Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

ΣΑΒΙΤΡΙ

Το πρώτο απόσπασμα που ο Σουάμι σημάδεψε στο βιβλίο ήταν από τη σελίδα 97. Σ’ αυτήν υπογράμμισε την ακόλουθη πρόταση:
Ο Ουρανός πρόκειται να περπατήσει στη Γη
Και μετά με μολύβι έγραψε δίπλα της τη λέξη «Βαϊκούντα».
Ξανά στην ίδια σελίδα υπογράμμισε τα ακόλουθα:
Άκουσα τις κραυγές σου. Ναι, κάποιος πρέπει να κατέβει, κάποιος που θα σπάσει το Σιδερένιο Νόμο και θα αλλάξει την Καταδίκη – Μοίρα της Φύσης με τη δύναμη του Πνεύματος. Ένας σπόρος θα πρέπει να φυτευτεί σε κάποια τρομακτική ώρα θανάτου, ένα κλαδί του Ουρανού που θα μεταμοσχευτεί  στο ανθρώπινο έδαφος και με το οποίο  η Φύση θα υπερπηδήσει το θάνατο.
Εδώ υποδηλώνεται  ο ερχομός μου στη Γη. Πριν καιρό ο Σουάμι είπε ότι όταν η Μάχαλάκσμι άκουσε τα βάσανα και τις κραυγές των ανθρώπων της Κάλι Γιούγκα, κατέβηκε στη Γη. Αυτό είναι που εγώ έχω κάνει. Ήρθα να σπάσω την Κάλι, τη Γιούγκα του Σιδήρου, και να αλλάξω τη μοίρα, την Ειμαρμένη  της Φύσης. Ο Νόμος της Κάλι είναι ο Καρμικός Νόμος, τον οποίον εγώ θρυμματίζω και αλλάζω το Πεπρωμένο της Φύσης. Πρόκειται για μια Καταδίκη που αποτελεί την Μοίρα της.  Το κάνω αυτό με όλες μου  τις δυνάμεις, που μου έρχονται αφού είμαι εκείνη που χωρίστηκε από τον Σουάμι. Με έκανε να έρθω σε μια χωριστή μορφή. Είμαι η Σάκτι Του.
Ο Σουάμι και εγώ ήρθαμε εδώ για να πάρουμε το Κάρμα όλου του κόσμου πάνω στα σώματά μας και να ελευθερώσουμε την Κάλι Γιούγκα. Σε τούτην την κρίσιμη στιγμή, τούτην την τρομερή ώρα του θανάτου, εγώ είμαι που φέρνω το Δέντρο Ασβάττα πίσω στον κόσμο και το μεταφυτεύω στη Γη, στο ανθρώπινο έδαφος. Αυτό είναι που φέρνει πίσω τον Σουάμι[1], ξανά  στον κόσμο. Το δέντρο Του της εγκόσμιας ζωής φυτεύεται στη Γη. Εγώ αλλάζω τη Γη και την μετατρέπω σε Βαϊκούντα, κάνοντάς την παράρτημα του Παραδείσου. Η Πράκριτι χαρίζει την Αθανασία, το Μούκτι σε όλους. Κάνει ένα άλμα προς τα πάνω και παίρνει τον άνθρωπο από τον θάνατο στο στάδιο της Αθανασίας.

Jai Sai Ram
  VS




[1] Αγαπητοί αναγνώστες, όποτε η Σρι Βασάντα Σάι αναφέρει το όνομα Σουάμι  στο κείμενο, εννοεί τον Σρι Σάτυα Σάι Μπάμπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου