Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


Η Σάτυα μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την αγάπη


Από το βιβλίο
ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΒΑΤΑΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ




Ο Σουάμι βρίσκεται πάντα μαζί μου, μου μιλάει στο διαλογισμό.  Είναι εδώ που αποκαλύπτει τα αισθήματά Του.  Εγώ γράφω την ύψιστη Σοφία και οι άλλοι εργάζονται πάνω στα βιβλία.  Έτσι αυτό είναι το μέρος της Δημιουργίας.  Είναι το μέρος του Σουάμι.  Γι’ αυτό και Εκείνος έδωσε τη χωριστή τσάντα.  Όλα τα άλλα είναι η δημιουργία και συνδέονται με τη Δημιουργία.  Το Μούκτι Νίλαγιαμ και μόνον είναι που συνδέεται με το Δημιουργό. Ο Σουάμι και εγώ ήρθαμε εδώ να δείξουμε την Ενότητα Δημιουργού και Δημιουργίας.  Όλοι εδώ στο Μούκτι Νίλαγιαμ δεν έχουν κανενός είδους δεσμό με γέννηση και θάνατο.  Το Μούκτι Νίλαγιαμ έχει έρθει για το Έργο του Αβατάρ.  Όταν ο Σουάμι και εγώ φύγουμε από τον τούτο τον κόσμο, όλοι τους θα εξαφανιστούν.  Δεν έχουν καρμική γέννηση αλλά  γέννηση Κάρανα.  Γεννήθηκαν για έναν ειδικό σκοπό.  Μόνον τώρα, μετά από τόσα χρόνια, ο Σουάμι μου μιλάει για την σπουδαιότητα του Μούκτι Νίλαγιαμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου