Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Σκέψη της Ημέρας

Αποκόψτε τις εγκόσμιες σκέψεις και την εγκόσμια γνώση. Επικολλήστε κάθε αντικείμενο με την θεϊκή γνώση. Τότε μόνο θα δείτε την κοσμική μορφή του Κυρίου 

Από το Άρθρο για την Συνειδητοποίηση #24

Η Έλευσή Του γίνεται για το καλό όλου του κόσμου, για την ευημερία των πάντων. Το μόνο που Τον δεσμεύει είναι η Πρέμα. Πώς είναι τούτη η Πρέμα; Πρέπει να είναι αγνή και αμόλυντη. Πώς τούτη η Πρέμα μπορεί να γίνει μιαρή, πώς μολύνεται;  Μέσα από τις σκέψεις, τα λόγια και το σώμα. Έτσι ο νους δεν θα πρέπει να σκέφτεται τίποτα άλλο από Εκείνον. Το σώμα δεν είναι τίποτα άλλο από Κείνον. Πώς είναι κάτι τέτοιο δυνατόν;
Αυτό το έχω δείξει μέσα  από τη ζωή μου. η καρδιά, που επί 72 ολόκληρα χρόνια διακατεχόταν μόνον από τη δική Του σκέψη, βγήκε προς τα έξω σαν Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ. Το στόμα, που ποτέ δεν πρόφερε άλλη λέξη από το Όνομά Του, ήρθε έξω σαν Στούπι. Πρόκειται για το Βάακ Σίντι, την αγνότητα του λόγου. Και τώρα ας έρθουμε στο αμόλυντο σώμα. Ο Σουάμι έδειξε ότι βρίσκεται μέσα σε κάθε άτομο του σώματός μου. Παρ’ όλο αυτό, εγώ συνεχίζω να κάνω αυστηρότατη πνευματική άσκηση ώστε το σώμα να να εξαγνιστεί ακόμα περισσότερο, να καθαγιαστεί πιο πολύ. Μέσα από αυτήν την άσκηση το σώμα γίνεται τζιότι και ενώνεται με το φυσικό Σώμα του Σουάμι.
Μόνον μιαν τέτοια επέκταση αγάπης, ένα τέτοιο μέγεθος είναι που μπορεί να Τον αιχμαλωτίσει και να Τον φυλακίσει. Στην καρδιά σας δεν θα πρέπει να υπάρχει το παραμικρότερο ίχνος εγώ, να είναι τελείως αμόλυντη.  Αν δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο όσο κι αν προσεύχεστε, γιούγκας κι αν περάσετε μέσα σε προσευχή,  ποτέ δεν θα έρθει.
Εδώ ο Σουάμι δίνει μιαν αυστηρή και σοβαρή προειδοποίηση. Πόσες φορές θα πρέπει να γεννιέστε και να πεθαίνετε; Ο σκοπός της ζωής είναι να φθάσετε το Απόλυτο, το Πούρναμ. Μέχρι κείνη την στιγμή, ο κύκλος των γεννήσεων και των θανάτων θα συνεχίζεται, χωρίς να τελειώνει ποτέ.  Κανείς άλλος Αβατάρ μέχρι τώρα δεν  έχει κατέβει και εξήγησε όλα τούτα στην ανθρωπότητα με τόσο όμορφο τρόπο. Ο Μέγιστος των Αβατάρ ήρθε εδώ και το δίδαξε αυτό σε όλους. Αρκετά τούτο το κύλισμα με το «εγώ και το δικό μου»!  Αφυπνιστείτε!
Στην εποχή του Αβατάρ Κρίσνα, Εκείνος τα δίδαξε όλα μέσα από αυτά τα μικρά γεγονότα. Όμως, τότε οι άνθρωποι σκέφτονταν ότι όλα τούτα αποτελούσαν τα λίλας Του, ότι επρόκειτο για τα δικά Του παιχνίδια. Ο Σουάμι τώρα έχει έρθει εδώ και διδάσκει την εσωτερική σημασία των πάντων. Τούτος ο Αβατάρ δεν έχει ξανάρθει σε τούτον τον κόσμο. Είναι η Ενσάρκωση όλων των Θεών σε μία Μορφή. Μέσα από τη συμπόνια Του για τους ανθρώπους της Κάλι Γιούγκα, κατέβηκε στη Γη. Μην χάσετε τούη την ευκαιρία.
Ξανά η Γιασόντα λέει στη Ράντα:
…μέχρι τώρα βρισκόμουνα κάτω από την επήρεια του «εγώ» και της άγνοιας. Εσύ τα έχεις όλα απ0βάλει και μ0υ άνοιξες τα μάτια. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί σε τούτον τον κόσμο που αγαπούν περισσότερο από μένα τον Κρίσνα. Αλλά εξαιτίας της άγνοιάς μου πίστεψα ότι η αγάπη μου για τον Κρίσνα ήταν η μεγαλύτερη όλων. Αυτό και το λάθος μου. Σε παρακαλώ, δίδαξέ μου το μονοπάτι της αγάπης που εσύ ακολουθείς…
Η Γιασόντα λέει στη Ράντα ότι της άνοιξε τα μάτια και της ζητά να της μιλήσει πιο καθαρά για την αγάπη της για τον Κρίσνα. Όλοι βρίσκονται στο ίδιο στάδιο και λένε: «Είμαι τόσο κοντά με τον Σουάμι! Ο Σουάμι μού μιλάει! Είμαι ο καλύτερός Του πιστός!» Όπου υπάρχει εγώ υπάρχει και άγνοια. Υπάρχει και στους πιο καλούς πιστούς του Θεού. Μόνον ο Θεός γνωρίζει ποιος είναι ο πραγματικός Του πιστός. Ας δούμε και τι απαντά η Ράντα.
…Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί κάποιος να σου το διδάξει ή να σου το δώσει. Μόλις εσύ συνειδητοποιήσεις τον αληθινό σου Εαυτό και αποκτήσεις πλήρη πίστη στον Κρίσνα, η αγάπη αυτή θα αναπτυχθεί αυτόματα μέσα σου.
Όταν πεινάς κανείς δεν  μπορεί να φάει αντί για σένα για να μπορέσει έτσι να ικανοποιήσει την πείνα σου. Εσύ είσαι που πρέπει να φας. Το ίδιο συμμβαίνει και με την ύψιστη αφοσίωση, την Πρέμα. Κανείς δεν μπορεί να τη παραχωρήσει στους άλλους. Το μόνο που απαιτείται είναι πνευματική πείνα. Πρέπει να κλαίμε και να θρηνούμε για τον Θεό. Και μόνον τότε είναι που 0 Θεός έρχεται κοντά μας.
Η δική μου η περίπτωση είναι διαφορετική.  Ο Σουάμι μού ζήτησε να δώσω σε όλους την Πρέμα μου. Έδωσα Πρέμα Σάκτι σε χιλιάδες ανθρώπων, σε ποτάμια, ωκεανούς, ακόμα και σε ένα σκυλί!  Αυτός συνέβη για να καταδειχθεί πώς λαμβάνει χώρα το μεγαλύτερο Αβαταρικό Έργο. Ο Σουάμι μού το είχε δείξει σε μια μικρή σκάλα. Ένα παράδειγμα. Τι είναι η Γη; Πώς λειτουργεί; Στα μικρά παιδιά τούς παρουσιάζουν μιαν υδρόγειο σφαίρα και τα διδάσκουν. Στο Πανεπιστήμιο τους δείχνουν πολλά στα εργαστήρια. Με τούτο τον τρόπο και ο Σουάμι μου το έδειξε πριν. Έδωσα Πρέμα Σάκτι σε χιλιάδες ανθρώπων. Ποιος, όμως, μπορεί να απ0δείξει ότι έχει Πρέμα για τον Θεό και όχι αγάπη; Κανείς! Αυτό δεν πρόκειται να τους έρθει. Δεν μπορεί να κατακτηθεί μέσω κάποιου άλλου, δεν μπορεί να τους τη δώσει κάποιος άλλος. Μόνον με την προσωπική ολόψυχη προσπάθεια θα έρθει η Πρέμα για τον Θεό. Το να απομακρύνετε τις προσκολλήσεις θα καθαρίσει το δρόμο.
Τα εβδομήντα μου δύο χρόνια της εστιασμένης μου Πρέμας για τον Σουάμι αλλάζουν το τροχιακό σύστημα του κόσμου.  Η Πρέμα μου γεμίζουν τον κόσμο και τα πάντα γίνονται Βασάνταμάγιαμ. Παλιά έδειχνα σε μικρή κλίμακα πώς η Πρέμα μου εισέρχεται. Στη συνέχεια σε ένα γιγαντιαίο επίπεδο. Κανείς δεν μπορεί να το διδάξει. Έρχεται από μόνο του και αναπτύσσεται αυτόματα. Ένα παιδί μεγαλώνει, σπουδάζει, γίνεται γάμος, σύζυγος, παιδιά ακολουθούν, δημιουργεί μιαν οικογένεια. Ο άνθρωπος προσκολλάται σ’ αυτήν και την αγαπά. Ποιος του διδάσκει πώς να ζήσει την οικογενειακή ζωή και όλα αυτά τα πράγματα; Κανείς απολύτως! Μπορεί να το συμπεριλαμβάνουν στη διδακτέα ύλη σε κάποιο κολλέγιο και να το διδάσκουν, αλλά πώς εκείνοι τα ξέρουν όλα αυτά; Όλα αυτά αποτελούν τις απολαβές των διαδοχικών τους γεννήσεων. Γι΄αυτό ακριβώς και ο άνθρωπος τα γνωρίζει όλα αυτά. Και όμως ο άνθρωπος δεν γνωρίζει πώς να δείξει Πρέμα στον Θεό! Και αυτό γιατί ποτέ δεν έμαθε κάτι τέτοιο στις προηγούμενές του γεννήσεις.  Σκέφτεται κανείς έτσι; Εγώ και το δικό μου, οι προσκολλήσεις όλες έρχονται από μόνες τους χωρίς να χρειάζεται να τις διδάξει κάποιος. Ο άνθρωπος γνωρίζει τα πάντα για την εγκόσμια ζωή, καθώς έχει υποστεί την οικογενειακή ζωή σε πολλές πολλές γιούγκας.  Η αφοσίωση στον Θεό, όμως, δεν του είναι  οικεία.
Και έτσι ο Σουάμι έδωσε τούτην την κάρτα και μέσα από αυτήν εξηγεί τα πάντα. Ο Σουάμι μού ζήτησε να εξηγήσω τώρα αυτό για το οποίο μίλησε στις 31 Ιουλίου του 1996, σε μια Του ομιλία. Η μητρική προσκόλληση συμβολίζεται με μία  σε χρώμα γκρι χάντρα, ενώ η αγνή  Πρέμα με διαμάντι. Ο Κρίσνα είναι στολισμένος και με τα δύο. Αρκετά πια η προσκόλληση και η Μάγια! Αφυπνιστείτε και εφαρμόστε τα λόγια του Σουάμι στην προσωπική σας ζωή. Πρέπει να επωφεληθείτε του χρόνου τούτου που ο Σουάμι, ο Μέγιστος των Αβατάρ έχει έρθει στη Γη.
                                   JJJaaaiii   SSSaaaiii   RRRaaammm
VVV S S S

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου