Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ # 9

Η Σκέψη της Ημέρας
Ποιος είναι σε θέση να περιορίσει το άπειρο διάστημα; Ποιος μπορεί να θέσει όρους στον χωρίς όρια ωκεανό; Με τον ίδιο τρόπο η τα πάντα διαπερνούσα Πρέμα δεν έχει ούτε κανόνες  ούτε κανονισμούς.







ΑΡΘΡΟ # 9   ΓΙΑ ΤΗ  ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ


1.    Ο Σουάμι άφησε το Σώμα Του για τις δικές μου αμαρτίες
Ο Σουάμι έδωσε μια λίστα με πολλές  ερωτήσεις. Στην ερώτηση 28 ρωτάει:
28- Ποια λέξη σε περιγράφει καλύτερα;
 Αν έκανε τούτη την ερώτηση, πώς θα έπρεπε να απαντήσω; Ας το αναλύσουμε.
Είμαι το Άτμα. Αν είμαι το Άτμα, τότε γιατί δίνω τόση σημασία στο σώμα; Είναι γιατί το σώμα αυτό πρέπει να ενωθεί με το Σώμα του Σουάμι. Γιατί σκέφτομαι έτσι; Μέχρι τούτη τη στιγμή κανείς από τους ρίσις και τους σοφούς που έχουν  έρθει δεν έκαναν τούτη τη σκέψη . Γιατί τότε εγώ μόνο σκέφτομαι έτσι; Από την πολύ νεαρή μου ηλικία ήθελα να παντρευτώ τον Θεό. Αν υπάρχει γάμος, τότε και το σώμα θα πρέπει να Του προσφερθεί… είμαι πολύ δυνατή και αποφασισμένη ότι τούτο το σώμα, που είναι για να προσφερθεί στον Θεό, δεν θα πέσει στο χώμα. Έτσι δεν είναι Άτμα.
Μήπως είναι Σάκτι; Όχι, ούτε Σάκτι είμαι. Ο Σουάμι είπε ότι είμαι η Σάκτι Του. Έγραψα γι’ αυτό στο πρώτο μου βιβλίο το οποίο και υπέγραψε. Όμως, μόλις το έγραψα αυτό με διώξανε και δεν μου επετράπη να δω τον Σουάμι. Και εγώ δεν πήγα ξανά στο Πουτταπάρτι.
Το 2001 ο Σουάμι έδωσε το Μανγκάλυα και απέδειξε ότι είμαι η Σάκτι Του. Το 2003 ο Σουάμι με κάλεσε πίσω στο Πουτταπάρτι κατά το Σιβαράτρι. Εκεί έδειξε ότι είμαστε οι Σίβα- Σάκτι. Το 1963 ο Σουάμι έμεινε παράλυτος για 8 μέρες. Μόλις αυτοθεραπεύτηκε, αποκάλυψε ότι η παράλυσή Του στην αριστερή πλευρά οφειλόταν στη Σάκτι και είπε την ιστορία του Σοφού Μπαραντβάτζα.
Με τον ίδιο τρόπο πριν τα εγκαίνια της Γκάρμπα Κότταμ, κάναμε πολλές γιάγκνιας. Ήταν τότε που υπέφερα  επί 8 μέρες  με αφόρητο πόνο της αριστερής μου πλευράς. Ο Nanjundaih Dixit, μια όψη του Σοφού Μπαραντβάτζα, ήρθε για να τελέσει τις γιάγκνιας. Ο Σουάμι είπε ότι όλα αυτά αποδεικνύουν ότι είμαι η Σάκτι Του. Το 2007 έγραψα το βιβλίο «Οι 7 τελευταίες Μέρες με τον Θεό» και ξανά μου απηγορεύθη η είσοδος στο Πρασάντι Νίλαγιαμ. Πόσα εμπόδια για τη Σάκτι του Σουάμι για να μπορέσει να Τον δει; Κυνηγήθηκα από όποιο μέρος και να πήγα. Α παπά! Αρκετά! Δεν είμαι η Σάκτι! Σας παρακαλώ, αφήστε με μόνη! Αρκετά! Αρκετά! Δεν είμαι η Σάκτι! Ο Θεός μπορεί να λέει ότι είμαι, τα ανθρώπινα πλάσματα, όμως, ποτέ δεν θα το δεχθούνε. Έτσι κι εγώ δεν είμαι η Σάκτι Του, όχι, όχι, όχι!
Ποια, λοιπόν, είμαι; Είναι το μυαλό; Αν ήμουνα ο νους, τότε χιλιάδες  των χιλιάδων επιθυμιών θα εγείρονταν μέσα μου. Εγώ, όμως, δε έχω καμιά εγκόσμια επιθυμία. Η μοναδική μου επιθυμία είναι να δω τον Σουάμι και να μιλήσω μαζί Του στο φυσικό επίπεδο. Εξαιτίας των επιθυμιών του ο άνθρωπος γεννιέται ξανά και ξανά. Εγώ δεν έχω μυαλό. Το μυαλό μου είναι συνεχώς και αδιάλειπτα με τον Σουάμι. Έτσι, λοιπόν, ούτε το μυαλό είμαι. Και τότε ποια είμαι; Και εγώ υποβάλω στον εαυτό μου την ίδια ερώτηση.
Είμαι γυναίκα; Όχι! Όχι! Πιστεύοντας ότι είμαι γυναίκα με σταμάτησαν από το να βλέπω τον Σουάμι. Δεν μου το επέτρεπαν. Ο Θεός είναι άντρας και εγώ μια γυναίκα που Τον αγαπάει. Τι παράξενος κόσμος! Καμιά άλλη σχέση δεν είναι γνωστή σε τούτον τον κόσμο πέραν της σχέσης άντρα – γυναίκας. Έτσι  είναι που βλέπουν εκείνοι και  τον Θεό. Αυτή είναι η δική τους θεώρηση. Επειδή είμαι γυναίκα, με καταδίωξαν σαν σκυλί! Όχι, όχι! Ο γιο! Δεν είμαι γυναίκα, σας παρακαλώ, αφήστε με μόνη.
Πέρασα  τα μαρτύρια της Αγίας Αικατερίνης. Μπορεί μια ψυχή που έχει γεννηθεί  γυναίκα να μη γίνει οσιομάρτυρας;  Έχουν οι γυναίκες το δικαίωμα να φθάσουν το πόστο του αγίου ή του σοφού; Δεν έχει δικαιώματα; Μια γυναίκα δεν μπορεί να έχει απαρνηθεί τα  πάντα; Ο Σουάμι ήρθε εδώ για να δείξει τη μεγαλοσύνη της γυναίκας. Έτσι εμείς  κάνουμε τον κόσμο Σάτυα Γιούγκα. Ο Σουάμι τον κάνει Βασάνταμάγιαμ. Τώρα ποιος θα με κυνηγήσει; Είστε Σάτυα Σάι. Η Βασάντα που εσείς κυνηγήσατε, είναι τώρα και μητέρα σας και σύζυγός σας και θυγατέρα σας! Γι’ αυτό ποιος κυνηγάει ποιον; Και πού βρίσκονται οι διώκτες;
Ποια είμαι; Μόνο μια λέξη υπάρχει που μπορεί να με περιγράψει. Είμαι η σκόνη κάτω από τα Πόδια του Σουάμι. Σουάμι, αρκετά με τούτη την ανθρώπινη γέννηση! Αυτός ο κόσμος και αυτοί μέσα σ’ αυτόν δε μου είναι οικείοι. Δεν είμαι εξοικειωμένη μαζί τους ούτε και με τις κακές τους  ιδιότητες. Μόνο ένα μέρος υπάρχει για μένα για  να κρυφτώ και αυτό είναι κάτω από τα Πόδια Σου. Εκεί δεν θα φαίνομαι στους ανθρώπους.
Ο Σουάμι μού έδωσε τα 108 Σανσκριτικά ονόματα, 108 Ταμίλ και 89 ονόματα για το σώμα. Από όλα αυτά ένα μόνο όνομα είναι που θέλω:
Sai Pada Dhulikayai σκόνη στα Πόδια του Σουάμι.
Δεν θέλω τίποτα άλλο από αυτό. Όλα τα άλλα δείχνουν ότι είμαι η Σάκτι Του. Όχι! Δεν είμαι αυτή. Εγώ το μόνο που θέλω είναι να είμαι η σκόνη κάτω από τα Πόδια Του. Αυτό είναι και το μοναδικό μέρος στο οποίο είμαι προστατευμένη από τα μάτια του κόσμου και αθέατη από τους πάντες.
Σήμερα ο Σουάμι έδωσε μια κάρτα με το Θεϊκό Ταχυδρομείο.
Ω Μητέρα,
Εκείνος φοράει το αίμα των δακρύων σου
Στα Πόδια Του
Και τώρα δεν περπατά
Και έτσι κανείς δεν μπορεί να δει την Ιερή Αλήθεια
Της αγάπης σου, που την κρατά
Για Κείνον

Αυτό ταιριάζει τέλεια με τούτο το κεφάλαιο. Ο Σουάμι φυλάει την Ιερή Αλήθεια της  Πρέμα μου κάτω από τα Πόδια Του, όπου κανείς δεν μπορεί να τη δει. Λέει ότι δεν μπορεί να περπατήσει καθώς φοράει το αίμα των δακρύων μου στα Πόδια Του. Έτσι βρίσκεται σε ένα αόρατο σώμα. Μόνον όταν το αίμα των δακρύων σταματήσει, Εκείνος θα βγει έξω και θα γίνει από όλους ορατός. Μέχρι τότε θα βρίσκεται στο αόρατο σώμα στο Σπίτι του Λόφου στο Πουτταπάρτι. Όχι μόνον το αίμα από τα δάκρυά μου βρίσκεται κάτω από τα Πόδια Του μα και εγώ η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου