Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Στο βιβλίο Σίβα Σούτρα έγραψα για τη Μητέρα Σίτα στο κεφάλαιο «Μια καινούργια Ανατολή για τις Γυναίκες». Έγραψα ότι αν και είχε μεγάλη υπομονή και καρτερικότητα, θα έπρεπε να πολεμήσει κατά της αδικίας. Τώρα ο Σουάμι είπε το ίδιο σε μένα: «Γιατί ανέχεσαι με υπομονή την αδικία που σου γίνεται;» Έγραψα ότι η Μητέρα Σίτα θα έπρεπε να έστελνε τους δυο γιους της, Λάβα και Κούσα, στην Αγιόντυα και να ζητούσε από το Ράντα δικαιοσύνη. Έπρεπε να είχε εδραιώσει το δικαίωμα της συγγένειάς της. Εγώ συνέχισα να λέω ότι δεν είμαι σαν κι εκείνη. Θα εδραιώσω το δικαίωμά μου και τη σχέση μου. Θα πολεμήσω με τον Θεό. Ο Σουάμι είναι Θεός και εγώ η Πράκριτι. Όλη η Δημιουργία είναι παιδιά μου. Και αυτό πρόκειται να το αποδείξω.

Αν στρέψω τον θυμό μου σε αυτούς του ελάχιστους, η Σάτυα Γιούγκα δεν θα καθυστερήσει. Πάνα λέω ότι αυτού που με έχουν βλάψει και μου έχουν προκαλέσει τόσο πόνο δεν θα πρέπει να υποφέρουν. Γι’ αυτό και ο Σουάμι έχει πει ότι έχω δέσει τον Καρμικό Νόμο με την συμπονετική μου φύση. Είπε: «Αν τους σκοτώσεις με τα αισθήματά σου, τότε θα αρχίσει να λειτουργεί ο Καρμικός Νόμος.»


Όταν ήταν να ξεκινήσει η μάχη της Μαχαμπαράτα, ο Αρτζούνα είδε τους συγγενείς του και τα μέλη της οικογένειας και είπε: «Δεν θέλω ένα Βασίλειο που να έχω κερδίσει μέσα από αίμα και σκοτωμούς!» Για να διαλύσει την άγνοιά του ο Σρι Κρίσνα αποκάλυψε την Βισβαρούπα Μορφή Του και είπε: «Ω Αρτζούνα, ήδη τους έχω σκοτώσει Εγώ. Εσύ δεν είσαι παρά ένα δικό μου Νιμιτακάρανα – όργανο.» Με τον ίδιο τρόπο και ο Σουάμι μού είπε να μην τους συγχωρήσω και να τους εξοντώσω όλους, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει ο Καρμικός Νόμος σαν ένα εργαλείο. Το δώρο που δέχθηκα από τον Σουάμι, κανένας να μην τιμωρηθεί εξαιτίας μου, έχει δέσει τον Καρμικό Νόμο, κάνοντάς τον να σταματήσει να λειτουργεί. Μόνο αν τιμωρηθούν, θα μπορέσει η Σάτυα Γιούγκα να ανατείλει.
συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου