Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "Η ΜΑΓΙΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ: ΣΑΙ ΜΠΟΝΤ 007 " ΜΕΡΟΣ 2




Η Σκέψη της Ημέρας 


Όταν η Πρέμα μας για τον Θεό διασχίζει όλα τα όρια τότε υπερβαίνουμε και κάθε του σώματός μας.


Η ΜΑΓΙΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ : ΣΑΙ ΜΠΟΝΤ 007 Μέρος 2ο

Κεφάλαιο 1
Μην αντιγράφετε τον Σουάμι!
6 Απριλίου 2013    Απογευματινός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, πράγματι θα είμαι μαζί Σου για δέκα μέρες;
Σουάμι:     Και βέβαια, θα είμαστε μαζί για δέκα μέρες.
Βασάντα:  Εσύ θα μιλάς με όλους;
Σουάμι:     Τη μια μέρα θα καλέσω μόνον τα μέλη της οικογένειάς μας. Την επόμενη θα καλέσω τους ασραμίτες και θα τους πω πώς να συμπεριφέρονται. Θα τους δώσω συμβουλές. Και μετά θα βρεθούμε όλοι μαζί και θα κουβεντιάσουμε. Να τα πιστέψεις. Όλα είναι αλήθεια.
Βασάντα:  Σουάμι, πριν είχες πει ότι θα είναι μόνον για  τρεις μέρες. Τώρα λες δέκα.
Σουάμι:     Σιγά σιγά αποκαλύπτω τα πάντα.
Τέλος του Διαλογισμού
Τώρα ας τα δούμε όλα αυτά. Στη αρχή ο Σουάμι είπε ότι θα είμαστε μαζί για τρεις μέρες. Τώρα, και καθώς κλαίω όλο και πιο πολύ, το αύξησε σε δέκα μέρες. Πριν λίγες μέρες ο Σουάμι είχε δώσει μιαν κλειδοθήκη με έναν άγγελο και τις λέξεις «Αλήθεια και Αγάπη» πάνω. Αυτό με έκανε να φοβηθώ. Για ό,τι μου λέει ο Σουάμι ζητάω αποδείξεις και μόνον  τότε το γράφω. Από το πρώτο μου ακόμα βιβλίο το κάνω αυτό. Πάντοτε προσέχω ώστε ο νους μου να μην αναμειχθεί σ’ αυτά που είπε ο Σουάμι στο διαλογισμό. Αυτός είναι και ο μεγάλος μου φόβος.
7 Απριλίου 2013
Τούτο το απόγευμα συνέβη κάτι το ασυνήθιστο. Υπάρχει κάποια γυναίκα στην οποία εισέρχεται ο Σουάμι και μιλάει μέσα από εκείνη. Σήμερα ήρθε στο Άσραμ με κάποιους άλλους. Ξαφνικά άρχισε να περπατάει πολύ αργά. Όσοι την συνόδευαν έκαναν πανταναμασκάρ. Και τότε ήρθε  μπροστά μου και μου ζήτησε ένα βιβλίο με μπάτζανς. Η Νίκολα της το έδωσε και εκείνη έγραψε with lo με μεγάλα γράμματα και στην πρώτη σελίδα. Καθώς έγραφε τελείωσε η μελάνη του στυλού. Και τότε εκείνη τον έριξε κάτω σκορπίζοντας μελάνι στο τραπέζι. Περπάτησε λίγο επέστρεψε και ζήτησε όλους να της κάνουν πανταναμασκάρ, έχοντας το χέρι της υψωμένο σα να ευλογούσε. Και τότε υπέδειξε και στους ασραμίτες να κάνουν πανταναμασκάρ. Όλοι φοβήθηκαν. Τότε ο «Σουάμι» έφυγε και εκείνη επέστρεψε στην κανονική της κατάσταση.
Απογευματινός Διαλογισμός

Η Μάγια των Θαυμάτων: Σάι Μποντ 007

Απογευματινός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, τι είναι όλα αυτά; Γιατί έρχονται εδώ; Φοβάμαι!
Σουάμι:     Μην φοβάσαι! Τίποτα δεν πρόκειται να σου συμβεί.
Βασάντα:  Σουάμι, Σε παρακαλώ, έλα σύντομα! Εσύ μπορείς να σώσεις όλους που έχουν αιχμαλωτιστεί στη Μάγια των Θαυμάτων.
Σουάμι:     Σίγουρα θα έρθω. Μην κλαις!
Βασάντα:  Σουάμι, αυτό δεν πρέπει να μου συμβεί! Κανείς δεν πρέπει να πέφτει στα πόδια μου. Εγώ είμαι η σκόνη στα δικά Σου Πόδια. Κανείς δεν πρέπει να δίνει σε μένα κάποια αξία. Εγώ είμαι δικιά Σου ευθύνη. Φοβάμαι. Εσύ είσαι που μιλάς μαζί μου;
Σουάμι:     Εγώ και μόνον μιλάω μαζί σου. Γιατί αμφιβάλλεις; Η Παγκόσμια Απελευθέρωση έχει δοθεί χάρη στην Ταπεινότητά σου.
Τέλος του Διαλογισμού
Φοβάμαι πολύ αυτούς τους ανθρώπους των θαυμάτων. Πριν κάποια χρόνια και εγώ αναζητούσα και έτρεχα σε σπίτια που γινόντουσαν θαύματα. Και μετά ο Σουάμι μού ζήτησε να γράψω το βιβλίο «Η Μάγια των Θαυμάτων». Και από τότε άρχισα να φοβάμαι. Γιατί οι άνθρωποι χρησιμοποιούν μ’ αυτόν τον τρόπο το Όνομα του Σουάμι; Στην παλιά εποχή έλεγε κανείς ποτέ Ο Ράμα μίλησε μαζί μου ή ο Κρίσνα μίλησε μαζί μου; Σε τούτη την Εποχή Κάλι το Όνομα του Μεγαλύτερου Αβατάρ χρησιμοποιείται για να συγκεντρώνονται χρήματα, φήμη και πλήθος κόσμου. Αυτός ο Μέγας Αβατάρ ήρθε εδώ εξαιτίας της συμπόνιας Του. Οι Αβατάρ δε συνηθίζουν να κατεβαίνουν στην Εποχή Κάλι. Και όμως τούτη η Μέγιστη Συμπόνια ήρθε εδώ για να μας απελευθερώσει.
Στο βιβλίο Του «Βίντυα Βαχίνι» ο Σουάμι λέει να μην ακολουθούμε τις κουλτούρες άλλων χωρών. Να μην αντιγράφουμε τους άλλους. Αν ένα γαϊδούρι φορέσει μια λεοντή γίνεται λιοντάρι; Γιατί προσπαθείτε να αντιγράψετε τον Σουάμι μ’ αυτόν τον τρόπο; Δεν είναι αρκετό να περπατάτε με τον ίδιο τρόπο που περπατάει και ο Σουάμι, ούτε να δίνετε πανταναμασκάρ και να ευλογείτε τον κόσμο. Νομίζετε ότι έτσι γινόσαστε σαν Εκείνον;
Η γυναίκα ήθελε να υπογράψει όπως ο Σουάμι. Και όμως καθώς έγραφε ο στυλός σταμάτησε να γράφει. Εκείνη αμέσως πέταξε το βιβλίο και τον στυλό κάτω. Ο Σουάμι υπήρχε περίπτωση να θυμώσει έτσι; Αν ήταν στ’ αλήθεια ο Σουάμι, ο στυλός αυτόματα θα γέμιζε με μελάνι και ο στυλός θα έγραφε. Ακόμη και με ξύλο ο Σουάμι θα μπορούσε να γράψει. Γιατί αυτή η παράσταση; Έχει ποτέ κανείς δει τον Σουάμι θυμωμένο να πετάει πράγματα;

Η Μάγια των Θαυμάτων: Σάι Μποντ 007

Οι άνθρωποι δεν αντιλαμβάνονται τούτη την αλήθεια και παγιδεύονται στα δίκτυα. Ο Σουάμι είναι Θεός, ο Μέγας Αβατάρ. Δεν πρόκειται για κάποιον συνηθισμένο Αβατάρ. Μην Τον αντιγράφετε! Θα’ ναι η μεγαλύτερη αμαρτία, για την οποία δεν θα υπάρξει εξιλασμός.
Μπορεί κάποιος να λέει ότι δεν γνωρίζει ότι ο Σουάμι έχει μπει μέσα του και ότι καταλαβαίνει τι συνέβη μόνον όταν επιστρέφει στην κανονική του κατάσταση συνειδητότητας. Και τότε είναι που οι άλλοι του λένε «πήγες εδώ κι έκανες εκείνο ή το άλλο.»
Μα τότε πρέπει αμέσως να προσευχηθεί: «Σουάμι, σκέφτομαι και συμπεριφέρομαι με θυμό γιατί δεν είμαι αγνός. Εγώ δεν πρόκειται να καταστρέψω το Όνομά Σου!» Προσευχηθείτε και φωνάξτε ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί. Αλλιώς μην αφήνετε το σπίτι σας.
Τι άσκηση έχετε κάνει για να μπει ο Σουάμι στο σώμα σας; Έχετε εξαγνίσει τον εαυτό σας; Ο Σουάμι είναι η Αλήθεια, η Φωτιά. Μην παίζετε με τη φωτιά! Όταν είδα τι συνέβη στο Άσραμ φοβήθηκα πολύ. Ο Σουάμι μού έδειξε ότι ήμουν η Λάκσμι, η Σαράσβατι, η Γκάγιατρι. Μου είπε ποια ήμουν. Μα και τα Νάντι του Σουάμι και τα δικά μου λένε ποια είμαι. Περιγράφουν τη σχέση μας. Και παρ΄ όλα αυτά εγώ φοβάμαι. Εγώ το μόνο που θέλω είναι να είμαι σκόνη στα Πόδια  του Σουάμι. Αν και έχω γράψει πάνω από 120 βιβλία, φοβάμαι ακόμη.
Κανείς δεν πρέπει να με λατρεύει. Καθώς βλέπω τους πάντες σαν Θεό, λέω ότι  κανείς δε θα πρέπει να με προσκυνήσει γιατί  «Εγώ δεν είμαι». Θέλω να κρυφτώ κάτω από τα Πόδια του Σουάμι. Δεν είμαι παρά η σκόνη στα Πόδια Του. Ω Μαχαπραμπού, δεν είμαι η Σάκτι Σου. Δεν είμαι κατάλληλη. Δεν έχω την αγνότητα για να θεωρηθώ ισάξιά Σου. Η άσκηση που έκανε δεν είναι αρκετή. Εσύ είσαι ο Μεγαλύτερος Θεός. Δέξου με σαν σκόνη στα Πόδια Σου και αυτό θα μου είναι αρκετό!

Όταν έφυγε το γκρουπ, ο Αμάρ πήρε το στυλό να τον γεμίσει με μελάνι. Όταν άνοιξε το στυλό, είδε ότι το ανταλλακτικό του ήταν γεμάτο. Όλοι μας μείναμε σαν κεραυνόπληκτοι. Γιατί τότε δεν έγραφε; Γιατί δεν μπόρεσε η γυναίκα να γράψει κάτι παραπάνω από «Με αγά;» Γιατί ο στυλός δεν της επέτρεψε να  τελειώσει τη λέξη αγάπη και να υπογράψει Μπάμπα; Επειδή, βεβαίως, δεν ήταν ο πραγματικός Σουάμι. Εδώ στο Μούκτι Νίλαγιαμ υπάρχουν μόνον θεϊκά αισθήματα. Τα αισθήματα των άλλων δεν μπορούν να αναμιχθούν εδώ. Τα θεϊκά μας αισθήματα αναδύονται από την Γκάρμπα Κότταμ και μέσα από το Στούπι βγαίνουν έξω για να αλλάξουν τον κόσμο. Αυτός ο στυλός δεν της επέτρεψε να πλαστογραφήσει την υπογραφή του Σουάμι. Κάποτε ο Σουάμι έγραψε για μένα ένα τραγούδι. Σ’ αυτό λέει ότι δεν γράφω με μια συνηθισμένη πένα, μα το Στούπι είναι η πένα μου, το Στούπι που γράφει μόνον τα δικά Του και τα δικά μου αισθήματα.
Η γυναίκα πήρε την πένα μου και προσπάθησε να υπογράψει όπως ο Σουάμι. Όμως δεν μπόρεσε να το κάνει αυτό. Και τότε το πέταξε στο τραπέζι. Οτιδήποτε συμβαίνει σε άλλα μέρη ας συμβεί. Όμως τούτο έλαβε χώρα μπροστά στα μάτια μας σε τούτη την ιερή γη. Γι’ αυτόν τον λόγο και γράφω. Σας παρακαλώ μην έρθετε εδώ αν θέλετε να κάνετε θαύματα. Αυτό το μέρος είναι μόνον για το Αβαταρικό Έργο του Σουάμι. Το Έργο που αλλάζει την Κάλι Γιούγκα σε Σάτυα Γιούγκα.
Προσεύχομαι στον Σουάμι ούτε ο Κρίσνα μα ούτε και ο Πρέμα Σάι να εμφανιστούν μπροστά μου όχι μόνον με τη φυσική Του μορφή μα και κατά τη διάρκεια του διαλογισμού μου. Προσεύχομαι καθημερινά στον Σουάμι μόνον  ο Μπαγκαβάν Σρι Σάτυα Σάι να έρθει εδώ και κανείς άλλος. Πώς τότε μπορώ να δεχθώ αυτά, Σουάμι; Σας παρακαλώ, αφήστε με μόνη μου! Άνθρωποι σαν και αυτούς δεν πρέπει να έρχονται εδώ. Να μην έρχονται εδώ και να επιδεικνύουν τις δυνάμεις τους. Καθώς γεννήθηκα πρώτη φορά σε τούτη τη Γη, φοβάμαι να δω τους πάντες. Ακόμα και τους συνηθισμένους ανθρώπους. Γι’ αυτόν το λόγο ο Σουάμι με κρατάει εδώ στο Μούκτι Νίλαγιαμ μόνη στο δωμάτιό μου. Μόνο τους ασραμίτες βλέπω τρεις φορές την ημέρα.
Γιατί να έχουν συμβεί όλα αυτά μπροστά στα μάτια μου;
Μεγάλοι άγιοι σαν τον Σρι Ραμακρίσνα και τον Ραμάνα Μαχάρσι έζησαν εδώ. Ο Σρι Ραμακρίσνα συνεχώς είχε οράματα με τη Μητέρα Κάλι. Και όμως ποτέ δεν είπε ότι η Μητέρα μπήκε στο σώμα του και ότι μίλησε μέσα από κείνον. Και οι δύο, και ο Σρι Ραμακρίσνα και ο Ραμάνα Μαχάρσι μπόρεσαν να διδάξουν στους ανθρώπους επειδή η δική τους ζωή ήταν αγνή. Απαρνήθηκαν τα πάντα και έζησαν παραδειγματικές ζωές. Κανείς τους δεν πέτυχε μέσα από μαγεία. Δεν περιπλανιόντουσαν από μέρος σε μέρος. Ο Ραμάνα Μαχάρσι ποτέ του δεν πήγε πουθενά. Έμενε συνεχώς στην Αρουνάτσαλα. Και αυτός και ο Σρι Ραμακρίσνα δίδαξαν τους ανθρώπους.
                                                                                                                                                                         Ραμάνα Μαχάρσι
 Στον Ραμάνα Μαχάρσι πήγαν πολλοί ξένοι. Τους έλεγε ότι κατά τη διάρκεια της σάντανάς τους θα αποκτούσαν πολλές σίντι δυνάμεις και ότι δεν θα έπρεπε να εξαπατηθούν από αυτές. Γι’ αυτόν το λόγο οι απλοί άνθρωποι παρέμειναν μακριά από αυτές  τις σίντι δυνάμεις. Όσοι πιστεύουν στον Θεό, το σημαντικό είναι η σοφία. Όλοι πρέπει να αφυπνιστούν από τη Μάγια, την ψευδαίσθηση. Οι πραγματικοί σοφοί και άγιοι μόνο σοφία δίδασκαν. Ποτέ δεν έκαναν τέτοιας φύσης θαύματα με δυνάμεις σίντις. Οι άνθρωποι πρέπει να το συνειδητοποιήσουν αυτό. Πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους και να μεταμορφωθούν. Αλλιώς θα γεννηθείτε ξανά και ξανά και θα πεθάνετε ξανά και ξανά. Όταν έγραφα όλα αυτά ο Σουάμι έδωσε μιαν φωτογραφία του Ραμάνα Μαχάρσι.
8 Απριλίου 2013         Απογευματινός Διαλογισμός
Βασάντα:  Σουάμι, να γράψω για τα θαύματα; Αυτό δεν πρέπει να συμβεί σ’ εμένα. Κανείς δεν θα πρέπει να με προσκυνήσει. Πρέπει να είμαι απλά σκόνη στα Πόδια Σου.
Σουάμι:     Ποιος άλλος ποτέ θα μιλούσε έτσι; Ποιος μπορεί να είναι σαν κι εσένα; Αυτή η άκρα ταπεινότητά σου είναι που γίνεται Παγκόσμια Απελευθέρωση.
Τέλος του Διαλογισμού
Ο Σουάμι κάποτε είπε σε μια Του ομιλία:
«Δεν χρειάζομαι μεσάζοντες. Δεν έχω ανάγκη να μπαίνω στα σώματα των άλλων και να μιλάω μέσα από αυτούς.»

Γι’ αυτό οι κοινοί άνθρωποι πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί. Να μην αιχμαλωτίζονται στη δική τους παγίδα. Τα θαύματα μπορεί να συμβαίνουν εξαιτίας των δικών τους γιόγκικων δυνάμεων, δυνάμεων που μπορεί οι ίδιοι να κατέχουν. Ο έλεγχος του νου είναι γιόγκα. Στρέψτε το νου σας στον Θεό. Μην τρέχετε πίσω από τα θαύματα! Μην εξαπατάστε!
Σήμερα ο Σουάμι έδωσε μία φωτογραφία.  Δείχνει τον ήλιο να λάμπει στον μπλε ουρανό με δέκα ακτίνες να αναδύονται από αυτόν. Μέσα στον ήλιο διακρίνεται το πρόσωπό μου.

Παλιότερα είχε δώσει μια παρόμοια επίσης φωτογραφία. Στην φωτογραφία εκείνη φαίνεται ο Γκαρούντα με 14 ζευγάρια μάτια. Έχω σε προηγούμενο κεφάλαιο γράψει πώς ο Σουάμι κατεβαίνει από τους Ουρανούς πάνω στον
Γκαρούντα. Η Μορφή του Σουάμι φαίνεται και Αυτή στις ακτίνες  του ήλιου  στη δική μου φωτογραφία. Όταν ρώτησα τον Σουάμι, Εκείνος είπε: «Εσύ δείχνεις τη σοφία του Θεού από τις Βέδες και τις Ουπανισάδες. Αυτές οι αλήθειες δεν είναι γνωστές  σε κανέναν.» Αυτή είναι η απόδειξη για όσα έγραψα σε τούτο το κεφάλαιο. Μόνον μέσα από τη σοφία έχουμε  τη δυνατότητα να φθάσουμε τον Θεό και από τίποτα άλλο.





Στο περιοδικό του Απριλίου 2013 Σανάτανα Σάρατι – Αιώνιος Ηνίοχος ο Σουάμι έλεγε:
     «Πιστεύετε ότι  η Μάγια είναι επιβλαβής, μα στην πραγματικότητα η Μάγια δεν βλάπτει κανένα,. Οι άνθρωποι κριτικάρουν την Μάγια λέγοντας ότι τους κρατάει γερά με τις αρπάγες  της και τους δημιουργεί προβλήματα. Πώς μπορεί, όμως, η Μάγια να πιάσει κάποιον; Δεν έχει ούτε χέρια ούτε πόδια. Εσείς είστε που έχετε και χέρια και πόδια. Γι’ αυτό εσείς είστε που έχετε αιχμαλωτίσει την Μάγια και όχι ότι η Μάγια σας έχει αιχμαλωτίσει.»

                                                        ghg
Η Μάγια των Θαυμάτων: Σάι Μποντ 007


BBhhaajjaaSSaaiieesswwaarraamm
Bhaja Saieswaram Bhaja Saieswaram
Saieswaram Bhaja Moodamathe
Samprapthe Sannihithe Kaale
Nahi Nahi Rakshathi Kaayaroope
Sansar Sagare Sadachare
Sathya Dharma Shanthi Thatvam
SaiMahima Gao Nityam
Sai Vachanam Sat Gatitvam
Punarapi Jananam Purapi Maranam
Punarapi Janani Jatare Shayanam
Yeh Sansare Bahu Dustaare
Krupaya Apare Sai Murare
Punarapi Jananam Loka Uddharanam
Nahi Nahi Chintha Samadhi Shayanam
Avatara Jananam SeshaShayanam
Sai Mahima Nitya Gatitvam
Ω ανόητε άνθρωπε, ψάλε το όνομα του Σαΐσβαρα ξανά και ξανά. Όταν θα πνέεις τα λοίσθια κανείς δεν θα έρθει να σε σώσει. Σε τούτον τον ωκεανό της εγκόσμιας ζωής πάντοτε να ακολουθείς τις Αρχές  Σάτυα, Ντάρμα και Σάντι. Πάντοτε να υμνείς τη Δόξα του Σάι, τα λόγια Του θα σου δείξουν τη σωστή κατεύθυνση. Γεννιέσαι και πεθαίνεις ξανά και ξανά. Αυτός ο Παντελεήμων Κύριος Σάι και μόνον είναι που μπορεί να σε σώσει από τούτον τον κόσμο τον γεμάτο δυσκολίες. Ενσαρκώνεται ξανά και ξανά για  την ευημερία του κόσμου. Δεν πρέπει να ανησυχείς που βρίσκεται σε  Σαμάντι. Είναι ο Πούρνα Αβατάρ που πάντοτε ξαπλώνει στον Αντισέσα. Γι’ αυτό καθημερινά να υμνείς το Μεγαλείο Του και αυτό και μόνο θα σε απελευθερώσει.
(Σύνθεση και μετάφραση από την Βασάντα Σάι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου