Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Το όνομα και η μορφή Βασάντα δόθηκε σε τούτη τη δέσμη αισθημάτων. Αυτά είναι αισθήματα και μόνον. Όμως, αυτά τα αισθήματα ανήκουν στον Σουάμι. Έτσι κανείς δεν μπορεί να με πιάσει ούτε να με αγγίξει. Αν θέλετε να με αγγίξετε, το μόνο που θα πρέπει να κάνετε είναι να πιαστείτε από τα Πόδια του Σουάμι. Εκεί βρίσκομαι σαν σκόνη. Υπάρχει η Βασάντα σαν σκόνη. Μα και πάλι δεν μπορείτε να με αγγίξετε, αφού αυτή η σκόνη βρίσκεται κάτω από τα Πόδια Του. Δεν μπορείτε να αγγίξετε. Ο Σουάμι έδωσε σ’ αυτό το «Εγώ χωρίς εγώ» ένα τραγούδι Άρατι. Άρατι για ένα «Εγώ χωρίς εγώ»; Άρατι σε μια δέσμη αισθημάτων! Πώς να συλλεχτεί τούτο το μπουκέτο αισθημάτων και να εστιαστεί; Ο Σουάμι έδειξε έναν τρόπο. Όλα τα αισθήματά μου έχουν  συλλεχθεί και έχουν επικεντρωθεί στο Στούπι. Γι’ αυτό τραγουδήστε τούτο το Άρατι στο Στούπι. Τούτα τα  «Εγώ χωρίς εγώ» αισθήματα έχουν τελείως συγκεντρωθεί στο Στούπι. Εδώ παραθέτω την Αγγλική μετάφραση του τραγουδιού του Άρατι που έγραψε ο Σουάμι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου