Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛ. ΒΙΒΛΙΟ " Ο ΚΑΑΜΑ ΝΤΕΒΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΚΝΙΑΝΑ ΡΑΜΑ"

Η Σκέψη της Ημέρας

Οι ανεκπλήρωτες φιλοδοξίες, επιθυμίες και προσκολλήσεις συνεχίζονται και στην επόμενη γέννησή μας.


Απόσπασμα από το Ηλ. Βιβλίο" Ο ΚΑΑΜΑ ΝΤΕΒΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΚΝΙΑΝΑ ΡΑΜΑ"


Κεφάλαιο 2

Δε Δικαιούνται δια να ομιλούν!


… Σε  τούτην την Εποχή και εγώ έχω χωρίσει από τον Σουάμι. Εγώ, όμως, δεν έχω «εγώ». Εδώ ο Σουάμι κι εγώ κάναμε τον Κααμαντέβα γιο μας.  Ο Pradyumna, ο γιος της Ρούκμινι, ήταν κι αυτός μια όψη του Κααμαντέβα. Ο Σουάμι κι εγώ κάναμε τον Κααμαντέβα  γιο μας, που είναι ο Αραβίνταμ. Στην Μπαγκαβάτ Γκιτά ο Σρι Κρίσνα δηλώνει ότι είναι ο Καρμικός Κάαμα, απαραίτητος για τη διαιώνιση του είδους, που, όμως, δεν έρχεται σε αντίφαση με τις αρετές ή τους Ιερούς Κανόνες. Γι’ αυτό και ο Κααμαντέβα λατρευότανε σαν μια όψη του Θεού, σαν ημίθεος. Και όμως τώρα, στην Εποχή Κάλι, ο Κάαμα πράγματι κρατάει τη υψηλότερη θέση, είναι ο στρατηγός, ο αρχηγός και επικεφαλής όλων! Τα καρμικά πόδια του Κααμαντέβα έχουν σπάσει. Και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο ο Αραβίνταμ έχει σπάσει πολύ άσχημα και τα δύο του πόδια σε δύο χωριστά ατυχήματα και ακόμη δεν είναι σε θέση να περπατάει καλά. Όταν θα ξαναέρθουμε, ο ίδιος Κααμαντέβα γίνεται Γκνιάνα Ράμα. Θα διδάξει σε όλον τον κόσμο σοφία. Καθώς ο Πρέμα Σάι και η Πρέμα θα ζούνε στην Ολότητα, στο Απόλυτο Στάδιο του Θεού, ο γιος τους θα έρθει σαν ένας τέλειος Γκνιάνι. Θα ζήσει στον κόσμο σα  Chiranjeevi.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου