Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ 3

Η Σκέψη της Ημέρας

Η εσωτερική άσκηση λατρείας είναι πολύ πιο αποτελεσματική από τις πομπώδης θρησκευτικές τελετές.







Ο Μέγας Σοφός Βυάσα λέει στη Ντέβι Μπαγκαβάταμ ότι η κατοικία της Ράντα είναι η Γκολόκα και ότι είναι η Παραμπίκα Σάκτι, η Ύψιστη Μορφή. Πρέπει για να κερδίσουμε την εύνοια του Κρίσνα να πλησιάσουμε τη Ράντα. Εκείνη είναι που θα διώξει όλα τα εμπόδια και θα μας παραδώσει σ’ Εκείνον. Στην εποχή του Κρίσνα Αβατάρ ο Βίσνου ενσαρκώθηκε σαν Κρίσνα, ο Αντισέσα σαν ο αδελφός Του Μπαλαράμα και οι Ντέβας σαν γκόπις και γκόπας. Η Παραμπίκα Σάκτι ενσαρκώθηκε σαν η κόρη του Βρισαμπάνου, Ράντα. Δεν μπορούνε να μιλήσουμε για τον Κρίσνα χωρίς να έρθει στο νου μας η Ράντα.
Στον κόσμο που έχει δημιουργηθεί ο Κρίσνα είναι ο Δημιουργός και η Ράντα η Μαγιασάκτι, η απατηλή δύναμη της Δημιουργίας. Η Ράντα που λαχταράει για τον Κρίσνα και κλαίει για τον χωρισμό, η Ράντα στην κούνια, η Ράντα που χάνεται στην μoυσική του φλάουτου. Όλα αυτά στην πραγματικότητα είναι ο Κρίσνα με πολλές ασύλληπτες μορφές.
Και καθώς γράφω όλα αυτά, συνειδητοποιώ πώς ταιριάζουν όλα στη δική μου ζωή. Συχνά λέω στον Σουάμι: «Ο νους μου είναι αφοσιωμένος μόνον στη Μορφή Σάτυα Σάι. Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ σε καμιά άλλη μορφή.»
Ο Σουάμι είπε: «Κόψε τη μορφή. Προσευχήσου στον Άμορφο Μπράχμαν.» Εγώ δεν μπόρεσα να το κάνω. Έκανα παντσάγκνι τάπας τίποτα όμως δεν άλλαξε στο νου μου. Σήμερα δε με νοιάζει ούτε ο Κρίσνα. Είναι μόνον και συνεχώς ο Σάτυα Σάι Μπάμπα. Μπορώ να εκδηλώσω την αγάπη μου μόνον στη Μορφή Του. Τώρα καταλαβαίνω το γιατί. Όταν ήμουν Ράντα, ήταν η Μορφή του Κρίσνα. Τώρα σαν Βασάντα είναι η Μορφή Σάτυα Σάι. Είμαι ανίκανη να πάρω το μυαλό μου από τούτη τη μορφή. Τι είναι τούτη η πανίσχυρη έλξη; Τι είναι τούτη η Πρέμα που δεν μπορεί να Τον ξεχάσει ούτε για μια στιγμή, μια Πρέμα που δεν επιτρέπει στο νου ούτε δευτερόλεπτο να ταλαντευτεί; Είναι δυνατό να υπάρχει μια τέτοια Πρέμα; Και εγώ η ίδια συνήθως έμενα έκπληκτη και αναρωτιόμουνα για τον εαυτό μου. Αν και προσπάθησα σκληρά να κατευθύνω κάπου αλλού το νου μου, στάθηκε παντελώς αδύνατον.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου