Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛ. ΒΙΒΛΙΟ "Η ΜΑΓΙΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ: ΣΑ Ι ΜΠΟΝΤ 007"

Η Σκέψη της Ημέρας

Πρέπει να θυμόμαστε ότι και το καλό που κάνουμε μπορεί να σταθεί εμπόδιο στο να έχουμε το όραμα του Κυρίου.









ΚΕΦΑΛΑΙΟ  5
Πόσοι Χάνουμαν;


Ένα άλλο περιστατικό συνέβη σχετικά με τον Χάνουμαν και στο οποίο εμπλέκεται ένας χωρικός από το διπλανό χωριό, Σιβακάσι. Μας είπε ότι είχε κτίσει ένα άσραμ και ότι ήταν μεγάλος πιστός του Χάνουμαν. Κάθε μέρα έκανε τελετουργικές λατρευτικές τελετές  για τον Χάνουμαν. Είπε ότι είχε μια φωτογραφία του Σάι Μπάμπα και ότι ο Σουάμι τού μιλούσε μέσα από αυτήν την φωτογραφία. Επίσης είπε ότι δίνει φάρμακα και βιμπούτι για διαφορετικές ασθένειες. Πέρασε πολύ ώρα μιλώντας για τον εαυτό του. Ξαφνικά σήκωσε και τα δύο του χέρια και φώναξε: «Τζέι Χάνουμαν!» και κτύπησε πολύ δυνατά τα χέρια του στα οποία και εμφανίστηκε βιμπούτι. Έδωσε βιμπούτι στον Αμάρ και στον Φρεντ. Και ό,τι έμεινε το τοποθέτησε στο τραπέζι μπροστά του και είπε: «Πολλά παιδιά έχουν πυρετό όταν έρχονται και τους δίνω μόνον βιμπούτι.» Χτύπησε ξανά τα χέρια του φωνάζοντας: «Τζέι Χάνουμαν!» Αυτήν την φορά βγήκε βιμπούτι με μυρωδιά καμφοράς από τα χέρια του. Είπε: «Σας δίνω και αυτό». Του είπα να το βάλει στο τραπέζι.
Στη συνέχεια μας είπε πώς είχε επισκεφτεί τη Μαλαισία και ότι συνάντησε εκεί τον Πρωθυπουργό. Είπε: «Τον χτύπησα ελαφρά στο μάγουλό του και αμέσως εμφανίστηκε μια γιρλάντα από τριαντάφυλλα και ένα μεγάλο λάντου. Του έβαλα τη γιρλάντα και του έδωσα το λάντου.»  Στη συνέχεια γύρισε στον Αμάρ και είπε: «Πες σε αυτό το αγόρι να έρθει κοντά μου. Αν χτυπήσω και αυτουνού το μάγουλο θα εμφανιστεί μία γιρλάντα από τριαντάφυλλα.» Ο Αμάρ που καθόταν δίπλα μου δεν κινήθηκε. Είπα: «Μην κάνεις τίποτα  σε αυτό το παιδί, είναι μικρό και φοβάται.» Ο άνθρωπος τότε είπε: «Ο Μπάμπα μου μιλάει, προσκάλεσέ με για τις γιορτές εδώ και εγώ θα έρθω.» Έδωσε το επισκεπτήριό του. Εγώ είπα: «Εντάξει θα σε ειδοποιήσουμε». Τελικά έφυγε. Είπα στους ασραμίτες: «Μην χρησιμοποιήσετε το βιμπούτι, κάνει σίντις.» Όσο βρισκότανε εδώ οι άλλοι ασραμίτες δεν ήρθαν καν να τον δουν.
Αυτός ο άνθρωπος είπε ότι είχε μια μεγάλη φωτογραφία του Σουάμι στο άσραμ του και συνεχώς επαναλάμβανε ο Σουάμι είπε αυτό, Ο Σουάμι είπε εκείνο. Τέτοιοι άνθρωποι προσελκύουν κόσμο με την επίδειξη δυνάμεων σίντις χρησιμοποιώντας και το όνομα του Σουάμι. Οι πιστοί του Σουάμι έλκονται όταν ακούν το όνομα του Σουάμι.
Όταν έφυγε, είπα στους ασραμίτες: «Τοποθετήστε σ’ αυτό το σημείο έναν πίνακα στον οποίον να αναγράφεται: Δεν επιτρέπεται η είσοδος σε εκείνους που κάνουν σίντις. Τούτο το άσραμ είναι μόνο για σάντανα. Δεν υπάρχει χώρος εδώ για σίντις.»




Από το βιβλίο «Αυτοβιογραφία του ‘Εγώ χωρίς εγώ’»
Όταν ήμουν παιδί, ο πατέρας μου μου δίδαξε να κρατώ, όπως έκανε κι εκείνος, ένα ημερολόγιο αυτοανάλυσης. Καθημερινά γράφαμε στα ημερολόγιά μας. Αυτό το δίδαξα κι εγώ στα τρία παιδιά μου. Το βράδυ γράφαμε τα λάθη που είχαμε κάνει κατά τη διάρκεια της ημέρας.
v  Μήπως είπα βαριές κουβέντες;
v  Μήπως είπα ψέματα;
v  Θύμωσα;
v  Βρήκα λάθη στους άλλους;
v  Βοήθησα τους άλλους;
Τα παιδιά έγραφαν τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις και ανέλυαν τη συμπεριφορά τους. Αυτό τους δίδαξε να βλέπουν τους εαυτούς τους και να μη βρίσκουν λάθη στους άλλους. Τους είπα, ότι αυτή η γέννηση μας έχει δοθεί για να διορθωθούμε εμείς οι ίδιοι.
Τους δίδαξα με τον ίδιο τρόπο που με δίδαξε και ο πατέρας μου.
Αυτά τα ιδανικά που πέρασαν από γενεά σε γενεά είναι ο οικογενειακός μου θησαυρός. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου