Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΗΛ.ΒΙΒΛΙΟ "



Η Σκέψη της Ημέρας

Η δύναμη μιας ανεκπλήρωτης επιθυμίας στον άνθρωπο αποτελεί την αιτία των δεσμών του.






                                          Κεφάλαιο 3
Ειδήμων στις Δονήσεις



Κάποτε μια γυναίκα, καλή πιστή, ήρθε να μείνει στο Μούκτι Νίλαγιαμ. Από τη στιγμή που έφθασε, με παρακαλούσε να τη συγχωρήσω.
Τη ρώτησα: «Για πιο πράγμα;»
Είπε: «Στην προηγούμενή μου ζωή έζησα σα Ντασαράτα. Τότε εσύ ήσουν η Σίτα. Εγώ ήμουνα που σε έστειλα στο δάσος.»  Της είπα ότι δεν το έχω συνειδητοποιήσει αυτό, ότι ήμουνα η Σίτα. Εκείνη, όμως, συνέχισε να λέει την ίδια ιστορία μέχρι την στιγμή που έφυγε από το Άσραμ. Μόλις έφυγε, όλοι στο άσραμ το συζητούσαμε και γελάσαμε πολύ.
Λίγο αργότερα πήγαμε στο Πουτταπάρτι για τα γενέθλια του Σουάμι. Στα Ακάντα Μπάτζανς πήραμε το νούμερο ένα και καθίσαμε στην Τρίτη σειρά. Η ίδια γυναίκα ήρθε και κάθισε δίπλα μου.
Με ρώτησε: «Ξέρεις ποια είσαι;»
Της απάντησα: «Δεν το ξέρω.»
Είπε: «Εγώ ξέρω ποια είσαι… είσαι σύζυγος του Κρίσνα.»
 Και στη συνέχεια είπε: «Και εγώ είμαι μία από τις συζύγους του Κρίσνα. Μπορώ να νιώσω τις δονήσεις σου. Μπορείς εσύ να νιώσεις τις δικές μου;»
Απάντησα ότι δεν ξέρω να νιώθω τις δονήσεις. Η γυναίκα συνέχισε να μιλάει. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα από το να κάθομαι πλάι της και να ακούω την ανόητη φλυαρία της. Αν και τα μπάτζανς είχαν αρχίσει εκείνη δεν σταμάτησε να φλυαρεί.
Την επόμενη μέρα κάποιες πιστές ήρθαν στο δωμάτιό μας για διαλογισμό. Μια από αυτές μου είπε ότι η ίδια γυναίκα τούς είχε πει ότι ήταν η Παρθένος  Μαρία σε μια από τις προηγούμενες ζωές της. Αναρωτήθηκαν αν η γυναίκα έπασχε από κάποια νοητική αρρώστια.
Στην αρχή είπε ότι ήταν ο Ντασαράτα, μετά κάποια από τις συζύγους του Κρίσνα και τώρα λέει ότι είναι η Παρθένος Μαρία. Μου είπε ότι και οι δυο μας ήμασταν σύζυγοι του Κρίσνα και ρώτησε αν ξέρω να νιώθω τις δονήσεις. Σκέφτηκα: «Η σύζυγος του Κρίσνα έχει ιδιαίτερες δονήσεις;»
Οι γιατροί κάνουν τεστ για να δουν αν πάσχεις από κάποιο τυφοειδή πυρετό είτε κάποια άλλη λοίμωξη. Με τον ίδιο τρόπο η γυναίκα έλεγε στη τύχη: «Έχεις τις δονήσεις της συζύγου του Κρίσνα, έχεις τις δονήσεις τις συζύγου του Ράμα, έχεις τις δονήσεις της Παρθένου Μαρίας.»
Αυτή η γυναίκα είναι ειδήμων στις δονήσεις! Πώς γνωρίζει τις διαφορετικές δονήσεις; Ναι, υπάρχουν κάποιοι που μπορούν να νιώσουν δονήσεις. Γι’ αυτό έχω γράψει στα βιβλία μου. Παρ’ όλα αυτά πώς μπορεί μια γυναίκα να ξέρει τις δονήσεις της συζύγου του Κρίσνα;
Τι μπορώ να πω γι’ αυτήν; Μήπως έχει κάποια νοητική διαταραχή; Γιατί τριγυρίζει εδώ κι εκεί και λέει στους πάντες ότι ήταν ο Ντασαράτα, η σύζυγος του Κρίσνα ή η Παρθένος Μαρία σε μια της προηγούμενη γέννηση; Γιατί πρέπει κάποιος να νοιάζεται για το ποιος ήταν στην προηγούμενή του ζωή; Είναι καλύτερα να αναρωτηθείτε ποιοι είστε σήμερα και γιατί έχετε γεννηθεί.
Έχετε τη μεγάλη τύχη να ζείτε στον τόπο που κατοικεί ο Πούρνα Αβατάρ. Γιατί χάνετε πολύτιμο χρόνο; Με το να το λέμε απλώς δεν μπορούμε να γίνουμε σύζυγοι του Κρίσνα. Πρέπει να κάνουμε άσκηση, να αυτοπειθαρχήσουμε, να ελέγξουμε τις πέντε αισθήσεις μας, να κάνουμε αυστηρή άσκηση και να μεταμορφωθούμε. Οι μέρες λιγοστεύουν πολύ γρήγορα. Πρέπει να απαλλαγούμε από τον κύκλο των γεννήσεων και των θανάτων.
Ο Σουάμι μού είπε ότι ήμουν η Ράντα, η Σίτα, η Μαχαλάκσμι και η Ντούργκα, εγώ, όμως, αρνήθηκα να τις δεχθώ λέγοντας  ότι ήταν απλά πόστα. Είπα στον Σουάμι ότι δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα πόστα. Εγώ το μόνο που ήθελα ήταν Εκείνον. Ζήτησα μόνον τον Θεό. Μην αφήνετε τούτους τους περισπασμούς να σας παρασύρουν. Οι δικές της επιθυμίες και πόθοι την έκαναν «Ειδήμονα στις δονήσεις». Επαγρυπνείτε! Μόνον τον Θεό να έχετε σαν σκοπό σας.
Εγώ γεννήθηκα μόνο για να φθάσω τον Θεό. Δεν έχουμε αποκτήσει τούτην την τόσο πολύτιμη ανθρώπινη γέννηση για να μας αποκαλούνε Ράντα, Σίτα ή Ρούκμινι. Αυτή η γέννηση μας  δόθηκε για να ανακαλύψουμε ότι «Είμαι το Άτμα!» Αν το συνειδητοποιήσουμε αυτό, αν δεν έχουμε πια καμιά αμφιβολία ότι είμαστε το Άτμα, δεν πρόκειται να ξαναγεννηθούμε. Δεν είμαστε εδώ για να ανακαλύψουμε ότι ήμασταν η Ράντα ή η Σίτα. Ο Σουάμι λέει ότι πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι ήμαστε. Λέει: «Είμαι Θεός και εσείς είστε Θεός!» Αυτή η ανθρώπινη γέννηση μας έχει δοθεί για να το συνειδητοποιήσουμε αυτό. Μέσα από άσκηση μπορούμε να αποκτήσουμε τούτη τη γνώση, ότι πράγματι είμαστε Θεός.
Η γυναίκα μού είπε στο Ντάρσαν: «Είσαι σύζυγος του Κρίσνα. Και εγώ είμαι σύζυγος του Κρίσνα, και γι’ αυτό καθόμαστε πλάι – πλάι.» Μπορούμε να γίνουμε σύζυγοι του Κρίσνα με το να καθόμαστε πλάι – πλάι; Με την άσκηση μπορούμε να αποκτήσουμε το όραμα του Κυρίου που ενοικεί μέσα μας. Μπορούμε να έχουμε το όραμά Του μόνον εσωτερικά και όχι απ’ έξω.
Οι δονήσεις  δεν είναι ένα παιχνίδι. Τι θα πετύχουμε με τον να ανακαλύψουμε τις διάφορες  δονήσεις; Πώς θα ανακουφιστούμε με αυτό από τα προβλήματα της ζωής; Αντίθετα πρέπει να συλλογιστούμε στο ποιος είναι ο σύζυγος, ποιο το παιδί, ποιος  είναι συγγενής μου; Ρωτήστε τον εαυτό σας: «Τι θα συμβεί αν πεθάνω αύριο; Πρέπει να απελευθερωθώ από κάθε προσκόλληση.»
Ας μην σπαταλάμε την ανθρώπινη γέννηση σε μάταιες κουβέντες. Είναι αρκετό το να ζείτε στο Πουτταπάρτι;  Είναι αρκετό το να κάθεστε κοντά στον Θεό; Αυτό θα σα χαρίσει τη Απελευθέρωση; Μπορεί το ψάρι να αποκτήσει την Απελευθέρωση με το να ζει στον Γάγγη; Λέγεται ότι κάποιος αποκτά την Απελευθέρωση με το που θα βουτήξει στα νερά του Γάγγη. Τα ψάρια, λοιπόν, που ζουν εκεί είναι απελευθερωμένα; Με τον ίδιο τρόπο μπορεί κανείς να απελευθερωθεί απλώς με το να ζει στο Πουτταπάρτι; Πρέπει να κάνουμε σάντανα. Αυτή η γυναίκα που ισχυρίζεται ότι γνωρίζει τις δονήσεις των άλλων, δεν μπορεί να γνωρίσει τις δονήσεις του Σουάμι. Αν παρατηρήσει και απορροφήσει τις δονήσεις του Σουάμι, τότε γίνεται Θεός.
Αυτός ο Πούρνα Αβατάρ έχει έρθει στη Γη για να μας  απαλλάξει από τον κύκλο των γεννήσεων και των θανάτων. Κανείς  εκτός από Εκείνον δεν μπορεί να μας δείξει το δρόμο και να μας χαρίσει Απελευθέρωση. Κάνετε μια προσπάθεια να φθάσετε τον Θεό και να πραγματώσετε την Αλήθεια.

Jai Sai Ram!V

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου