Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΗΛ. ΒΙΒΛΙΟ " Ο ΚΑΜΑΝΤΕΒΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΚΝΙΑΝΑ ΡΑΜΑ"

Η Σκέψη της Ημέρας

Η ρίζα όλων των αισθημάτων είναι η αίσθηση της αφής. Η βάση της αίσθησης αφής είναι το σώμα και το σώμα προκύπτει από τη γέννηση.


                               Ο ΚΑΜΑΝΤΕΒΑ  ΓΙΝΕΤΑΙ   

                         ΓΚΝΙΑΝΑ  ΡΑΜΑ.


Ο ΚΑΜΑ ΝΤΕΒΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΚΝΙΑΝΑ ΡΑΜΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1  (Απόσπασμα)
 Το Μωρό ακούει από τη Μήτρα



2 Σεπτεμβρίου 2012
Άνοιξα το βιβλίο «Ομιλίες του Σάτυα Σάι» τον 34ο τόμο και διάβασα για τη γέννηση των παιδιών. Σ’ αυτό ο Σουάμι έλεγε:
Κάποια μέρα ο Αρτζούνα περιέγραφε στην εγκυμονούσα γυναίκα του, τη Σουμπάντρα,  την πολυσύνθετη διαδικασία  εισόδου στον πολεμικό σχηματισμό Padmavyuha (Σχηματισμός Λωτού). Της περιέγραφε με κάθε λεπτομέρεια πώς μπορεί κάποιος να εισέλθει σ΄ αυτόν μα την στιγμή που θα της έλεγε τον τρόπο εξόδου από τούτον τον πολυδαίδαλο σχηματισμό, εμφανίστηκε στο σκηνικό ο Κρίσνα και παίρνοντας παράμερα τον Αρτζούνα του λέει: «Δεν είναι η κατάλληλη ώρα για να μιλάς για τέτοια θέματα. Δεν είναι η Σουμπάντρα αλλά το παιδί στη μήτρα της  που σ’ ακούει όλη αυτή την ώρα.» Αυτός είναι και ο λόγος που ο Αμπιμάνιου γνώριζε μόνον πώς να μπει στη Padmavyuha χωρίς να μπορεί να βγει από αυτήν. Και σαν αποτέλεσμα ήταν να αιχμαλωτιστεί σε έναν λαβύρινθο και τελικά να σκοτωθεί.
Όταν το διάβασα αυτό, θυμήθηκα πώς οι ηλικιωμένοι στο χωριό μας πάντοτε συμβούλευαν τις έγκυες γυναίκες να ακούνε το κήρυγμα πάνω στη Ραμαγιάνα και τη Μαχαμπαράτα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης τους. Όταν απλοί άνθρωποι άκουγαν τέτοια έπη πριν πάνε να κοιμηθούν, οι λέξεις εντυπώνονταν βαθειά στην καρδιά τους. Όταν και οι έγκυες τις άκουγαν, οι ιστορίες τούτες εντυπώνονταν στο νου του αγέννητου παιδιού. Και εγώ ήμουνα έτσι. Όταν η κόρη μου Κάβερι ήταν έγκυος, συνήθιζα να γράφω στην κοιλιά της με βιμπούτι κάθε μέρα «Ομ Σάι Ραμ». Και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο ο γιος της Σάτυαν γεννήθηκε σα μια όψη τους Σουάμι.
Σε ένα άλλο βιβλίο «Καρδιά με Καρδιά» ο Σουάμι μιλάει για τον Λάκσμανα. Ο Σουάμι είπε ότι  όταν ο Σουγκρίβα έδωσε τα κοσμήματα της Σίτα, ο Ράμα ρώτησε το Λάκσμανα: «Είναι αυτά τα κοσμήματα της Σίτα;»  Ο Λάκσμανα απάντησε ότι καθώς ποτέ του δεν είχε δει το πρόσωπο της Σίτα, δεν ήξερε. Τα μόνα που ήξερε ήταν τα άνκλετ της. Και τότε ο Ράμα ρώτησε τον αδελφό Του: «Πώς είναι δυνατόν;» Και ο Λάκσμανα απάντησε  ότι ήταν δυνατόν γιατί ήταν ο γιος του Μαχαραγιά Ντασαράτα, που ήταν η ενσάρκωση του Ντάρμα και γιατί  η μητέρα του ήταν η Σουμίτρα, κάτοχος όλων των αρετών. Και τότε ο Σουάμι εξήγησε επιπλέον ότι στην πραγματικότητα οι ιδιότητες των γονέων και μόνον έρχονται στο παιδί. Και γι’ αυτό και έδωσε το παράδειγμα του Λάκσμανα, που ποτέ του δεν είχε  δει το πρόσωπο της Μητέρας Σίτα. Τόση είναι η ευθύνη των γονέων για την ανατροφή των παιδιών τους. Όλα αυτά τα εξήγησα σε όλους εδώ στο Άσραμ.


Μια Νέα Ραμαγιάνα

Ο Σρι Ράμα περπατούσε στους δρόμους της Μίτιλα. Καθώς κοίταξε προς τα πάνω είδε τη Σίτα για μια στιγμή. Από την πρώτη ματιά κατάλαβαν ότι ο ένας γεννήθηκε για τον άλλο. Ο Ράμα γνώριζε ότι η Σίτα ήταν δική Του και η Σίτα γνώριζε ότι ο Ράμα ήταν δικός Της. Λίγο αργότερα ο Ράμα σκέφτεται:  «Μήπως έκανα κάποιο λάθος; Μπορεί να είναι παντρεμένη. Είναι λάθος που την σκέφτομαι!» Μα την επόμενη στιγμή Του είναι ξεκάθαρα: «Όχι, όχι! Ο νους Μου ποτέ δεν ξεφεύγει από το Ντάρμα.» Και η Σίτα είχε την ίδια πεποίθηση με τον Ράμα. Και  αυτό αποτελεί απόδειξη της αγνότητάς Της. Μια τέτοια αγνότητα έχει πλήρως ενστερνιστεί το Ντάρμα.
Στη σύγχρονη εποχή βλέπουμε μια  τελείως διαφορετική ιστορία. Κάποιοι δίνουν την καρδιά τους σε πολλούς. Ο Σουάμι κι εγώ γεννηθήκαμε για να δείξουμε ότι αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει. Γι’ αυτό και ο Σουάμι είπε  την ιστορία της νέας Ραμαγιάνα στον Καμαντέβα. Η ασάλευτη αγνότητα της οποίας παράδειγμα υπήρξαν ο Ράμα και η Σίτα πρέπει να διδάσκεται στο παιδί.
Είναι η Ραμαγιάνα που τώρα έχει γίνει Πρεμαγιάνα. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη αψεγάδιαστη νέα Ραμαγιάνα. Επίσης ο Σουάμι διηγείται  τη νέα Μαχαμπαράτα, μια ολοκληρωμένη επίσης άψογης και ειρηνικής «οικογενειακής Μαχαμπαράτας».
 Ο Λάκσμανα ποτέ δεν είδε το πρόσωπο της Μητέρας Σίτα. Μα πώς ήταν αυτό δυνατόν αφού πέρασαν μαζί 14 χρόνια στο δάσος; Αυτήν την ερώτηση έκανε ο Ράμα στον αδελφό Του. Ο Λάκσμανα απάντησε ότι η μητέρας και ο πατέρας του ήταν η αιτία. Έτσι είναι αποκλειστική υπευθυνότητα των γονέων να αναθρέψουν το παιδί τους. Αυτό και μόνον είναι η αιτία του αν το παιδί θα γίνει καλό ή κακό. Είναι οι δικές τους ιδιότητες που θα έρθουν στο παιδί.
Στο βιβλίο «Ευδαιμονία, Ευδαιμονία, Ευδαιμονία» έγραψα πώς γεννήθηκαν οι Αβατάρ  Ράμα και  Κρίσνα. Ο Ράμα γεννήθηκε από το payasam, γλυκιά πουτίγκα, που αναδύθηκε από την Putrakameshti Yagna. Το payasam εμφανίστηκε με τα μάντρας που ψάλλανε οι ρίσις. Όταν ο Σουάμι είπε ότι πρέπει να έρθω στην Εποχή του Πρέμα Σάι Αβατάρ,  έθεσα έναν όρο. Είπα ότι ένας Αβατάρ μπορεί νε γεννηθεί με μάντρα κατά τη διάρκεια μιας γιάγκνιας , το παιδί, όμως, του Αβατάρ δεν μπορεί να γεννηθεί με αυτόν τον τρόπο. Το παιδί γεννημένο με payasam έχει σχηματιστεί από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται ο  νους του ρίσι.
Κάποτε ο Σοφός Jamadagni έκανε μια γιάγκνια για να αποκτήσει παιδί από τη σύζυγό του Ρένουκα, που ήταν πριγκίπισσα.  Την ώρα της γιάγκνια ο ιερέας κάλεσε τους γονείς να παρακολουθήσουν. Η μητέρα της, η βασίλισσα, είπε στον σοφό ότι και εκείνη ήθελε ένα παιδί. Και σύμφωνα μ’ αυτό ο σοφός έψαλλε τα μάντρας και τέλεσε τη γιάγκνια. Έψαλε μάντρας για να αποκτήσει ο βασιλιάς έναν πρίγκιπα και για τον ίδιο ένα γιο ενός ρίσι. Έδωσε το μπολ με το payasam και στις δύο γυναίκες και τους είπε να το πιούνε. Η βασίλισσα, όμως, νόμισε ότι ο σοφός ίσως έψαλε κάποια ειδικά μάντρα για το δικό του παιδί και γι’ αυτό άλλαξε τα μπολ. Έτσι η βασίλισσα ήπιε το payasam που προοριζόταν για την θυγατέρα της. Έτσι γεννήθηκε ο Βισβαμίτρα  από το Βασιλιά και τη βασίλισσα και ο Παρασουράμα από το ρίσι. Όταν έγινε τούτη η ανταλλαγή, και τα παιδιά άλλαξαν. Έτσι μέσα από το μάντρα αυτό δημιουργήθηκαν οι μορφές.
Γι’ αυτόν τον λόγο κι εγώ ζήτησα από το Σουάμι το δώρο το μωρό που θα γεννηθεί από τον Αβατάρ δεν θα πρέπει να γεννηθεί από payasam ή από μάντρα. Ένας Αβατάρ μπορεί να γεννηθεί με αυτόν τον τρόπο, αλλά όχι το παιδί Του. Νιώθω ότι θα είναι κηλίδα στην αγνότητά μου να μεταφέρω στη μήτρα μου ένα παιδί που έχει σχηματιστεί από μάντρα που έψαλε το στόμα κάποιου ρίσι. Δεν θέλω παιδί σχηματισμένο με αυτόν τον τρόπο, από το στόμα των άλλων! Και γι’ αυτόν το λόγο είναι που ο Σουάμι μιλάει τώρα για το γιο μας που θα γεννηθεί στην περίοδο του Αβατάρ Πρέμα Σάι. Είπα στον Σουάμι ότι θα γράψω γι’ αυτό μόλις μου δώσει κάποια απόδειξη, λέγοντάς Του να γράψει Πρέμα είτε Πρέμα Σάι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου