιατί δεν θέλεις το στάδιο του σαμάντι; Γιατί δεν θέλεις να είσαι Ένα με τον Θεό;» Φοβάμαι να κοιμηθώ και φοβάμαι το σαμάντι. Γιατί; Στον βαθύ ύπνο και στο στάδιο του σαμάντι, η τζίβα συγχωνεύεται με τον Θεό. Βρίσκεται στην κατάσταση της Απόλυτης Ενότητας. Εγώ δεν το θέλω αυτό. Θέλω να είμαι χωριστά από τον Θεό. Θέλω ο Θεός να είναι χώρια από εμένα. Γιατί; Επειδή θέλω να Τον βιώνω στο διαλογισμό. Θέλω να Του μιλώ και να απολαμβάνω την ευδαιμονία που δημιουργείται όταν βρίσκομαι κοντά Του. Όλα όσα γράφω είναι μόνο αυτά που έχω βιώσει στο διαλογισμό.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου