Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΗΛ. ΒΙΒΛΙΟ "ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ" ΜΕΡΟΣ 5ο

Η Σκέψη της Ημέρας

Η ευτυχία είναι αυτό που βιώνουμε όταν έχουμε ανακαλύψει το Θεό μέσα μας.




Κεφάλαιο 2
Η Νέα Μούντακα Ουπανισάδα

Χθες ο Σουάμι έδωσε μία φωτογραφία του Βινάγιακα.
 Ήταν μια πανέμορφη κάρτα. Στη πίσω της μεριά ένας μεγάλος Βινάγιακα καθισμένος σε θρόνο. Στο κεφάλι Του μια κορόνα και στο χέρι γλυκό Μόντακα, που ήταν έτοιμος να το βάλει στην προβοσκίδα  Του και να το  φάει. Από την άλλη μεριά η κάρτα είχε τη μορφή ενός άλλου μικρού Βινάγιακα. Εδώ ο Σουάμι έγραψε «Μπάμπα» στα Τέλουγκου. Αυτό δείχνει ότι ο Σουάμι έρχεται ξανά.
Πριν λίγο καιρό ο Σουάμι είχε δώσει 12 φωτογραφίες του Βινάγιακα ζητώντας μου να  συγκρίνω την κάθε μια με τις 12 περιόδους της ζωής του Σουάμι (84 χρόνια διαιρεμένα με το 12). Η τελευταία φωτογραφία συνδέεται με τα 84 Του χρόνια. Σ’ εκείνη ο μικρός Βινάγιακα ξαπλώνει σ’ ένα φύλλο του ιερού φίκου, σαν το μικρό Κρίσνα κατά την περίοδο της Πράλαγια. Στα 84 Του ο Σουάμι, για να ελέγξει την Πράλαγια, κείτεται σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου, σα να’ ναι ξαπλωμένος σ’ ένα φύλλο φίκου, και στη συνέχεια άφησε το Σώμα Του.
Μέσω της κάρτας του νέου Βινάγιακα ο Σουάμι δείχνει ότι έρχεται ξανά. Ένας νέος δυνατός Βινάγιακα κάθεται σε θρόνο και έχει κορόνα στο κεφάλι Του. Ο Βινάγιακα να τρώει γλυκά σημαίνει ότι ο Σουάμι έρχεται τώρα να βιώσει. Ο Θεός είναι πάντα στο στάδιο του Παρατηρητή. Ο Σουάμι τώρα επιστρέφει μέσα από την Πρέμα μου για να βιώσει την Πρέμα μου. Το Έργο του Σουάμι σα Παρατηρητής τελείωσε μετά από 84 χρόνια. Τώρα έρχεται ξανά μέσα από τα αισθήματα και την Πρέμα μου. Έρχεται για να κάνει μια Νέα Δημιουργία και να εγκαθιδρύσει μια Νέα Εποχή.
Στο μπροστινό μέρος της κάρτας υπήρχε  ένα οκτάγωνο, που υποδηλώνει την Βαϊκούντα και τη νέα αειθαλή δημιουργία. Η υπόλοιπη χρυσή, η Νέα Εποχή, η Χρυσή Γιούγκα. Καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου ο Θεός κατέβηκε στη Γη στο Στάδιο του Παρατηρητή. Μα τώρα έρχεται για να δείξει Πρέμα ανταποκρινόμενος στη δική μου Πρέμα. Έτσι στη Σάτυα Γιούγκα ο Σουάμι θα έρθει σαν Αβατάρ Πρέμα Σάι. Έρχεται σα Σάκτι Αβατάρ που θα βιώσει την Πρέμα. Μέσα από την εικόνα του Βινάγιακα να τρώει το γλυκό, ο Σουάμι δείχνει ότι έρχεται να βιώσει την Πρέμα μου.
Καμιά μορφή του Θεού δεν έχει έρθει ποτέ για να βιώσει Πρέμα. Η μόνη λειτουργία στο στάδιο του Παρατηρητή είναι η εγκαθίδρυση του Ντάρμα. Οικογένεια, παιδιά, όλα αυτά τα πράγματα δεν είναι γι’ Αυτούς. Ποτέ δεν  εξέφρασαν προσωπική αγάπη. Ήρθαν και ήταν κοινοί για όλους , σαν Ενσαρκώσεις της Πρέμα. Μέσα από την Αγάπη Τους, δίδαξαν το Ντάρμα στους ανθρώπους του κόσμου. Γι’ αυτό και η Μητέρα Σίτα, ο Λάβα και ο Κούσα υπέφεραν τόσο στο δάσος.  Τα παιδιά δεν ήξεραν τον πατέρα τους. Γιατί η οικογένεια του Αβατάρ δε δέχθηκε αγάπη; Η αγάπη του Αβατάρ είναι μόνον για τον κόσμο; Τι αμαρτίες έχουν διαπράξει τα παιδιά και η γυναίκα Του; Αυτές οι ερωτήσεις βασάνιζαν το μυαλό μου από τη νεαρή μου ηλικία. Αυτές ήταν ο καρπός του Πρέμα Σάι Αβατάρ.  Επανειλημμένα τις κάνω επιζητώντας μιαν απάντηση από τον Σουάμι. Ο λόγος είναι ότι το ίδιο συνέβη και στη δική μου ζωή.
Δεν έχει αποδειχθεί μπροστά στον κόσμο ποιος με παντρεύτηκε. Έχει αποσοβηθεί το ποιος είναι ο πατέρας των παιδιών μου. Γι’ αυτό κλαίω και το ρωτώ ξανά και ξανά και προσεύχομαι στον Σουάμι. Μόνον αν το πει θα το μάθει και ο κόσμος. Όμως ο Σουάμι άφησε τον κόσμο χωρίς να πει τίποτα για μένα. Τώρα μέσα από τους θρήνους και τον σπαραγμό Τον δημιουργώ ξανά. Έρχεται σαν Πρέμα Σουάμι, σαν Πρέμα Θεός και όχι σαν Θεός στο στάδιο του Παρατηρητή. Τώρα επιστρέφει και θα δείξει ποια είμαι. Και τότε και μόνον θα τελειώσει το Έργο του Αβατάρ. Ο Παρατηρητής Θεός τώρα έρχεται να βιώσει σαν ο Θεός Πρέμα.
Σήμερα ο Αμάρ και ο Φρεντ έκαναν μια λίστα βιβλίων που χρειάζονται ανατύπωση. Τη λίστα την τύπωσαν σε ένα χαρτί. Σ’ εκείνο το χαρτί ο Σουάμι ζωγράφισε μιαν εικόνα. Ένα μεγάλο V με χοντρό στυλό στην κορυφή ενός κύκλου. Μέσα φαίνονται δύο πουλιά, ένα μεγάλο και ένα μικρό. Το μικρό φαίνεται να ταΐζει το μεγάλο βάζοντάς του τροφή στο στόμα.
14 Ιανουαρίου 2013    Μεσημεριανός Διαλογισμός
Βασάντα:    Σουάμι, τι είναι αυτό; Μέσα στο V  δύο πουλιά που το ένα ταΐζει το άλλο.
Σουάμι:        Στο πρώτο σου βιβλίο έγραψες ότι το ένα πουλί κάθεται στην θέση του Παρατηρητή, ενώ το άλλο τρώει τα φρούτα. Πρόκειται γι’ αυτό. Τώρα ταΐζεις το Στάδιο του Παρατηρητή του Θεού. Τώρα έρχομαι Εγώ να σε βιώσω. Το έδειξα αυτό για αυτά που γράφεις.
Βασάντα:    Σουάμι, τι είναι το μουσικό όργανο;
Σουάμι:        Είπες ότι θέλεις να τραγουδήσεις και να χοροπηδήσεις. Όταν έρθω, όλοι θα χορεύουν και θα τραγουδούν ευτυχισμένοι.
Τέλος του Διαλογισμού
Στο πρώτο μου βιβλίο «Απελευθέρωση Εδώ και Τώρα» ο Σουάμι εξήγησε τη Μούντακα Ουπανισάδα. Εκεί λέει ότι τα δύο πουλιά βρίσκονται σε ένα δέντρο. Το ένα τρώει το φρούτο, το άλλο είναι παρατηρητής των πάντων. Το δέντρο υποδηλώνει το ανθρώπινο σώμα. Τα δύο πουλιά τη τζίβα και το Άτμα, το άτομο και τον Θεό. Η τζίβα βρίσκεται στο όνομα και στη μορφή ενός σώματος. Ο Θεός βρίσκεται στην καρδιά σαν Ανταργιάμι.
Όταν η τζίβα βυθίζεται στην εγκόσμια ζωή, ο Θεός τα βλέπει όλα μέσα από το Στάδιο του Παρατηρητή. Κάποια, όμως, μέρα η τζίβα αφυπνίζεται και αποκτά συνείδηση και αναρωτιέται: «Τι είναι τούτη η ζωή; Γιατί έχω γεννηθεί; Ποιο το νόημά της;» Έτσι, λοιπόν, αρχίζει να σκέφτεται. Και όταν η τζίβα αφυπνίζεται, ο Ανταργιάμι, ο Ένοικος, τη λούζει με τη Χάρη Του. Και έχοντας, πια, φθάσει σε αυτό το στάδιο η τζίβα λέει στον Θεό: « Εσύ είσαι που τα δίνεις όλα, γι’ αυτό Εσύ είσαι και που απολαμβάνεις τους καρπούς.» Και μιλώντας με αυτόν τον τρόπο ο Θεός τη βιώνει στο στάδιο Μπόκτα. Η τζίβα τότε ενώνεται με τον Σίβα. Αυτή είναι η Αρχή της ζωής, που δείχνει το πρώτο μου βιβλίο: πώς να χωρίσεις το Άτμα από το σώμα.
Τώρα μετατρέπω τον « Παρατηρητή Θεό» σε  «Θεό που βιώνει». Ο Θεός βιώνει την Πρέμα μου. Τον ταΐζω με την Πρέμα μου. Το μεγάλο πουλί είναι ο Θεός και το μικρό η τζίβα. Όταν  η τζίβα φθάνει στο στάδιο Πούρναμ μέσα από σάντανα, ταΐζει τον Θεό. Εγώ ταΐζω τον Θεό με την Πρέμα μου. Μέχρι τώρα ποτέ δεν έχει έρθει Αβατάρ και να έχει βιώσει. Τώρα για Εκείνους η εμπειρία είναι νέα. Ο άνθρωπος βιώνει τον Ένοικο, που κατοικεί μέσα του, μα και ο Ένοικος τον βιώνει. Αν ο Αβαταρικός Θεός δεν έχει εμπειρία, δεν μπορεί να βιώσει. Ο Αβατάρ έρχεται στο στάδιο του Παρατηρητή και εγκαθιδρύει το Ντάρμα.  Μα παρ’ όλα αυτά το Ντάρμα παρακμάζει ξανά και ξανά. Τούτο, βέβαια δε σημαίνει καθόλου ότι έχουμε παρακμή του ίδιου του Ντάρμα, αλλά παρακμή εκείνων που το εφαρμόζουν. Όταν η εφαρμογή του Ντάρμα ελαττώνεται στην ανθρωπότητα, ο Θεός γίνεται Αβατάρ και δείχνει το δρόμο στους ανθρώπους. Ο Μεγαλύτερος Αβατάρ ήρθε και διδάσκει τι είναι το Ντάρμα  και πώς να το εφαρμόζουν. Το έκανε για ολόκληρα 84 χρόνια. Ο Θεός έγινε δάσκαλος και δίδαξε.  Η ουσία Του Ντάρμα είναι η αγάπη. Αγάπη σημαίνει να δείχνεις όχι μόνον αγάπη στον Θεό, αλλά και σε όλη τη Δημιουργία. Όλες οι άλλες μορφές δε είναι παρά προσκολλήσεις. Ο Αβατάρ που άφησε το Σώμα Του, γυρίζει πίσω μέσα από τα δάκρυα και την αγάπη μου.
15 Ιανουαρίου 2013  Πρωινός Διαλογισμός
Βασάντα:    Σουάμι, Σε παρακαλώ, πες για το τάισμα του πουλιού!
Σουάμι:        Εγώ δεν έχω βιώματα. Τώρα σκέφτομαι πώς άραγε να’ ναι το να είμαι κοντά σου. Ούτε ο Ράμα ούτε και ο Κρίσνα είχαν αυτήν την εμπειρία. Γι’ αυτό έρχομαι ξανά μέσα από την Πρέμα σου. Εσύ Με ταΐζεις με την Πρέμα σου. Εγώ έρχομαι τώρα για να βιώσω την Πρέμα σου. Τα ανθρώπινα πλάσματα θέλουν να βιώνουν και σαν αποτέλεσμα τούτης της επιθυμίας τους γεννιώνται και πεθαίνουν ξανά και ξανά. Τώρα, αν ο Θεός θέλει να αποκτήσει την εμπειρία της Πρέμα σου, πρέπει να έρθει σε δύο Αβατάρ. Όμως, όταν ο Θεός θέλει να βιώσει, δεν μπορεί να υπάρξει κανείς εδώ. Έτσι δημιουργούμε έναν καινούργιο κόσμο στον οποίον δεν υπάρχει κανείς άλλος εκτός από μας τους δύο.
Βασάντα:    Σουάμι, έτσι θα γράψω.
Σουάμι:        Αυτό είναι το Αβαταρικό Έργο, Μούκτι για όλους. Τα αισθήματά μας εισέρχονται μέσα στις σκέψεις όλων.
Τέλος του Διαλογισμού
Ο Θεός δεν έχει εμπειρίες. Όταν ο Σουάμι άφησε το Σώμα Του, ήρθε στην Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ. Και τότε έμεινε στο δωμάτιό μου με τη μορφή αισθημάτων. Ξανά μέσα από τα αισθήματά μου της Πρέμα, πήρε μιαν φυσική μορφή και βγήκε έξω. Τώρα θα έρθει για να τους δει όλους. Τον ταΐζω με την Πρέμα μου και τον κάνω να παίρνει τη μορφή της. Ο Σουάμι τώρα έρχεται να βιώσει την Πρέμα μου και θα δείξει στον κόσμο ποια είμαι.
Για πρώτη φορά θα ειδωθούμε, θα αγγίξουμε ο ένας τον άλλον, θα μιλήσουμε, θα βρεθούμε κοντά. Ποτέ δεν βρέθηκα κοντά στον Σουάμι όλα αυτά τα 73 χρόνια. Όταν θα μείνουμε μαζί για τρεις μέρες, θα βιώσω τα πάντα. Μέσα από τούτην την εμπειρία ο Σουάμι έρχεται ξανά στον κόσμο σαν Πρέμα Σάι. Και αυτό για να με βιώσει.  Τον ταΐζω με την Πρέμα μου και τον κάνω να πάρει μορφή. Αυτό είναι που δείχνει ο Σουάμι με τα δύο πουλιά. Το μεγάλο πουλί είναι ο Σουάμι. Εγώ είμαι το μικρό που βάζει την τροφή στο στόμα Του. Για να το δείξει αυτό ο Σουάμι άφησε το Σώμα Του στα μισά της ολοκλήρωσης Του Έργου Του και τώρα ξαναέρχεται με καινούργια μορφή.
Αν ο Θεός θέλει να αποκτήσει εμπειρίες, πρέπει να γίνει δύο φορές Αβατάρ, να γεννηθεί δύο φορές. Και όμως, όταν ο Θεός βιώνει, δεν θα μπορεί κανείς να παρευρίσκεται εδώ. Έτσι η Νέα Δημιουργία υπάρχει μόνον για τον Θεό και τη Σάκτι Του. Αυτοί μόνον δίνουν τη Νέα Δημιουργία, το Νέο Κόσμο.  Ο Θεός δεν μπορεί να ζήσει στη Γη και έτσι μετατρέπει τη Γη σε Βαϊκούντα. Όταν ο Θεός θέλει να βιώσει, κανείς δεν μπορεί να βρίσκεται εδώ. Τι σημαίνει αυτό; Στην εποχή του Ράμα Αβατάρ κάποιος σχολίασε τη σύζυγο του Θεού. Τώρα δεν θα υπάρξει κανείς να κάνει ένα τέτοιο σχόλιο, να σχολιάσει τη ζωή του Θεού. Γι’ αυτό ο Σουάμι κι εγώ αλλάζουμε τα πάντα μέσα από τα συναισθήματά μας. Στη Νέα Δημιουργία μόνον τα αισθήματα της Πρέμα και της Σάτυα θα λειτουργούν σε όλους. Και αυτό ακριβώς είναι το Αβαταρικό Έργο. Δεν θα υπάρξουν αδαείς, όλοι θα γίνουν γκνιάνις στο Στάδιο Τζίβα Μούκτα.
Όταν  η Σίτα και ο Ράμα βρίσκονταν στο δάσος Νταντακαρούνυα  ήρθαν όλοι οι ρίσις, Τους είδαν και βρέθηκαν σε έκσταση.  Κανείς  δεν Τους έκανε καμιά κριτική. Καθώς όλοι θέλανε να βιώσουνε τον Θεό, ξαναγεννήθηκαν σαν Γκόπις και Γκόπας στην Εποχή του Αβατάρ Κρίσνα. Μόνον από άγνοια κριτικάρουν οι άνθρωποι τον Θεό. Έτσι εμείς κάνουμε όλους τους άντρες και τις γυναίκες ανθρώπους της σοφίας. Μόνον τότε ο Θεός θα μπορέσει να βιώσει τη ζωή με την οικογένειά Του. Και αυτό έρχεται σα Σάτυα Γιούγκα και Νέα Δημιουργία.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου