Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ¨ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ" ΜΕΡΟΣ 1ο



Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η αλήθεια καθαρίζει το νου. Λέγοντας την αλήθεια αποτελεί εσωτερική αγνότητα. Όσα που λέγονται με το στόμα πρέπει να είναι αληθινά.

Απελευθέρωση Εδώ και Τώρα!







10
ΘΑ ΓΙΝΩ  ΑΝΤΑΛ;
21 Δεκεμβρίου 1996
Βασάντα:  Σουάμι! Λοκά Σαμαστά Σουκινό Μπαβαντού. Είθε όλοι οι άνθρωποι να είναι ευτυχισμένοι! Είθε η Χάρη Σου να λούσει τα πάντα! Είθε να ανθίσει μια πνευματική επανάσταση!
Σουάμι:     Σαλόκυα, Σαμίπυα, Σαρούπυα, Σαγιούτζα – όλα αυτά τα είδη απελευθέρωσης μπορούν να κατακτηθούν εδώ και τώρα. Πώς θα μπορέσεις να γνωρίσεις τον Παράδεισο μετά θάνατον; Πώς θα μπορέσεις να έχεις την εμπειρία; Γι’ αυτό και λέγεται ότι πρέπει να βιωθεί με το σώμα σε τούτη τη γέννηση στη Γη. Μπορεί κάποιος να νιώσει, να βιώσει και να απολαύσει και τα τέσσερα είδη της απελευθέρωσης εδώ και τώρα. Κάθε ψυχή μπορεί να το φθάσει αυτό με την προϋπόθεση να προσπαθήσει. Η δική σου ζωή το δείχνει αυτό. Αν κάποιος έχει καρτερικότητα, ειλικρίνεια, βαθειά πίστη και ακατάπαυστες σκέψεις του Θεού, μπορεί να το φθάσει. Η δική σου η σάντανα είναι η μεγαλύτερη, η σπουδαιότερη. Κανείς δεν μπορεί να φθάσει σε τέτοια ύψη.
Βασάντα:  Πρέπει να φθάσω και κάτι ακόμα με τη σάντανά μου, Σουάμι.
Σουάμι:     Και ποιο είναι αυτό;
Βασάντα:  Σαν την Άνταλ και τον Βαλλάλαρ πρέπει να γίνω ένα με Σένα όσο ακόμα βρίσκομαι σε τούτο το σώμα, Σουάμι. Όταν μπόρεσαν εκείνοι να το πετύχουν με τη σάντανά τους, γιατί όχι και εγώ;
Σουάμι:     Άνταλ σημαίνει κυβερνήτης! Εσύ Με κυβερνάς! Συχνά τραγουδάς αυτόν τον στίχο: «Είμαι τόσο τυχερή που έχω την Αυτοκρατορία της Αγάπης του Σάι!» Και αυτό έχει σήμερα επαληθευτεί. Όλη η αγάπη της  Αυτοκρατορίας του Σάι έχει γίνει ιδιοκτησία σου.
Βασάντα:  Θα μπορέσω να επιτύχω τον στόχο μου, Σουάμι; Αυτό το σώμα δεν πρέπει να παραμείνει στον κόσμο.
Σουάμι:     Από μικρή βαδίζεις προς αυτόν τον στόχο. Πόσα δάκρυα! Πόση θυσία! Πόσο σκληρή άσκηση! Πόσες διαφορετικές σάντανα που έχεις κάνει!
Βασάντα: Ένας από τους Αλβάρς έχει δώσει την ακόλουθη περιγραφή για το μαρτύριο κάποιου που πεθαίνει:
τις τελευταίες μου στιγμές…
που όλοι θα με περιτριγυρίζουν
περιμένοντας τον θάνατό μου
ω Κύριε, τότε
θα μου έρθει η δική Σου σκέψη;
Θα Σε θυμηθώ;
Θα ψάλω το Όνομά Σου;
Όλοι αυτοί που στέκονται γύρω από κάποιον που πεθαίνει, περιμένουν τη ψυχή να αναχωρήσει από το σώμα. Δεν γνωρίζουμε αν ο νους θα είναι καθαρός για να θυμηθεί τον Κύριο. Ο λαιμός μπορεί να μην είναι σε θέση να ψάλει το Όνομά Του. Τι είδους θάνατος είναι αυτός; Όλοι πεθαίνουν. Γιατί δεν πρέπει εγώ να υπερβώ τον θάνατο;
Επειδή η διάνοια λάμπει μα φως λαμπρό
Επειδή ο νους είναι βυθισμένος στη Μορφή Σου
Επειδή τα χείλη ψάλλουν το Όνομά Σου σε πλήρη ευδαιμονία
Σαν το λουλούδι που ανθίζει
Πρέπει να ενωθώ μαζί Σου (Vs)
Θέλω να φθάσω σε αυτό το στάδιο. Αυτός είναι και ο στόχος μου από τη μικρή μου ηλικία. Με έκανε γιρλάντα που στολίζει τον λαιμό Σου.
Σουάμι:     Η ζωή σου αποτελεί παράδειγμα για τον κόσμο.
Βασάντα:  Σουάμι, με τον ίδιο τρόπο θέλω και ο θάνατός μου να αποτελέσει παράδειγμα για τον κόσμο. Ω Κύριε! Ω Θάνατε…! Ούτε καν σκιά  μαρτυρίου να μην υπάρξει στον θάνατό μου! Όπως και την Άνταλ κάνε με να ενωθώ μαζί Σου πλήρης ευδαιμονία με το φυσικό μου σώμα.
Σουάμι:     Η Άνταλ και ο Βαλλάλαρ δεν επιθυμούσαν ένα τέτοιο τέλος. Η αφοσίωση τους ήταν που τους έδωσε αυτό το τέλος. Κανείς δε ζητά από τέτοια νεαρή ηλικία έναν τέτοιο θάνατό όπως εσύ. Δεν υπάρχει κανείς σαν κι εσένα. Όταν ο κόσμος τρέμει  και με τη λέξη ακόμα θάνατος, εσύ μόνη ζητάς έναν ειδικό θάνατο και βυθίζεσαι στην ίδια σκέψη. Η δύναμη της Πρέμα σου έδωσε αυτό το κουράγιο σ’ εσένα. Αυτή η δύναμη έχει πάρει τη μορφή της αποφασιστικότητας που αποκαλείται κουράγιο. Γι’ αυτό και σκεφτόσουνα τον θάνατο χωρίς φόβο και εξασφάλισες την υπόσχεση από τον Κύριο να προχωρήσεις πέρα από αυτόν. Ποιος άλλο έχει πάρει μιαν τέτοια υπόσχεση; Η κάθε γέννηση τελειώνει με θάνατο. Η επόμενη γέννηση εξαρτάται από το πώς κάποιος πεθαίνει. Γι’ αυτό ο θάνατος παίζει έναν σπουδαίο ρόλο στη ζωή. Είναι ο θάνατος που αποφασίζει πού και πώς θα ξαναγεννηθεί κάποιος. Γι΄αυτό πρέπει να διαλογίζεται πάνω στον θάνατο και πρέπει να ζήσει μια ζωή που να βασίζεται σε τούτην την σκέψη και να κατευθύνει όλες τις προσπάθειές του προς αυτήν την σκέψη και μόνον. Εσύ έκανες πολύ μεγάλη σάντανα γι’ αυτό.
Βασάντα:  Σουάμι, δεν βιώνω το στάδιο της ευδαιμονίας όπως ο Παραμαχάμσα. Αυτό σημαίνει ότι η αφοσίωσή μου δεν είναι αρκετή και γι’ αυτό και δεν έχω κατακτήσει το υψηλότερα στάδια.
Σουάμι:     Εσύ βρίσκεσαι πάντα στο στάδιο της ευδαιμ0νίας. Συνεχώς κλαις έχοντας τη σκέψη σου στον Θεό. Αυτό είναι το στάδιο της Ευδαιμονίας. Υπήρχαν πολλοί τέλειοι πιστοί γύρω από τον Ραμακρίσνα. Αυτή την εποχή  είναι δύσκολο να έχεις τέτοιους ανθρώπους γύρω σου. Ελάχιστοι είναι οι αφιερωμένοι στον Θεό.
                         Όποτε διαβάζεις για τα  ανώτερα στάδια των πιστών απελπίζεσαι και δεν πιστεύεις ότι μπορείς και εσύ να έχεις την ίδια εμπειρία. Αυτή είναι η πραγματική αναζήτηση της Χάρης – η πνευματική δίψα. Θέλεις να κάνεις όλα τα είδη σάντανα. Ένα τέτοιο νοητικό στάδιο είναι εξαιρετικά σπάνιο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου