Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΗΛ. ΒΙΒΛΙΟ "ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ 6"

Η  Σκέψη της Ημέρας


Στον αιτιατό κόσμο κάποιος βρίσκεται στα σύνορα της Αλήθειας.




                                          ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ 6



Κεφάλαιο 4
Χάντρα Καλπαβρίκσα


Ο Σουάμι έδωσε μια μεγάλη φωτογραφία. Στην κορυφή έγραψε «Εγώ είμαι (Ι ΑΜ)». Στο γράμμα Εγώ (Ι), φαίνεται η μορφή μου και στο Α (AM)  η μορφή του Σουάμι ενώ στο Μ ξανά η δική μου. Ήταν γραμμένο κατά μήκος του ουρανού. Κάτω από τα γράμματα  η Μορφή του Σουάμι  γεμίζει το διάστημα. Η Γη φαίνεται να αναδύεται από τα μαλλιά Του μαζί με έναν άλλο μικρότερο κόσμο. Η γη από κάτω έχει καλυφθεί με ένα καταπράσινο γρασίδι και φυτά με πολύχρωμα λουλούδια. Ένα ρυάκι διασχίζει το λιβάδι. Στο νερό που κυλάει φαίνονται οι δύο μορφές μας.
8 Φεβρουαρίου 2013   Πρωινός Διαλογισμός
Βασάντα:Σουάμι, πες για το νόμισμα του Τιρουπάτι.
Σουάμι:     Η ζωή σου άρχισε με τον Κύριο του Τιρουπάτι. Όταν ήσουν νεαρή, έκανες έναν όρκο να ενωθεί ο Σίβα με τη Σάκτι. Τώρα ήρθε ο καιρός να τελειώσουν όλα. έτσι έρχομαι κάτω σ’ εσένα, μετά την αναχώρησή Μου στους Ουρανούς. Όταν θα έρθω θα ξεκινήσει η Νέα Δημιουργία. Οι Σίβα – Σάκτι θα ενωθούν με τα πάντα.
Βασάντα:  Σουάμι, στο νόμισμα υπάρχει ένα Ρ. Τι σημαίνει;
Σουάμι:     Ο Ράτζα σου.
Βασάντα:  Σημαίνει μήπως ότι έρχεται ο Ραγκαράτζα;
Σουάμι:     Όχι. Είναι για την Πρέμα. Έρχομαι σαν ο δικός σου Ράτζα, ο Ράτζα της Βασάντα, για την Πρέμα σου.
Τέλος του Διαλογισμού
Τώρα ας δούμε όλα αυτά. Η ζωή μου άρχισε με τον Τιρουπάτι Σουάμι. Όταν ήμουνα πού μικρή, έζησα τον χωρισμό στην οικογένειά μου. Και τότε πήρα όρκο να ενωθώ με τον Θεό. Τώρα έφθασε η ώρα να εκπληρωθεί τούτος ο όρκος. Όταν ο Σουάμι έρθει, θα ξεκινήσει η Νέα Δημιουργία. Τα αισθήματά μας θα βγουν προς τα έξω και θα γεμίσουν ολόκληρο τον κόσμο. Αυτό είναι η Σάτυα Γιούγκα. Η Κουνταλίνι Σάκτι που βρίσκεται μέσα σ’ όλα ενώνεται με τον Σίβα. Και για να το δείξει αυτό ο Σουάμι ανέβηκε στου Ουρανούς και τώρα έρχεται στη Γη ξανά. Όταν έρθει, όλα θα αρχίσουν να λειτουργούν.
Υπάρχει ένα R κοντά στη μορφή του Τιρουπάτι στο νόμισμα. Ο Σουάμι είπε ότι υποδηλώνει τον ερχομό του Ράτζα. Καθώς το όνομα του Σουάμι στην εποχή του Πρέμα Αβατάρ θα είναι Ρανγκαράτζα, έκανα την ερώτηση:
«Έρχεσαι σαν Ρανγκαράτζα;» Ο Σουάμι απάντησε: «Όχι, έρχομαι σαν ο Ράτζα της Βασάντα.»
Το σκούρο ροζ στο κάλυμμα του βιβλίου, που έδωσε ο Σουάμι, υποδηλώνει την Πρέμα. Τα χρυσά λουλούδια στο κάλυμμα και μέσα υποδηλώνουν τον ερχομό της Χρυσής  Γιούγκα. Υπάρχουν 8 ανοιχτού ροζ χρώματος πετράδια από μπροστά που δείχνουν την Βαϊκούντα. Στο κέντρο μια πορτοκαλί καρδιά. Συμβολίζει την Καρδιά – Δημιουργία και την Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ. Μέσα από την καρδιά μας έρχεται η Νέα Δημιουργία σαν «Καρδιά - Δημιουργία». Καρδιά σημαίνει Πρέμα και μόνον. Έτσι οι μεγάλες ροζ πέτρες δείχνουν την Πρέμα της Καρδιάς - Δημιουργίας.
Ο Σουάμι έδωσε επίσης μια μικρή σημαία της Ινδίας. Είναι η σημαία της ανεξαρτησίας της Ινδίας. Στην Πρέμα Καρδιά Δημιουργία όλα θα αποκτήσουν την ελευθερία. Ο Σουάμι γι’ αυτό έδωσε τη σημαία που αυτό συμβολίζει. Σήμερα έδωσε ένα άλλο κομμάτι από χαρτόνι με τους αριθμούς:
         4 R 2 – 00 15
Το 4 αντιπροσωπεύει τον Άντι, το Όλον, και το 2 και μισό Του. Το R είναι για την Επιστροφή – Returns – Ο Άντι Μούλαμ επιστρέφει. Το  15  υποδηλώνει τις 15 Αρχές – Αξιώματα – της αλλαγής του σώματός μου. Τα δύο οο δείχνουν ότι και οι δύο είμαστε Πούρναμ. Τα γραπτά δείχνουν ότι ο Σουάμι σίγουρα θα ξαναέρθει και ότι το σώμα μου θα αλλάξει.
Πριν λίγες μέρες, που η Νίκολα καθάριζε την Γκάρμπα Κότταμ, βρήκε μιαν χάντρα ξύλινη κοντά στα σκαλοπάτια του Σάνκτουμ Σανκτόρουμ.
29 Ιανουαρίου 2013   Μεσημεριανός Διαλογισμός
Βασάντα:  Τι είναι αυτό, Σουάμι; Εσύ έδωσες τούτη την χάντρα;
Σουάμι:     Ναι και είναι για να σε προστατεύει. Συνεχώς προσεύχεσαι στην Ντέβι Γκάγιατρι για τη δική Μου προστασία.
Βασάντα:  Τι να την κάνω;
Σουάμι:     Να την βάλεις στον λαιμό σου… στην αλυσίδα σου ή σε κάτι άλλο.
Τέλος του Διαλογισμού
Την έβαλα στην αλυσίδα μου. Όμως, επειδή η αλυσίδα και το παντατίφ συνεχώς πιάνονταν και τυλίγονταν, ρώτησα τον Σουάμι τι πρέπει να κάνω. Είπε να βάλω το παντατίφ στο Μάνγκαλα Σούτρα. Είπα ότι δεν θα μπορούσα να βάλω κάτι που ανήκει στον πλανήτη Ερμή στην ιερή κλωστή. Και τότε ο Σουάμι με ρωτάει:
Ω Θησαυρέ Μου της Αγνότητας! Πόσο έχεις συνείδηση της αγνότητάς σου! Παλιά φορούσες στο Μάνγκαλα Σούτρα τους εννέα πλανήτες. Τι είναι αυτό τώρα που σε  κάνει να φοβάσαι;»
Και τότε το έβαλα στο Μάνγκαλα Σούτρα. Όταν ρώτησα τον Σουάμι από τι ξύλο ήταν φτιαγμένη η πέτρα, Εκείνος είπε ότι πρέπει εγώ να το βρω. Σκέφτηκα ότι θα ήταν από το Δέντρο Καντάμπα.  Ζήτησα από τον Αμάρ να ψάξει στο Ίντερνετ για να δει ποιο δέντρο συνδέεται με την Γκάγιατρι. Εκείνος διάβασε ότι το Δέντρο Καλπαβρίκσα είναι το δέντρο της εκπλήρωσης των επιθυμιών.
Σήμερα ο Σουάμι έδωσε ένα πακέτο βιμπούτι και έξι λαμπερές ασημένιες πούλιες και ένα ολοστρόγγυλο σαν δίσκος μεταλλικό νόμισμα. Από την πίσω πλευρά του υπήρχαν οκτώ συνδετήρες και στο κέντρο τα γράμματα Μ  και  R.
8 Φεβρουαρίου 2013    Μεσημεριανός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, τι είναι το πακέτο βιμπούτι και οι γυαλιστερές πούλιες;
Σουάμι:     Εγώ τα έχω δώσει. Χρησιμοποίησε το βιμπούτι. Οι έξι πούλιες αντιπροσωπεύουν τις Σαντ Γκούνας.
Βασάντα:  Σουάμι, τι είναι αυτά που λέγονται για τη Γκάγιατρι και το Καλπαβρίκσα; Λέγεται ότι η Γκάγιατρι είναι η σκιά του.
Σουάμι:     Εσύ είσαι ο Καλπαβρίκσα, το Δέντρο της εκπλήρωσης των επιθυμιών. Εκπληρώνεις το Αβαταρικό Μου Έργο. Το Καλπαβρίκσα ήρθε κατά τη διάρκεια που ο Γαλακτερός Ωκεανός αναδεύονταν. Η χάντρα είναι για τις προσευχές σου στον Ντανβάντρι. Είναι φτιαγμένη από το δέντρο Καλπαβρίκσα. Ήρθες εδώ για να εκπληρώσεις τις Επιθυμίες Μου. Έτσι έδωσε αυτήν την χάντρα που είναι φτιαγμένη από αυτό το δέντρο.
Τέλος του Διαλογισμού

Πριν κάποιες μέρες ο Σουάμι έδωσε το Ντανβάτρι Γκάγιατρι, που τώρα ψάλλεται στην γιάγκνια κάθε μέρα. Μα και εγώ ψάλλω αυτό το μάντρα Γκάγιατρι και προσεύχομαι στον Σουάμι. Γι’ αυτό τον λόγο και ο Σουάμι έδωσε τούτη την χάντρα. Όταν αναταράσσονταν ο Ωκεανός του Γάλακτος, αναδύθηκαν ο Κύριος Ντανβάντρι, το Καλπαβρίκσα και πολλά άλλα. Το Καλπαβρίκσα είναι το δέντρο της εκπλήρωσης των επιθυμιών. Εγώ ήρθα εδώ για να εκπληρώσω τις επιθυμίες του Σουάμι. Ο Σουάμι επιθυμεί να αλλάξει την Εποχή Κάλι σε Σάτυα Γιούγκα και να χορηγήσει ελευθερία σε όλους. Γι’ αυτόν και μόνον τον λόγο με έφερε εδώ. Καθώς εγώ εκπληρώνω τα πάντα, με αποκαλεί Καλπαβρίκσα, δέντρο της εκπλήρωσης των επιθυμιών.
Και τώρα υποφέρω πάρα πολύ εξαιτίας του παγκόσμιου κάρμα και έτσι ο Σουάμι μού έδωσε την χάντρα που έγινε από το Δέντρο τούτο της εκπλήρωσης των επιθυμιών. Από το πρώτο μου ακόμη βιβλίο προσεύχομαι στη Μητέρα Γκάγιατρι να προστατέψει τον Σουάμι. Σε κάθε διαλογισμό έψελνα 108 φορές το Μάντρα της Γκάγιατρι και προσευχόμουνα σ’ Εκείνη να Τον προστατεύει. Και έτσι τώρα ο Σουάμι έχει δώσει την χάντρα που έχει γίνει από το ξύλο του Καλπαβρίκσα. Τώρα, όμως, είναι για τη δική μου προστασία. Ποιος μπορεί να μιλήσει για τις Δόξες του Θεού; Το Καλπαβρίκσα βρίσκεται στην Ντέβα Λόκα. Δεν είναι ορατό από ανθρώπινο μάτι. Κάθε μέρα γράφω πέντε σελίδες από τούτο το εκπληκτικό Μεγαλείο του Αβατάρ, μα αυτή η Παραμάτμα Σατσαρίτα είναι ένα χωρίς τέλος σίριαλ.
8 Φεβρουαρίου 2013    Απογευματινός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, τι είδαν ο Τζαγιαντέβα και ο Τσαϊτάνυα; Δεν μπορώ να καταλάβω!
Σουάμι:     Ο ίδιος ο Τζαγιαντέβα έγινε Ράντα και Κρίσνα και τότε κατέγραψε τα αισθήματά τους. Έκανε Μαντούρα Μπάκτι. Όμως δεν μπόρεσε να κατανοήσει τελείως τη Μαντούραμ, τη γλυκύτητά τους.
Βασάντα:  Τώρα καταλαβαίνω, Σουάμι.
Σουάμι:     Επειδή  και Εγώ δεν γνωρίζω, έρχομαι τώρα με τα δικά σου αισθήματα. Θα έρθω σαν Ρανγκαράτζα και θα το δείξω αυτό.
Τέλος του Διαλογισμού
Το 2002 δεν μπορούσα να καταλάβω τι εννοούσε ο Σουάμι. Τώρα είναι που μου έδωσε την εξήγηση. Ο Τζαγιαντέβα έκανε Μαντούρα Μπάκτι, χωρίζοντας τον εαυτό του στα δύο: Η καρδιά του – Ράντα, το Άτμα – Κρίσνα. Και μέσα από τα αισθήματα των δύο συνέθεσε την Γκίτα Γκοβίνταμ. Είναι που μέσα από τα αισθήματά του της Ράντα που λαχταράει για τον Κρίσνα και του Κρίσνα που λαχταράει για τη Ράντα συνέθεσε τούτο το Έπος. Και όμως στην πραγματικότητα κανείς δεν μπορεί να γνωρίσει τη γλυκύτητα της Ράντα και του Κρίσνα.
Ο Σουάμι τώρα έχει χωρίσει τον Εαυτό Του στα δύο. Και οι δύο μας εκφράζουμε και δείχνουμε Μαντούρα Μπάβα. Εξαιτίας αυτής κλαίω και θρηνώ για τον Σουάμι. Και όμως ο Σουάμι δεν μπορεί να γνωρίσει πλήρως τη δική μου Πρέμα. Γι’ αυτό, και καθώς πάντοτε με έχει στη σκέψη Του, τώρα έρχεται με τα δικά μου αισθήματα. Στον επόμενη  Σάτυα Γιούγκα θα δείξει και θα εκφράσει τη δική μου Πρέμα. Πόσο πολύ λαχταρώ τώρα γι’ Αυτόν, το ίδιο θα με λαχταράει Εκείνος στο μέλλον.
Όσοι κάνουν Μαντούρα Μπάκτι την κάνουν μόνον μέσα από τα αισθήματα, μπάβανα. Μα η δική μου δεν είναι το ίδιο. Στην πραγματικότητα δεν είναι Μπάβανα. Από την ώρα που ο Θεός κατέβηκε σαν Αβατάρ, εγώ κάνω Μαντούρα Μπάκτι στην Φυσική Μορφή του Θεού. Επειδή θέλω να παντρευτώ τον Θεό, έρχεται τώρα η Νέα Δημιουργία. Όλοι οι άλλοι που κάνουν Μαντούρα Μπάκτι δεν εξασφάλισαν αγάπη από την Φυσική Μορφή του Θεού, αφού Εκείνος βρίσκεται στο Στάδιο του Παρατηρητή.
Στη δική μου περίπτωση, ο Σουάμι δείχνει την αγάπη Του και θέλει να βιώσει τη δική μου αγάπη. Επιθυμεί να δείξει στον κόσμο τη δύναμη της Πρέμα. Η μία Μορφή του Σάτυα Σάι δεν ικανοποιεί τούτην την Πρέμα. Θέλει να βιώσει το Σάτυα Σάι μέσα  από όλη τη Δημιουργία. Μα και ο Σουάμι θέλει να με βιώσει. Αυτή η επιθυμία γίνεται η Νέα Δημιουργία. Μπάβανα σημαίνει ένωση. Αυτό είναι εμπειρία. Εμπειρία σημαίνει δημιουργία. Ο Σουάμι δείχνει πόση δύναμη κρύβεται στην Μαντούρα Μπάκτι για τον Θεό. Κάνει την Κάλι Εποχή Σάτυα Γιούγκα. Και όμως εγώ δεν είμαι ικανοποιημένη και θα συνεχίσω αύριο.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου