Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Η ΜΑΓΙΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ

Έκανα σάντανα σε όλη μου τη ζωή και έτσι άνοιξαν και τα 7 τσάκρας μου. Ο Σουάμι το έχει αποδείξει αυτό μέσα από το Στούπι που έρχεται προς τα έξω. Και όχι μόνον αυτό, αλλά και του Σουάμι και τα δικά μου Νάντις δηλώνουν την αλήθεια του ποιοι είμαστε και ποια η σχέση μας. Παρ’ όλα που έτσι έχουν τα πράγματα εγώ συνεχίζω να φοβάμαι. Οτιδήποτε μου λέει ο Σουάμι, ζητώ αποδείξεις για να επιβεβαιώσω ποιος μιλάει με εμένα. Και μόνον τότε τα γράφω στα βιβλία.  Αυτό είναι ο Σάι Μποντ. Είναι ο δεσμός μεταξύ του Σουάμι και εμένα. Εγώ είμαι η Σάκτι Του. Είναι ο Σουάμι που μου ζήτησε να γράψω αυτά για πρόλογο.
Θαύματα συμβαίνουν σε πολλά σπίτια εν ονόματι του Σουάμι. Εκεί οι άνθρωποι λένε «ο Σουάμι μιλάει,, ο Σουάμι γράφει». Πλήθη συνωστίζονται σε τέτοια μέρη. Και όμως όλα αυτά δεν δίνουν παρά μια στιγμιαία ευτυχία. Αν ο νους σας βυθίζεται σε τέτοια πράγματα, δεν θα μπορέσετε να αποκτήσετε σοφία. Για πόσο καιρό νομίζετε ότι θα αναζητάτε σπίτια θαυμάτων; Πρέπει να αναλύσετε και να βρείτε την αλήθεια! Το Όνομα του Σουάμι δεν  πρέπει να κηλιδωθεί! Πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί με όσους λένε ότι μιλάει μέσα από αυτούς ο Σουάμι.

Και εγώ αναζητούσα σπίτια θαυμάτων. Και τότε ο Σουάμι μού ζήτησε να αναλύσω και να χρησιμοποιήσω τη διάκρισή μου. Και μόνον τότε μπόρεσα να διακρίνω την αλήθεια. Τώρα γράφω μόνον όσα εγώ έχω βιώσει. Επειδή τέτοια «θαύματα» συμβαίνουν σε όλον τον κόσμο, σε χιλιάδες σπίτια, γενικά οι άνθρωποι πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί. Ανακαλύψτε ποια είναι τελικά η αλήθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου