Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

ΠΑΡΑΜΑΤΜΑ ΣΑΤΣΑΡΙΤΑ ΜΕΡΟΣ 2

ΑΦΙΕΡΩΣΗ

Πολυαγαπημένε Σουάμι,
Αυτό το αναρριχώμενο  δεν μπορεί να ζήσει χωρίς το δέντρο. Προσφέρω αυτό το Παραμάτμα Σατσαρίτα μαζί με  όλα μου τα δάκρυα και όλη μου την Πρέμα , ώστε το Δέντρο Σάι Ασβάττα να μπορέσει σύντομα να φυτευτεί στη Γη.


…η σκόνη στα Πόδια Σου


Το λουλούδι της Φωτιάς


















ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1.                    Το Αστέρι Άγγελος
2.                   Μπροστά από το Άϊ χωρίς άϊ (Μάτι χωρίς                           «Εγώ»)
3.                  Αγελάδα κάτω από δέρμα Τίγρης
4.                  Ανοιχτό Πακέτο, Ανοιχτό Μυστικό
5.                   Ανοιχτό Κουτί
6.                   Αδύνατο Δυνατό
7.                   Απόδειξη του Παπαγάλου
8.                  Ποια η Τιμή;
9.                  Δεν είμαι εγώ
10.               Πόσες Γιούγκας Ασκητισμού για να               γεννηθεί ο Θεός;
11.               Επικεφαλής
12.              Πρωτα στο Ναό
13.              Όχι Κάνακα Ντάρα, αλλά Καρούνα Ντάρα
14.             Το τέσσερα γίνεται Ένα
15.              Πώς είναι το Σώμα του Σουάμι;
16.             Ποιος μπορεί να δει τον Θεό;

Επίλογος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου