Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ  2



Οι χαρμόσυνες στιγμές μου

1.       Ο Σουάμι μου ανακοινώνει στο διαλογισμό ότι είμαι η Ράντα. Αυτή ήταν μία χαρμόσυνη στιγμή για εμένα. Πόση ευτυχία βίωσα όταν ο Σουάμι μου το ανακοίνωσε. Από νεαρή ηλικία ήθελα να παντρευτώ τον Κρίσνα και δεν σταμάτησα να το σκέφτομαι. Όταν ο Σουάμι μου είπε ότι ήμουν η Ράντα, αυτό μου έδωσε ανείπωτη χαρά.
2.      Στις 27 Μαΐου 2001 ο Σουάμι μου ζήτησε να κάνω ένα Πότου Μαγκάλυα το οποίο άγγιξε και ευλόγησε. Μέσα από αυτό μου έδειξε ότι είμαι δικιά Του. Από μικρή ηλικία ήθελα να παντρευτώ τον Κρίσνα. Ο Σουάμι το έκανε αυτό στη δεύτερη αναγγελία. Τώρα ανήκω μόνο σε Αυτόν. Ήθελα να παντρευτώ τον Κρίσνα σαν παιδί όμως παντρεύτηκα κάποιον άλλον. Αναρωτιόμουν για ποιον λόγο παντρεύτηκα έναν άνθρωπο. Αυτό με έκανε να υποφέρω και να κλαίω. Ο Σουάμι μου ζήτησε να βγάλω το Μαγκάλυα και να φορέσω το μενταγιόν Του στο Μάγκαλα Σούτρα μου. Είπε ότι ακόμα και όταν πεθάνει ο άντρας μου, εγώ δεν θα πρέπει να βγάλω το Μάγκαλα Σούτρα, την ιερή κλωστή. «Μην σταματήσεις να φοράς κίτρινα σάρι. Είσαι η Νίτυα Σουμάγκαλι, η Νίτα Καλυάνι, η αιώνια νύφη!»Αφού πέθανε ο άντρας μου, ο Σουάμι μού ζήτησε να κάνω ένα καινούργιο μαγκάλυα, το οποίο άγγιξε και ευλόγησε στο Μπριντάβαν. Μέσα από αυτό, επιβεβαίωσε ότι ανήκω αποκλειστικά και μόνο στον Θεό. Τώρα είμαι η Νίτυα Καλυάνι, η Νίτυα Σουμάγκαλι, η Νίτυα Κάνι, η αειπάρθενος.
3.      Ο Σουάμι μού ζήτησε να πάω στη σπηλιά Βασίστα και είπε ότι θα με παντρευτεί εκεί. Πήγαμε εκεί και περάσαμε όλο το βράδυ διαλογιζόμενοι. Τα ξημερώματα, ο Σουάμι εμφανίστηκε στο όραμά μου και μου είπε: «Εσύ ως Συνειδητότητα ενώνεσαι με Εμένα σα Συνειδητότητα. Η ένωση αυτή είναι γάμος». Με αυτόν τον τρόπο ενώθηκα με τον Θεό. Παρ’ όλο όμως που ενώθηκα με τον Θεό και πάλι παρέμεινα μόνη μου. Αυτό έγινε για να εκτελέσω το Αβαταρικό Έργο. Επειδή βρίσκομαι σε αυτή την κατάσταση, υποφέρω πολύ και πάντα κλαίω και υποφέρω τόσο σωματικά όσο και νοητικά.
4.      Εδώ η Χαλίνκα συγκρίνει τους τρεις μάγους με τους Ασραμίτες. Όταν οι τρεις μάγοι έμαθαν για την γέννηση του Ιησού, ξεκίνησαν να Τον ψάχνουν. Εδώ υπάρχουν δέκα άνθρωποι που έμαθαν για εμένα και άρχισαν να με ψάχνουν. Τώρα μένουν μαζί μου στο Άσραμ. Οποτεδήποτε γράφω για την δόξα του Σουάμι, εκείνοι τα κάνουν βιβλία και τα εκδίδουν. Είναι εκλεγμένοι από τον Σουάμι και βρίσκονται εδώ για να με βοηθήσουν. Όταν φύγουμε θα εξαφανιστούν μαζί μας. Θα ξαναέρθουν στην εποχή του Πρέμα Αβατάρ. Μετά από την ένωσή μου στην Σπηλιά Βασίστα ο Σουάμι μου ζήτησε να ιδρύσω το Άσραμ. Αυτό είναι μία ακόμα ανακοίνωση του Σουάμι.
5.      Όπως ακριβώς αναστήθηκε ο Ιησούς, έτσι και ο Σουάμι θα έρθει ξανά. Εδώ συγκρίνει τον Σουάμι που θα έρθει στο Σπίτι του Λόφου με φυσική μορφή. Από εκεί θα έρθει ο Σουάμι τον Δεκέμβρη. Σε πόσα διαφορετικά μέρη έχει πάει ο Σουάμι από τότε που άφησε το σώμα Του; Στο τέλος ήρθε στο σπίτι του Λόφου. Το 1996 ο Σουάμι ανακοίνωσε ότι είμαι η Ράντα. Πόσες θεϊκές ανακοινώσεις έχει αποκαλύψει ο Θεός από τότε! Αυτές οι ανακοινώσεις δεν γίνονται ούτε από αγγέλους, ούτε από σοφούς. Ο ίδιος ο Θεός τα ανακοινώνει όλα. Αυτή η αλήθεια έχει εξαπλωθεί και έχει αναδυθεί μέσα από 110 βιβλία.
6.      Μετά από αυτό, ο Σουάμι θα πάει στο Πρασάντι και θα εμφανιστεί εκεί. Μετά θα μείνει εκεί μόνιμα και θα έρθει στο Μούκτι Νίλαγιαμ. Ο Ιησούς αναστήθηκε, όμως δεν έμεινε στον κόσμο. Ο Σουάμι θα έρθει και θα μείνει εδώ για να τελειώσει το Αβαταρικό Του έργο. Αφού τελειώσει το έργο Του, τότε και οι δύο θα φύγουμε από αυτόν τον κόσμο. Μόνο αφού ξαναέρθει θα λειτουργήσει το Στούπι και η Βίσβα Μπράχμα Γκάρμπα Κότταμ.

7.      Η Χαλίνκα συνέκρινε το πώς η Παρθένος Μαρία άφησε τον κόσμο με το πώς το σώμα μου θα αφήσει τον κόσμο. Το σώμα μου γίνεται νεανικό και παρθένο. Τότε, στις τελευταίες μου στιγμές, θα μεταμορφωθεί σε τζιότι και θα ενωθεί με το σώμα του Σουάμι. Αυτό είναι κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί στον κόσμο σε καμία άλλη εποχή. Αυτή δεν είναι μία ιστορία που συνδέεται με την φυσική μορφή. Είναι το Παραμάτμα Σατσαρίτα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου