Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Η Νέα Μπαγκαβάταμ
Πρόλογος
Ο Σουάμι υπέδειξε πολλά και διαφορετικά τμήματα του κειμένου στο βιβλίο Μπαγκαβάταμ Βαχίνι και μου ζήτησε να γράψω πάνω σ’ αυτά. Έγραψα συνδέοντάς τα με τον Σουάμι, με εμένα και με το Αβαταρικό Του Έργο. Όλα ταίριαζαν τόσο πολύ με τις δικές μας ζωές! Με τον ίδιο τρόπο επίσης υπέδειξε πολλά μέρη από το βιβλίο του Sri Aurobindo «Σάβιτρι», ζητώντας μου να γράψω πάνω σ’ αυτά.  Και αυτό δείχνει το Αβαταρικό Έργο του Σουάμι. Εξηγώ, γράφω και στέλνουμε το κάθε κεφάλαιο σαν ένα ηλεκτρονικό Άρθρο. Η Μπαγκαβάταμ είναι γεμάτη με ιστορίες των Λίλας του Κρίσνα. Δείχνει πώς πρέπει κάποιος να προετοιμάζεται για τον θάνατο. Ο Σουάμι ήρθε στον κόσμο και δείχνει αυτό ακριβώς. Από πριν  έδειξε τι πρέπει να κάνει ο άνθρωπος. Πώς να πεθάνει χωρίς να γεννηθεί ξανά και ξανά. Αυτό είναι που δίδαξε επί 84 ολόκληρα χρόνια. Δεν είστε το σώμα, είστε το Άτμα. Πρέπει τώρα να φθάσετε το Μούκτι. Δεν υπάρχει λόγος να γεννιέστε και να πεθαίνετε ξανά και ξανά. Αυτό κήρυττε ο Σουάμι επανειλημμένα. Ο Κρίσνα κήρυξε την Μπαγκαβάτ Γκίτα στο πεδίο της μάχης. Με τον ίδιο τρόπο και ο Σουάμι κήρυττε τις Βέδες, Γκίτα, Ουπανισάδες, Μπαγκαβάταμ όλα αυτά τα 84 χρόνια στο πεδίο της μάχης της Κάλι Γιούγκα. Έχει κηρύξει όλες τις μεθόδους. Πρέπει, λοιπόν, και εμείς να εφαρμόσουμε στη ζωή μας ό,τι μας έχει πει. Αυτή είναι η ευγνωμοσύνη που πρέπει να δείξουμε σε τούτον τον Μέγιστο  Αβατάρ.  Πρέπει τουλάχιστον να εφαρμόσουμε κάποια λίγα από όλα αυτά!

Ο Πάρικσιτ έφθασε στην Απελευθέρωση ακούγοντας  επί εφτά μέρες τις Δόξες του Θεού. Τώρα εγώ ακούω, γράφω και συνειδητοποιώ τις Δόξες του Σουάμι που θα χορηγήσουν  Απελευθέρωση σε όλον τον κόσμο. Είναι μέσα από τα αισθήματά μου που άνοιξαν τα εφτά τσάκρας της Κουνταλίνι και χορηγείται η Απελευθέρωση στα δισεκατομμύρια τζίβας. Ο Πάρικσιτ άκουγε επί εφτά μέρες παραμένοντας στο ίδιο μέρος. Εξαιτίας των εβδομήντα μου χρόνων πλήρους εστιασμού μου τώρα ο κόσμος αλλάζει. Μέσα από αυτό βλέπουμε πόσο μεγάλη δύναμη υπάρχει στον εστιασμό. Η διεύρυνση της δύναμης αυτής  είναι που αλλάζει τον κόσμο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου