Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ "ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!" ΜΕΡΟΣ 1ο

Η Σκέψη της Ημέρας

Η Πρέμα βλέπει το Ένα στα Πολλά.
 Η Γκνιάνα βλέπει τα πολλά στο Ένα.




ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ   -  Ι

(Γραμμένος το 1997 για την πρώτη έκδοση του βιβλίου)
    
 «Ο Θεός είναι η δύναμή μου. Ο Θεός είναι η Αγάπη μου. Ο Θεός είναι ο Φίλος ου. Ο Θεός είναι ο αγαπημένος μου, ο μόνος δικός μου. Όταν απουσιάζει, είμαι άδεια από τα πάντα. Είμαι μια ζητιάνα. Όταν βρίσκεται μαζί μου, είμαι γεμάτη χαρά και αγάπη. Είμαι γεμάτη κουράγιο και δύναμη».
                                                                   Σρι Σρι Νταγιαμάτα

 Το παραπάνω παράθεμα αποτελεί μια πολύ καλή περιγραφή της ζωής μου. Ο Σουάμι έχει πει: «Ζεις για τον Θεό. Τώρα έχεις ενωθεί με τον Θεό.»
Ο Σουάμι λέει: «Καθήκον, αφοσίωση και πειθαρχία». Εγώ εκτελώ όλα τα καθήκοντα της νοικοκυράς, το μαγείρεμα, το σκούπισμα, το πλύσιμο και καθάρισμα των σκευών οποτεδήποτε και οπουδήποτε είναι απαραίτητο. Με αφοσίωση και πειθαρχία, περνώ τον περισσότερο καιρό μου κάνοντας τζάπα, πούτζα, προσευχή και διαλογισμό.
Όταν έκανα σάντανα, είχα διάφορα είδη οραμάτων και Ντάρσανς. Όλες μου αυτές τις εμπειρίες τις κατέγραφα στο ημερολόγιό μου. Έχω καταγράψει με λεπτομέρεια τις εμπειρίες και τα αισθήματά μου όλα αυτά τα 35 χρόνια. Δεν τα  αποκάλυψα σε κανέναν, ούτε καν στην οικογένειά μου. Αργότερα, όταν ο Μπαγκαβάν μπήκε στη ζωή μου, ακολούθησα την εντολή Του και σιγά σιγά αποκάλυπτα σε λίγους πιστούς τα περιεχόμενα του ημερολογίου μου.
Είχα εκατοντάδες απίστευτες εμπειρίες. Για παράδειγμα, όντας μια συνηθισμένη νοικοκυρά,  δεν υπήρχε καμιά περίπτωση και κανένας δεν μπορεί να το κάνει, να πάω στην Άσραμ Νάρα Ναράγιανα Γκούφα, που βρίσκεται στις χιονοσκέπαστες κορφές των Ιμαλαΐων. Ακόμα και ο στρατός είναι απολύτως αδύνατον να σκαρφαλώσει σε τέτοιες υψηλές κορυφές. Ο Σουάμι, λοιπόν, με πήρε εκεί.
Αγαπητοί αναγνώστες, μπορείτε να το πιστέψετε αυτό! Η πίστη είναι πολύ πιο σημαντική από τη λογική για τους πνευματικούς αναζητητές. Ο Σουάμι είχε πει: « Η δική σας πίστη είναι πιο δυνατή από τη Θεϊκή Μου Δύναμη!»
Να έχετε πίστη στον εαυτό σας
Να έχετε πίστη στον Γκουρού
Να έχετε πίστη στον Θεό
Πλήρη πίστη στον Θεό είναι πιο δυνατή από τον Ίδιο τον Θεό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου