Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014



20 Δεκεμβρίου 2008 Διαλογισμός

Βασάντα: Σουάμι, έχουν απαγορεύσει και μένα και τα βιβλία μου λέγοντας: «Δεν θέλουμε τη σοφία σου!» Εγώ φεύγω με τα βιβλία μου! Εσύ κάνε ό,τι θέλεις.
Σουάμι: Πού θες να πάς; Μπορείς να πάρεις τα βιβλία σου, τα αισθήματά σου όμως θα παραμείνουν. Αυτά τα αισθήματα είναι που διαχέονται παντού. Ποιος μπορεί να τα σταματήσει; Μπορεί να εγείρουν απαγορεύσεις στο φυσικό σώμα και στα βιβλία, τι μπορούν, όμως, να κάνουν με τα αισθήματα; Μπορεί κανείς να σταματήσει τα αισθήματα όσων διαβάζουν τα βιβλία σου;

Τέλος του Διαλογισμού

Συνεχώς γράφω όλο και περισσότερα βιβλία. Αυτά τα αισθήματα εισέρχονται στο Μούκτι Στούπι στο Μούκτι Νίλαγιαμ και γεμίζουν το διάστημα. Διαχέονται παντού και εισέρχονται στους πάντες. Αυτά τα καλά αισθήματα γεμίζουν εκείνους που διαβάζουν τα βιβλία μου. Ποιος μπορεί να το σταματήσει αυτό;
Τα αισθήματα που εμφανίζονται στο μυαλό μας την κάθε στιγμή γίνονται βαθειές καταγραφές, που δίνουν το σχήμα στις ζωές μας. Αντί να εκφράζετε τούτα τα αισθήματα, μπορείτε να τα κρύβετε μέσα σας. Αυτά αποτελούν τις πολλές κακές ιδιότητες του θυμού, μίσους, εγώ, υπερηφάνειας και ζήλειας, τα σκουπίδια του νου. Μπορεί να κρατάτε τούτες τις ιδιότητες κρυμμένες μέσα σας, όμως ο Καρμικός Νόμος θα συνεχίσει να λειτουργεί. Ποτέ δεν αποτυγχάνει στο καθήκον του.
Τα δικά μου αγνά αισθήματα εκφράζονται μέσα από τα γραπτά μου. Αυτές οι δονήσεις εισέρχονται στο Στούπι και ευεργετούν τους πάντες. Αυτός είναι ο δικός μου Νόμος της Πρέμα. Κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από αυτόν. Αποκαλύπτει τη Συμπαντική μου Αγάπη. Τα δικά σας αισθήματα αποκαλύπτουν το δικό σας «εγώ και δικό μου».
Κάποτε ο Σουάμι επανέφερε στη ζωή έναν πιστό, τον Γουώλτερ Κόουαν. Αυτό αποτελεί παράδειγμα Ειδικής Χάρης. Υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα.

συνεχίζεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου