Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Η ΣΚΗΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ" ΜΕΡΟΣ 1ο

Η Σκέψη της Ημέρας

Δε γεννιόμαστε για να γεννηθούμε ξανά και ξανά!  Πρέπει να πεθάνουμε χωρίς να πεθάνουμε ξανά!


       ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ  ΤΩΡΑ                     
                                        
                               Μέρος 1ο



Κεφάλαιο 4
                     Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΡΙΣΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΡΑΝΤΑ

Από πολύ μικρή αγαπούσα  τον Κρίσνα. Καθώς οι μέρες περνούσαν, η σκέψη του Κρίσνα με έκανε την ίδια τη Ράντα.
5 Οκτωβρίου 1995
Προσευχήθηκα στον Σουάμι: «Η Σάκτι του Σίβα είναι η Πάρβατι. Του Ράμα η Σίτα. Σε τούτον τον Αβατάρ δεν υπάρχει χωριστή Σάκτι; Είναι επειδή ο Αβατάρ είναι η Σβαρούπα  Σίβα Σάκτι, γι’ αυτό και δεν υπάρχει η μορφή της Σάκτι; Έκανα πολλές φορές τούτη την ερώτηση στον Σουάμι.
Εκείνη την περίοδο δέχθηκα από τον  GV μιαν φωτογραφία των Ράντα Κρίσνα. Έγραφε ότι ο Σουάμι τού είπε να την στείλει σε μένα. Και τότε έστειλε πολλές φωτογραφίες των Ράντα – Κρίσνα που τις έκοψε από διάφορα περιοδικά και βιβλία και πολλά άρθρα για τη Ράντα. Αυτό συνεχίστηκε για περίπου δύο μήνες. Στη συνέχεια δέχθηκα ένα γράμμα από τον GV με το ακόλουθο μήνυμα: «Είσαι η Ράντα. Ο Σουάμι μού ζήτησε να αποκαλύψω αυτό το μήνυμα λίγο – λίγο γιατί δεν θα μπορούσες να το αντέξεις.»
Αργότερα , όταν ο Σουάμι άρχισε να μου μιλάει, μου είπε: « Είσαι η Ράντα.» Μετά από αυτό ο Σουάμι μού έδινε κάθε μέρα οράματα για να αποδείξει αυτό που μου είπε. Αν θα έγραφα όλες τούτες  τις αποδείξεις θα χρειαζότανε να γινότανε ένα χωριστό  βιβλίο για τη Ράντα.
17 Νοεμβρίου 1996
Έκλαιγα γιατί δεν είχα δει στην τηλεόραση κανένα πρόγραμμα για τον Σουάμι. Ο Σουάμι ήρθε στο διαλογισμό μου…
Βασάντα:  Δε νιώθεις καθόλου αγάπη για μένα, Σουάμι;
Σουάμι:     Ξανά και ξανά θρηνείς σαν τρελή. Κλαις συνεχώς. Χωρίς εσένα δεν μπορώ να υπάρξω. Η Πρέμα σου είναι η Σάκτι Μου. Ολόκληρο το Σύμπαν είσαι εσύ μα παρ’ όλα αυτά εσύ  Με ρωτάς σαν παιδί αν σε σκέφτομαι. Η Πρέμα σου είναι η Πηγή Μου. Στον κόσμο υπάρχουν μόνον δύο, ο Θεός – Κάνα – και η Σάκτι Του – Ράντα - , το Σύμπαν. Τούτος ο Κύριος Σάι δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς την Πρέμα σου. Αυτή είναι η Αλήθεια! Αλήθεια!! Αλήθεια!!!
Ο ΣΟΥΑΜΙ ΠΡΟΦΕΡΕ ΤΟΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ και με πολλή συγκίνηση. Εγώ έκλαψα πολύ. Είχα συγκλονιστεί, μα δεν το είπα σε κανέναν. Απλά το έγραψα στο ημερολόγιό μου.
4 Δεκεμβρίου 1996
            Έμεινα στο Παραμακούντι έξι μέρες. Αφού τελέσαμε το αμπισέκαμ στα πάντουκας, ο Δρ, η  Σιβαμάνι και εγώ κάναμε διαλογισμό. Μόλις τελειώσαμε, η Σιβαμάνι είπε ότι καθώς έκανε διαλογισμό στο φως είδε το πρόσωπό μου σε ένα λίνγκα.   Όταν το ακούσαμε νιώσαμε μεγάλη συγκίνησα και δάκρυα άρχισαν τα τρέχουν από τα μάτια μας. Και τότε τους έδωσα το ημερολόγιό μου και τους έδειξα το μήνυμα του Σουάμι για τη Σάκτι στις 17 Νοεμβρίου 1996. Όταν ο Δρ διάβασε τα λόγια του Σουάμι Αλήθεια!, Αλήθεια!!, Αλήθεια!!!, άρχισε να κλαίει ξανά.
Το όραμα που είχε η Σιβαμάνι ήταν ακόμη μια απόδειξη για αυτό που είχε πει ο Σουάμι ότι είμαι η Σάκτι Του. Μα οι αποδείξεις δεν τελειώνουν εδώ.
Όταν   επέστρεψα στο σπίτι, δέχθηκα ένα γράμμα από τον GV στο οποίο είχε γράψει ένα ποίημα που ο ίδιος το είχε συνθέσει το 1971 και αφορούσε στη δύναμη της Ράντα. Ο Κρίσνα δίνει σε όλους τις δυνάμεις  Του και έρχεται στη Ράντα αφού Τον είχαν απομυζήσει. Η Ράντα χύνει νερό από σανταλόξυλο πάνω Του και Του δίνει δύναμη. Αυτό ήταν το θέμα του ποιήματος, στο οποίο φαίνεται η Ράντα να αναπληρώνει τη δύναμη του Κρίσνα με τη δική της. Αυτό το ποίημα είχε γραφεί πριν 33 χρόνια από τον GV. Ο Σουάμι τώρα του ζήτησε να μου στείλει το ποίημα. Ακόμη ένα υπέροχο αποδεικτικό στοιχείο για τα λόγια Αλήθειας του Σουάμι.
8 Οκτωβρίου 1995
 Σε ένα σίριαλ στην τηλεόραση ο Κρίσνα λέει: «Η Πρέμα μου έχει μεγάλη δύναμη. Είναι μεγαλύτερη από τη δύναμη της άσκησης.» Στο διαλογισμό που ακολούθησε ρώτησα  τον Σουάμι: «Σουάμι, πρέπει να δημιουργηθεί ένας χωριστός κόσμος μόνο για Σένα και για μένα. Να μην υπάρχει σε τούτον τον κόσμο ούτε ήλιος ούτε φεγγάρι, νύχτα ή μέρα. Θα είναι ένας άχρονος κόσμος. Θέλω έναν κόσμο στον οποίον δεν θα μας ενοχλεί κανένας. Θα ψάλω τη Δόξα Σου χωρίς σταματημό. Εσύ θα ευφραίνεσαι ακούγοντάς με. Ας σταματήσει ο χρόνος και ας περάσουν οι Εποχές. Αυτή είναι η προσευχή μου, Σουάμι.»
Βασάντα:  Σουάμι, γιατί δημιούργησες τόσους πολλούς ανθρώπους και τους έκανες να παραδέρνουν μέσα σε τόσες  επιθυμίες και σε απληστία; Πόσο υποφέρει η ψυχή!
Σουάμι:     Η τζίβα περιπλανιέται εδώ και εκεί καθώς ασχολείται με τις εγκόσμιες επιθυμίες της. Εγώ λέω: «Παίξε όπως επιθυμείς» και παρακολουθώ το παιχνίδι. Τελικά βαριέται και κουράζεται. Και τότε στο τέλος μια μέρα φωνάζει τον Κύριο. Τότε τρέχω κοντά της και την βοηθώ.
Βασάντα:  Εσύ τι κερδίζεις από αυτό, Σουάμι;
Σουάμι:     Αυτό είναι το παιχνίδι Μου.
Βασάντα:  Τι είδους παιχνίδι; Και δεν βαριέσαι, Σουάμι;
Σουάμι:     Όταν βαριέμαι, καταστρέφω ολόκληρον τον κόσμο και μπαίνω σε Γιόγκα Νίτρα.
Βασάντα:  Υπάρχει κάποια δυνατότητα στα ανθρώπινα πλάσματα να φθάσουν σε τούτη τη Γιόγκα Νίτρα;
Σουάμι:     Αν βυθίζεσαι στον ύπνο με τη σκέψη του Θεού, ακόμη και ο ύπνος μπορεί να γυρίσει σε Γιόγκα. Το κάθε καθήκον πρέπει να μετατρέπεται σε Γιόγκα. Το διάβασμα, η ξεκούραση, το περπάτημα, το φαγητό, ο ύπνος και η δουλειά όλα μπορούν να γίνουν Γιόγκα.  Η ίδια η ζωή γίνεται Γιόγκα. Η δική σου ζωή είναι Γιόγκα. Όταν το κάθε δευτερόλεπτο ξοδεύεται στις σκέψεις για τον Θεό, αυτό γίνεται Γιόγκα.
Βασάντα:  Σουάμι, όπως έγραψε ο GV, όλοι έχουν πνευματική δίψα και πείνα για γνώση. Όταν όμως αρχίζουμε να τους καταλαβαίνουμε, τότε συνειδητοποιούμε ότι όλοι προσεύχονται στον Θεό για να τους λύσει τα προβλήματα υγείας, τα οικονομικά, προβλήματα με τα παιδιά τους, με τη δουλειά, το γάμο και χίλια δυο άλλα. Φαίνεται ότι προσεύχονται στον Κύριο μόνον για να τους λύσει τα προσωπικά τους προβλήματα. Αυτοί που προσεύχονται για  χάρη του Θεού και μόνον στη σημερινή σύγχρονη εποχή είναι σπάνιοι.
Σουάμι:     Μόνον ελάχιστοι σαν κι εσένα προσεύχονται στον Θεό για χάρη τ0υ Θεού: «Σε θέλω! Θέλω Εσένα και μόνον!» Τούτη είναι η δική σου προσευχή. Αυτό και μόνον είναι η Πρέμα Μπάκτι, το στάδιο στο οποίο δεν θέλεις τίποτα εκτός από τον Θεό. Κερδίζουν την Χάρη του Θεού με το να λαχταρούν και να κλαίνε για Εκείνον και μόνον. Η αφοσίωση αυτών των πιστών είναι η μοναδική τροφή του Θεού. Είναι η Βάση Του.
Βασάντα:  Όταν ο Αρτζούνα ρώτησε, Εσύ είπες  τα χαρακτηριστικά του Στιταπράγκνια, εκείνος που είναι εδραιωμένος  στην σοφία. Έτσι, Σε παρακαλώ, πες μου και σε μένα τα χαρακτηριστικά της Πρέμα Μπάκτι! Πώς αυτοί που έχουν Πρέμα λειτουργούν, πώς μιλούν; Πώς είναι;
Σουάμι:     Δεν ξεχνούν τον Θεό ούτε για κλάσμα του δευτερολέπτου. Δεν ακούν τίποτα παρά για τον Θεό. Δεν μπορούν να ζήσουν ούτε δευτερόλεπτο χωρίς τη σκέψη του Θεού. Όλες τους οι πράξεις είναι επικεντρωμένες στον Θεό. Τρώνε και κοιμούνται μόνον γι’ Αυτόν. Επειδή κάνουν τα πάντα έχοντας στην σκέψη τους μόνιμα τον Θεό, η ζωή τους γίνεται μία γιάγκνια, ιερή θυσία. Ο Θεός είναι ο μοναδικός τους συγγενής. Δεν ξεγλιστρούν από το μονοπάτι ούτε χάνουν τον στόχο τους σε καμιά περίπτωση. Τίποτα σε τούτον τον κόσμο δεν μπορεί να τους έλξει. Δημιουργούν έναν χωριστό κόσμο και ζουν σ’ αυτόν με τον Θεό. Με τις πέντε τους αισθήσεις βλέπουν μόνον τον Θεό. Οι αισθήσεις τους δεν περιπλανιούνται στον έξω κόσμο. Μέσα από τα πέντε στοιχεία δέχονται θεϊκά μηνύματα. Τηλεόραση, ραδιόφωνο, βιβλία, εφημερίδες, παντού σε κάθε τι μόνον τον Θεό βλέπουν. Συνειδητοποιούν την Ύπαρξή Του με ποικίλους τρόπους. Η κάθε ερώτηση που θα εγερθεί στο νου τους παίρνει αμέσως απάντηση.
Βασάντα:  Σουάμι, έχει η ανιδιοτελής αγάπη μορφή;
Σουάμι:     Οι ιδιότητες παίρνουν μορφή. 'Ramo vigrahavan, dharmah’.Λέμε,  ότι ο Ράμα είναι η Ενσάρκωση του Ντάρμα. Έτσι και η Πρέμα έχει μορφή. Εγώ είμαι η Μορφή της δικής σου Πρέμα.
Βασάντα:  Σουάμι, πες μου περισσότερα!
Σουάμι:     Είσαι εσύ που τραγούδησες το «Οι γεμάτες λαχτάρα κραυγές και τα κλάματά μου είναι που έφεραν την γεμάτη ευδαιμονία μορφή Σου.
Βασάντα:  Πώς είναι αυτό δυνατόν; Εσύ γεννήθηκες πολλά χρόνια πριν εγώ γράψω αυτό το τραγούδι.
Σουάμι:     Πρώτα η Θεϊκή σου Πρέμα ήταν με τον Κρίσνα. Με το που Με είδες , είδες τον Κρίσνα σ’ Εμένα και άρχισες να λατρεύεις τούτην τη Μορφή Μου με Πρέμα Μπάκτι. Τραγούδησες ότι η Πρέμα σου μόνον είναι που έδωσε τούτην τη Μορφή. Και αυτό είναι σωστό.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου