Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Σκέψη της ημέρας

Μπορεί κάποιος να υλοποιήσει διάφορα αντικείμενα εάν έχει δυνάμεις σίντι, εάν όμως τις αφήσει πίσω του, τότε θα κάνει τον Θεό να έρθει στη γη. 

Από το ηλεκτρονικό βιβλίο Παραμάτμα Σατσαρίτα Μέρος 5ο 


Δημιουργία Καρδιάς
Ο Σουάμι έδωσε μια κάρτα φτιαγμένη από εφτά καμπύλες που έγραφε τα ακόλουθα:
Δεν φέρνω Δώρα
Για να διακοσμήσω την φωτοβόλα απαστράπτουσα μορφή
Αλλά με δάκρυα προσφέρω την ΑΓΑΠΗ μου
                 ΚΑΡΔΙΑ μου η ΨΥΧΗ μου
                      Όλα ήταν γραμμένα σε μπλε κάρτα.
Βασάντα:    Σουάμι, τι είναι αυτό που έγραψες «Ούτε φέρνω Δώρα;»
Σουάμι:        Είναι αυτό που λες ότι δεν ξέρεις πώς να με στολίσεις. Λες ότι  το μόνο που μου προσφέρεις είναι τα δάκρυά σου, η αγάπη, η καρδιά και η ψυχή σου. Είσαι εσύ που μιλάς.
Τέλος του Διαλογισμού
Ο Σουάμι γράφει ότι δεν έχω δώρα ή κάποια γνώση για να στολίσω την απαστράπτουσα Μορφή Του. Μόνον με τα δάκρυά μου μπορώ να Τον στολίσω, και με την καρδιά μου και την αγάπη μου και την ψυχή μου. Στολίζω τον Σουάμι που ενοικεί μέσα μου. Δεν έχω τίποτα άλλο να Του προσφέρω. Και δεν προσδοκώ κανένα δώρο. Δεν θέλω χρήματα ούτε κοσμήματα ή ακριβά σάρις. Δεν θέλω τίποτα. Αν κάποιος μου δώσει κάποιο ακριβό σάρι εγώ αμέσως το δίνω σε κάποιον άλλον. Δεν το φορώ. Παράτησα όλα όσα αναφέρει η Σουρπανάκα: μεγάλο σπίτι, πλούτη, κοσμήματα. Τα απαρνήθηκα όλα και ήρθα εδώ. Πώς τότε να δεχθώ δώρα από άλλους; Σταμάτησα να φορώ κοσμήματα και ακριβά σάρις από τη νεαρή μου ακόμα ηλικία. Γιατί, λοιπόν, να το κάνω τώρα; Γι’ αυτό κανείς δεν θα πρέπει να μου δίνει τέτοια πράγματα λέγοντας ότι ο Σουάμι μού τα δίνει. Δε στολίζω τον Σουάμι με τέτοια πράγματα. Τον στολίζω με τα αισθήματά μου.
Όταν γεννήθηκα ήρθα με άδεια χέρια. Με τι, λοιπόν, πρέπει να στολίσω; Τι είναι δικό μου; Τίποτα δεν μου ανήκει. Αυτό το σπίτι είναι σαν σπίτι που ενοικιάζεται.  Παραμένει όσο ζω εδώ.
Ω Σουάμι μου, κάνω αμπισέκαμ με τα δάκρυά μου. Σε στολίζω με τα αισθήματα της καρδιάς μου. Σε κάνω να λάμπεις με τα ατμικά μου αισθήματα, τα αισθήματα της ψυχής μου. Σε στολίζω με τη Σοφία, που είναι η ακτινοβολία του Άτμα μου. Θα Σε στολίσω με τα διαμάντια της Πρέμα μου. Στολίζω την μορφή Σου με την Πρέμα μου. Έξω από αυτά δεν έχω τίποτα άλλο. Προσφέρω τα δάκρυά μου, την Πρέμα μου, την λαχτάρα  και την καρδιά μου στα Λώτινά Σου Πόδια, τα οποία μου ανήκουν.
Ο Σουάμι έγραψε «Δεν έχω» με χρυσά γράμματα. Αυτό έρχεται σαν η Χρυσή Γιούγκα. Από μπροστά ζωγράφισε μια χρυσή γραμμή και μια ροζ. Αυτό δείχνει ότι η Πρέμα μου γίνεται η Χρυσή Εποχή. Η Νέα Γιούγκα έρχεται χωρίς το «εγώ και δικό μου». Ο Σουάμι έδωσε στη συνέχεια μία με χρυσό ζωγραφισμένη καρδιά. Γύρω της 34 χρυσοί κύκλοι. Μέσα 40 λουλούδια που κύκλωναν την καρδιά. Τα 19 από την μία πλευρά και τα 21 από την άλλη. Στο κάτω μέρος ένα λουλούδι με 4 πέταλα και από κάτω ένα δάκρυ. Συνολικά 23 άνθη. Αυτό δείχνει τα γενέθλιά μας και την ένωση των 46 χρωμοσωμάτων. Αυτή είναι η αιτία της Νέας Δημιουργίας.
Μέσα ένας κύκλος με 50 V και στην κάθε πλευρά ένα 4-πέταλο λουλούδι. Στο κέντρο ένας κύκλος με ένα 8-πέταλο λουλούδι που υποδηλώνει την Βαϊκούντα. Τα δύο 4-πέταλα λουλούδια είναι για τον Θεό και τη Σάκτι Του. Και οι δύο ενώνονται στο κέντρο και έρχονται μαζί. Υπήρχαν 7 φύλλα συνολικά, τα 7 τσάκρας και το Στούπι. Είναι που μέσα από το Στούπι έρχεται η Χρυσή Εποχή. Στο κέντρο ένα  8-πέταλο λουλούδι και γύρα από τις τέσσερίς του πλευρές υπήρχαν 5-πέταλα λουλούδια για να δείξουν ότι τα πέντε στοιχεία και οι 4 Γιούγκας είναι Πούρναμ. Η καρδιά είναι η Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ. Και γι’ αυτό ο Σουάμι λέει ότι, όταν ενωθούν οι δύο καρδιές, αυτό θα’ ναι η Σάτυα Γιούγκα. Η Χρυσή Γιούγκα, μια Γιούγκα Καρδιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου