Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΗΛ. ΒΙΒΛΙΟ "ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ 6"

Η Σκέψη της Ημέρας

Μόλις οι πύλες της σοφίας ανοίγουν η μία μετά την άλλη, τότε αρχίζουμε να βλέπουμε το χρυσό φως της Αλήθειας.



                                                        ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ                        
                                            6





Κεφάλαιο 11
Πρεμανουμπούτι
14 Φεβρουαρίου 2013   Πρωινός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, τι είναι αυτή η ευτυχία που βίωσα;
Σουάμι:     Είναι Μπραχμανομπούτι.
Βασάντα:  Σουάμι, δεν θέλω αυτό το Μπραχμανομπούτι. Θέλω να βιώσω Εσένα. Αυτό είναι Αντβαΐτα, μη-δυισμός. Εγώ θέλω Ντβαϊτά, τον Δυαδισμό. Θέλω Εσένα!
Σουάμι:     Αυτό είναι Πρεμανουμπούτι. Όλοι οι Μαχαρίσι φάνουν στο Μπραχμανουμπούτι, που για το οποίο έγραψε ο Βυάσα σαν Μπράχμα Σούτρα. Κανείς δεν έχει βιώσει το Πρεμανουμπούτι. Αυτή είναι η ανταπόκριση του Θεού σε σένα. Βισισταντβαϊτβά σημαίνει πολλαπλασιασμός. Σαν το Ραμανούτζα θέλεις να μοιράζεσαι τα πάντα.      Ο πλούτος της Πρέμα, που βρίσκεται κρυμμένος σε ένα θησαυροφυλάκιο, εσύ τον ανοίγεις και τον δείχνεις σε όλους. Γράφεις τις συζητήσεις μας για να τις ξέρουν όλοι. Αυτά τα αισθήματα βγαίνουν προς τα έξω, παντού και αλλάζουν τα πάντα. Πρεμανουμπούτι σημαίνει να μοιράζεσαι τα πάντα. Το Μπραχμανουμπούτι  δείχνει το ατομικό  επίπεδο. Εδώ η αγάπη συνεχώς διευρύνεται, Ekohum Bahushyami. Αυτό είναι το στάδιό σου. Κανείς δε δέχεται ανταπόκριση της αγάπης του από τον Θεό. Ό,τι εσύ λαμβάνεις από τον Θεό, θέλεις να το μοιράζεσαι και να το δίνεις και στους άλλους. Και έτσι διαδίδεται παντού.
Βασάντα:  Σουάμι, τι είναι η μορφή που μοιάζει με τον Καμαντέβα πάνω στο μέτωπό Σου;
Σουάμι:     Είναι το τρίτο Μου μάτι, που καταστρέφει όλο τον κάαμα (πόθο). Οτιδήποτε μπορούμε να δούμε  αντανακλάται στην κόρη του οφθαλμού, έτσι δεν είναι; Με τον ίδιο τρόπο Εγώ βλέπω τον κάαμα και εσύ τον καταστρέφεις.
Τέλος του Διαλογισμού
Η εμπειρία που ο Σουάμι μού έδωσε χθες ήταν υπέροχη. Όταν Τον ρώτησα γι’ αυτήν, Εκείνος είπε ότι ήταν «Μπραχμανουμπούτι». Όταν κάποιος συνειδητοποιεί τον Μπράχμαν, γνωρίζει ότι ο Μπράχμαν είναι Πανταχού Παρών και τα Πάντα Πληρών. Μέσα από τούτην τη συνειδητοποίηση είναι που έρχεται η ευδαιμονία. Τότε συνειδητοποιεί πια ότι δεν είναι ούτε αυτή η μορφή μα ούτε και το όνομα. Ότι δεν είναι αυτό το σώμα. Βλέπει τον εαυτό του να επεκτείνεται παντού. Και τότε δηλώνει:  «Είμαι το Άτμα! Δεν είμαι αυτό το όνομα και ούτε αυτή η μορφή!» και τότε έρχεται η συνειδητοποίηση ότι το Άτμα του είναι στην πραγματικότητα το τα πάντα διαπερνούν. Αυτή η ευδαιμονία του Άτμα ρέει προς τα έξω και συνειδητοποιεί ότι βρίσκεται στα πάντα και παντού. Είναι ο τα πάντα Διαπερνών.
Εδώ δεν υπάρχουν διαφορές, ούτε βάσανα και «εγώ και δικό μου», καμία προσκόλληση. Η τζίβα νιώθει πλήρη ελευθερία. Η ευδαιμονία από την καρδιά πλημμυρίζει όλο το διάσημα απ’ έξω. Αυτό είναι το Ντάρσαν Σάτυα, το όραμα της Αλήθειας. Οι άγιοι και οι σοφοί που το συνειδητοποιούν αυτό, χορεύουν και τραγουδούν. Αυτό είναι το Γκνιάνα Άναντα, που ρέει από τους ρίσις και έχει καταγραφεί σαν Ουπανισάδες. Αυτό είναι και το Μπραχμανουμπούτι.  Συνειδητοποίηση του Μπραχμανουμπούτι σημαίνει τη συνειδητοποίηση του Εαυτού μέσα από τον ίδιο. Αυτό αποκαλείται  Brahmanuboothi. Εγώ δεν το θέλω αυτό. Εγώ έχω ενωθεί με το όνομα και τη μορφή του Σουάμι. Το δικό μου είναι  Premanuboothi –Πρεμανουμπούτι.  Εγώ δέχομαι την Πρέμα του Σουάμι σα ανταπόδοση της δικής μου. Οι άλλοι βιώνουν Atmanuboothi. Αυτό είναι Αντβαΐτα. Εγώ θέλω Ντβαΐτα, τη δυαδικότητα. Θέλω να βιώσω φυσικά τον Σουάμι.
Ο Ραμανούτζα ξεκίνησε την Βισισταντβαΐτα. Όταν ο γκουρού του τον μύησε σε ένα απόκρυφο μάντρα, εκείνος το είπε σε όλους λέγοντας: «Μπορεί να πάω στην κόλαση, όμως θα έχουν ευεργετηθεί όλοι.» Δεν ήθελε να το βιώσει μοναχός του. Ήθελε να το  μοιραστεί με όλους. Με τον ίδιο τρόπο κι εγώ είπα ότι το Μούκτι που κέρδισα πρέπει και οι άλλοι να το φθάσουν. Θέλω να παντρευτώ τον Σουάμι και να ζήσω μαζί Του. Έτσι όλοι πρέπει να παντρευτούν τον Θεό και να ζήσουν μαζί Του. Αυτό είναι που διακαώς επιθυμώ. Και αυτό είναι η Σάτυα Γιούγκα. Εδώ ο Σουάμι κι εγώ εισερχόμαστε στα πάντα και στους πάντες και ζούμε. Θέλω να μοιραστώ την Πρέμα που δέχθηκα από τον Θεό με όλους. Για να αλλάξω τις κακές ιδιότητες  όλων στην Κάλι Γιούγκα, έγραψα τις συζητήσεις μεταξύ μας σε βιβλία. Πριν λίγο καιρό ο Σουάμι είπε ένα ποίημα για την φύση μου που με κάνει να θέλω να μοιράζομαι τα πάντα με τους άλλους.
Ο Θησαυρός της Πρέμα κλειδώθηκε σε ένα στήθος
Εσύ το πέταξες ανοιχτό σε σταυροδρόμι
Και φώναξες τους πάντες στον κόσμο να δουν!
Την  Πρέμα, για την οποία  ο Θεός και η Σάκτι Του μιλούν, εγώ την καταγράφω σε βιβλία. Είτε οι άνθρωποι τη διαβάζουν είτε όχι οι δονήσεις μέσα από το Στούπι βγαίνουν και γεμίζουν το διάστημα  και αλλάζουν τον κόσμο. Το Brahmanuboothi είναι στο ατομικό επίπεδο. Όλοι φθάνουν αυτό το στάδιο μέσα από τις δικές τους προσπάθειες. Το Premanuboothi μοιράζεται σε όλους. Αυτή η αγάπη εκτείνεται και συνεχίζει να επεκτείνεται. Αυτό είναι το ‘Ekohum Bahushyami, το Ένα γίνεται πολλά. Όταν κάποιος συνειδητοποιήσει ότι είναι μόνον το Ένα που έχει γίνει τα πολλά, αυτό είναι Atmanuboothi,Brahmanuboothi. Αυτό είναι το Μπράχμα Σούτρα που έγραψε ο Μαχαρίσι Βυάσα.
Στη Σάτυα Γιούγκα η μία οικογένεια του Θεού γίνεται πολλές οικογένειες. Ο Θεός κα η Σάκτι Του βρίσκονται απ’ άκρου σ’ άκρον σ’ όλη τη δημιουργία. Αυτό είναι το Πρέμανουμπούτι, το Πρέμα Σούτρα. Αυτό είναι ο Ίδιος ο Θεός που γράφει το Παραμάτμα Σατσαρίτα. Η Πρέμα του Θεού επεκτείνεται σα δημιουργία. Αυτή είναι η πρώτη Δημιουργία του Θεού. Όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν κατανοητά στο ανθρώπινο επίπεδο στο οποίο βρίσκεται ο νους. Μόνον οι άγιοι, οι σοφοί, οι ρίσις και οι σίντας είναι σε θέση να το κατανοήσουν. Μην αναλύετε, αποδεχθείτε το ως έχει. Στην βιβλιοθήκη του κολλεγίου του Σουάμι στο Πουτταπάρτι υπήρχε ένα αντίγραφο του βιβλίου μου «Απελευθέρωση Εδώ και Τώρα! μέρος 2ο» στου οποίου στο μέσα μέρος του καλύμματος  ο Σουάμι είχε γράψει:
«Απλά διαβάστε το, μην το αναλύετε!»
Αυτό ισχύει τώρα. Ό,τι έχει λεχθεί από τις Βέδες και τις Ουπανισάδες γίνεται αποδεκτό ως έχει. Δεν υπάρχει κανείς  λόγος να λέμε: «Γιατί αυτό είναι έτσι ή εκείνο είναι αλλιώς». Αυτή η σύγχυση δεν βοηθάει σε τίποτα. Με τον ίδιο τρόπο μη ρωτάτε σχετικά με τη Σατσαρίτα Του: «Γιατί ο Θεός το είπε αυτό ή εκείνο;». Καμιά ανάγκη δεν υπάρχει να προσπαθείτε  να το αναλύετε έτσι. Είναι παντελώς άσκοπο. Ο Σουάμι δεν γράφει για το Αβαταρικό Του Έργο για να το καταλάβετε εσείς. Γράφει για να αλλάξει ο κόσμος. Ο Μέγιστος Αβατάρ ήρθε εδώ για να διώξει τα βάσανα του κόσμου, να αλλάξει την Εποχή Κάλι σε Σάτυα Γιούγκα. Ποιος μπορεί να κατανοήσει τις πράξεις Του και τα έργα Του; Μην τα κριτικάρετε! Μην τα αναλύετε! Αντίθετα περιμένετε με ηρεμία. Μόνον όταν έρθει η Σάτυα Γιούγκα μπροστά στα μάτια σας θα καταλάβετε. Ο λόγος για όλα αυτά είναι η Θυσία και η Συμπόνια Του. Εξαιτίας της Συμπόνιας Του προς τους ανθρώπους τούτου του κόσμου κατέβηκε και υπέφερε εδώ ο Ίδιος ο Θεός.
Ο  Σουάμι ζωγράφισε ένα Οm στο μέτωπό Του που έμοιαζε με τη μορφή του Καμαντέβα. Επεξηγώντας το είπε ότι εγώ είμαι το τρίτο Του μάτι που καταστρέφει όλον τον κάαμα(πόθο). Οτιδήποτε μπορούμε  να δούμε με τα φυσικά μας μάτια αντανακλάται στην κόρη του ματιού μας. Με τον ίδιο τρόπο και εγώ βλέπω το παγκόσμιο κάρμα και έτσι καταστρέφεται. Μέσα από τον πόνο του χωρισμού και τα μαρτύρια καταστρέφεται κάθε αίσθημα λαγνείας στον κόσμο. Την καταστρέφω μέσα από την Πρέμα μου για τον Σουάμι.
Σήμερα η Νίκολα μου έδωσε ένα σάρι για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Όταν το ανοίξαμε είδαμε ότι ο Σουάμι είχε γράψει τους ακόλουθους αριθμούς σε μια του πλευρά:
                 72803
Όταν το είδα είπα: «Ο Σουάμι συνήθως γράφει και από τις δύο πλευρές. Ας το ξανακοιτάξουμε!» Το είδαμε ξανά χωρίς όμως να δούμε τίποτα άλλο. Το σάρι όμως είχε μια μικρή αυτοκόλλητη ετικέτα που έγραφε:
                   Μούκτι ΒΡ
Αναρωτήθηκα τι ήταν αυτό. Όλοι μας το είδαμε. Πριν είχα προσευχηθεί να δώσει κάτι εκείνην τη μέρα ο Σουάμι. Ο Σουάμι είπε ότι θα μου έδινε ένα δώρο. Του είπα ότι το μόνο δώρο που πραγματικά επιθυμώ είναι να έρθει Εκείνος. Τίποτα άλλο δεν θα με κάνει ευτυχισμένη. Αφού πια ο Σουάμι δεν βρίσκεται εδώ τίποτα πια δε μ’ ενδιαφέρει.
14 Φεβρουαρίου 2013    Μεσημεριανός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, είπες ότι θα μου δώσεις σήμερα ένα δώρο, μα δε μου έδωσες αφού Σου είπα ότι τίποτα δεν θέλω. Γι’ αυτό και δε μου έδωσες;
Σουάμι:     Αυτό το σάρι ήταν δικό Μου δώρο. Τι είπες χθες το βράδυ; «Ούτε ένα σάρι δε μου έδωσε ο Σουάμι!» Πάντα σου λέω να αγοράσεις τα σάρι από τα μαγαζιά. Σήμερα δε σου το είπα, αλλά σου το έφερα  μέσα από τη Νίκολα. Εγώ είμαι που την έκανα να το αγοράσει.
Βασάντα:  Σουάμι, όταν το ανοίξαμε για πρώτη φορά, είδαμε μόνον να είναι γραμμένο από τη μία του πλευρά. Τώρα είναι και από τις δύο.
Σουάμι:     Αυτό δείχνει ότι Εγώ ήμουν που σου το έδωσα. Έθεσες  τον όρο ότι εγώ θα σου ράβω τις μπλούζες. Το σώμα σου Μου ανήκει.  Το δικό Μου είναι δικό Σου. Αυτό δείχνει.
Βασάντα:  Σουάμι, γι’ αυτό κι έπαιξες μαζί μας;
Σουάμι:     Συνεχώς φοβάσαι και λες: «Μήπως είναι πόθος;» Τα πάντα γίνονται για το Αβαταρικό Έργο. Είσαι αγνή.
Τέλος του Διαλογισμού
Το πρωί η Νίκολα μου έδωσε ένα σάρι που είχε αγοράσει. Όταν το κοιτάξαμε σε μια του πλευρά ήταν κάτι γραμμένο. Το απόγευμα ήρθε η Γιάμινι και της είπα να κοιτάξει τον αριθμό και το κομμάτι της ζακέτας. Μπόρεσε να δει τον αριθμό αλλά το Μούκτι ΒΡ δεν υπήρχε. Το ξαναβάλαμε για ευλογίες. Πριν από το διαλογισμό ήρθαν ο Έντυ και ο Αμάρ. Ο Αμάρ είπε ότι ο Σουάμι ευλόγησε το σάρι με ένα λουλούδι. Και τότε ανοίξαμε το σάρι για μιαν ακόμη φορά για να ελέγξουμε αν ήταν εκεί  η ετικέτα Μούκτι ΒΡ. Κανένα της, όμως, σημάδι. Τελικά ψάξαμε το κρεβάτι και το βρήκαμε εκεί που καθόμουνα εγώ. Η ετικέτα ήταν στο σεντόνι του κρεβατιού. Όταν ο είδαμε όλοι το απόγευμα, ο Σουάμι έγραψε ξανά αυτήν τη φορά στην μπορντούρα:
                DB 11 49 box
Αυτό αποδεικνύει ότι Εκείνος και μόνον είχε δώσει το σάρι. Με πόσους διαφορετικούς τρόπους ο Σουάμι απέδειξε ότι Εκείνος ήταν που έδωσε το σάρι. Αυτή την φορά είχε γράψει στην μπορντούρα. Κάθε φορά που κοιτούσαμε ήταν γραμμένο και κάτι διαφορετικό.
15 Φεβρουαρίου 2013    Μεσημεριανός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, τι είναι αυτό; Ξαναέγραψες στο σάρι;
Σουάμι:     Ναι, έγραψα ξανά για να δείξω ότι Εγώ και μόνον ήταν που έδωσα το σάρι.
Βασάντα:  Τι είναι το DB 11 49 box;
Σουάμι:     Αυτό σημαίνει « Bαba  Descends in the box of principles(1+1+4+9 =15) – O Mπάμπα κατεβαίνει με το σώμα των 15 Αρχών. Οι 9 Αρχές του σώματός σου ήδη ενώθηκαν μαζί Μου. Τώρα έρχομαι με το κουτί –box – που σημαίνει  σώμα.
Τέλος του Διαλογισμού
Στο σώμα μου υπάρχουν μόνον 15 τάτβας. Οι 9 ήδη ενώθηκαν με τον Σουάμι στην Σπηλιά Βασίστα. Τώρα παραμένουν οι 15. Εδώ ο Σουάμι λέει ότι κατεβαίνει τώρα με το σώμα -κουτί – της Βασάντα.  Είναι που έρχεται μέσα από τα αισθήματά μου. Εκείνος και εγώ τότε εισερχόμαστε  στα πάντα. Και οι δύο είμαστε Πούρναμ: ο Θεός και η Σάκτι Του. Ο Σουάμι έγραψε 72803 και στις δύο πλευρές του σάρι. Μέσα από τα 7 τσάκρας είναι που μπαίνουμε σ’ όλους. Είμαστε Πούρναμ δηλ. ο Θεός, η Σάκτι Του και η Δημιουργία. Μέσα από αυτό είναι που η Γη μετατρέπεται σε Βαϊκούντα. Το κομμάτι  Μούκτι ΒΡ της μπλούζας υποδηλώνει την αγνότητά μου. Έθεσα τον όρο στον Σουάμι ότι για να ξαναέρθω στην εποχή του Πρέμα Αβατάρ κανείς ράφτης να μην ράβει τις μπλούζες μου. Αυτό είναι το ύψος της αγνότητας που  δείχνω. Αυτό δείχνει ο Σουάμι μέσα από την ετικέτα. Όταν δεν μπορέσαμε να την βρούμε, ψάξαμε παντού και τελικά την βρήκαμε στο κρεβάτι. Με αυτό ο Σουάμι αποδεικνύει ότι το σώμα μου ανήκει σε Κείνον και μόνον. Κανείς δεν μπορεί να το αγγίξει. Με τον ίδιο τρόπο και το Σώμα του Σουάμι ανήκει σε μένα και μόνον. Αυτό είναι Premanuboothi .










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου